Gå til innhold

"NEOMIAAD"- Skravling


Gjest Hegehege

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Hvordan går det med dere?

Jeg har klart å gå 25 minutter hver dag nå og mange ganger går jeg opp til en time. Men alikevel går vekten mye opp og ned fra dag til dag. Jeg sliter mye med treg mage. Har ikke vært på do siden mandagen nå og har gått opp 400 gram fra i går til i dag. Tror det har noe å gjøre med at jeg ikke får kommet på do å gjøre. Spiser sunt og har ikke spist noe usunt siden jeg begynte på kurs.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Så flink du er ;)

 

Desverre ingen råd.. jeg har heller motsatt problem.. mye vondt i magen og må på do..!!

 

Det har heldigvis blitt bedre etter at jeg begynte å jobbe... sikkert noe med mer regelmessig spising.. selv om det ikke blir nok måltider nå heller..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med megastress og dåp igår har jeg ikke fått skrevet så mye. Opp 300g, men litt reduksjon i cm da. ;) fikk kun trent 1 gang forrige uke, men planer om fler den uken her. sambo skal jobbe overtid idag, så da må jeg teste ut barnepassen på treningssenteret. Greit nok det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sklei litt ut i helga, men det ser ut til at det gikk bra likevel ;) I morgen skal jeg gå på jobb igjen, uansett vær!

 

Jeg er usikker på om jeg har målt midjen på riktig sted. Jeg har målt slik at målebåndet møtes ved navlen, men har lest at det riktige er noen cm over navlen, midt mellom nederste ribbein og øverst på hoftebeinet. Denne gangen måler jeg derfor begge deler.

 

Vekt: 83,2

Overarm: 34

Bryst: 107

Midje (over navle): 102

Midje (ved navle): 105

Hofte : 112

Lår: 65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sklei litt ut i helga' date=' men det ser ut til at det gikk bra likevel :D I morgen skal jeg gå på jobb igjen, uansett vær!

 

Jeg er usikker på om jeg har målt midjen på riktig sted. Jeg har målt slik at målebåndet møtes ved navlen, men har lest at det riktige er noen cm over navlen, midt mellom nederste ribbein og øverst på hoftebeinet. Denne gangen måler jeg derfor begge deler.

 

Vekt: 83,2

Overarm: 34

Bryst: 107

Midje (over navle): 102

Midje (ved navle): 105

Hofte : 112

Lår: 65[/quote']

 

 

Hei!

Bare bruk et av dem... samme som sist... Det er ikke såå farlig.. bare du måler det samme, slik at man ser reduksjon... jeg måler enda litt høyere... jeg har liksom målt meg på det tykkeste(hofter) og det tynneste steder....;)

 

Og: Så flink du har vært....! Hos meg skjer det NADA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Hege! Så du regner prosenter også? Det så jo veldig fint ut. Men jeg regner med at jeg når en "terskelvekt" før jeg når målet, dvs. at det stopper helt opp en stund. Da blir det ikke like moro å måle. Det var 105 som tilsvarte forrige midjemål, men det skjønte du sikkert.

 

Jeg har lest at jenter ikke bør ha et midjemål over 88. Dit er det fortsatt veldig langt selv om jeg velger 102. Det får bli neste mål. Jeg vet ikke hva det vil tilsvare for meg i vekt, men jeg mistenker at jeg da vil nærme meg 60-tallet. Det er neppe realistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

nå er jeg hjemme fra en super ferie!

har inne har det virkelig skjedd saker!

så flink du er hegehege til å sette opp målinger og alt slikt! toppers!

 

her kommer mine mål:

Vekt: 71 kg

Midje: 81,5

Hoft: 101

Bryst: 97

Lår: 62,5

Arm: 31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sen ;)

Har hatt alt for mye å gjøre siste tiden.

Men vekta er den samme, igjen :/ 92,7 kg

Alt for mye god mat i helga :) :)

 

Men nå er det snart kurs, og da går det nedover.

 

Håper alt er bra med dere jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er på denne siden jeg skal legge inn målinger, hegehege? legger inn nye målinger på mandag, lå jo inn mine på onsdag!

 

i helgen skal jeg kanskje på en liten fjelltur, skal hvertfall trene en del, kanskje svømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter vekta å bedømme har jeg gått opp 1,5 kg på en dag, bare fordi jeg koste meg med litt lasagne i går.

er det mulig? jeg spiste jo ikke så sent heller.

 

skal ut å jogge etterpå, jeg tror jo ikke jeg har lagt på meg, det er vel bare vann og svingninger. det er bare så utrolig kjipt å se 72 på vekta når det var 70,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 81,7

Midje: 76

Hoft: 100

Bryst: 98 (detta svinger jo iom at jeg ammer)

Lår: 56

Arm: 28

 

Vekta viste ikke noe endgang idag, men det er ikke forventet egentlig heller.. Sist jeg slanket meg tok det relativt lang tid før vekta krøp nedover. Cm krymper litt da, og det er knall! Skal på trening igjen ikveld. Tenkte ihvertfall 3 økter den uka her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mensen... 89 dagers syklus denne gangen.. det er jo 30 dager mindre enn forrige gang.. men jeg er suuuperoppblåst.. kjempevondt...alt bare buler...og syntes sååå synd på meg selv...!!hehe Aldri blødd så mye som jeg har gjort i dag i hele mitt liv...!!! Uff og Æsj!!

 

SÅ: Opp 1 kg.. og ned 1 cm rundt låra av en eller annen merkelig grunn

 

Vekt: 95!!!!!

Midje:97

Hoft:110

Bryst: 109

Lår: 67

Arm: 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry.

Men denne gangen har internett forsvunnet.

Dog god nyhet, minus 200g ;);)

 

Så måling har jeg ikke gjort, men nå begynner jeg på kurs på mandag, og jeg har ett mål om minimum 5 kg på det kurset.

 

Ser dere andre er flinke, så jeg må ta meg sammen ja!!!!

Neste mandag er jeg tidlig ute med målinger og vekt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har bare flydd for meg, og jeg ser at jeg ikke har oppdatert tallene våre, Ikke bra... så da tar vi det denne uka i stedet...!!!

 

Kom igjen, inn med resultater, og hvis du ikke vil være med lenger, så la meg vite, så er det færre og holde styr på ;))

 

Ha en strålende uke..!!!!

 

 

Hegehege:

Ønsket Vekt: 79

Vekt: 92,7

Midje:97

Hoft:109

Bryst: 109

Lår: 68

Arm: 36

 

 

 

Målte i dag tidlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen! Syntes du er superflink som holder styr på oss jeg Hege.. Jeg er ikke så veldig flink til å komme innom og skravle, driver med hustitting om dagen, kjempespennende! Forrige uke fikk jeg til 2 treningsøkter på spenst og en gårtur med vogna, så det begynner å hjelpe ihvertfall. Skal prøve å få til det samme denne uken.

 

Her kommer mine mål:

 

Vekt: 81 ;)

Midje: 76

Hoft: 98

Bryst: 97

Lår: 55

Arm: 27

 

God uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hustitting?? SÅå morro!!

Vi skal ha 1 års kontroll vi nå snart... har en god og saftig smørbrødliste over feil... sukk... men sånn er det visst å kjøpe nytt for tiden...! De som setter det opp er kun opptatt av å spare, få mest mulig penger og eier ikke lenger yrkedsstolthet..!!!

 

Virker ikke som om det er noe alvorlig.. men det er så mye slurv..;) og det er så kjedelig..!!!

 

vel vel.. Lykke til med hustitting:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...