Gå til innhold
Gjest Hegehege

"NEOMIAAD"- Treningsdagbok og tips!

Anbefalte innlegg

Gjest Hegehege

****** NEOMIAAD ********

**** en liten gruppe ******

*****bestående av *******

****** Hegehege ********

****** Lindaomm ********

****** Slamguri *********

****** Soleia ***********

****** Missrosa *********

****** Jannejo **********

****** Lillevenn *********

****** Astrid24 *********

Her legger "NEOMIAAD"gjengen inn hvor mye vi trener... !! Samt treningstips..!

Når man ser noen trener.. så vil man jo ikke være noe dårligere selv....!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hegehege

I går ble det ikke alt for mye trening på meg..!

Vi gikk en tur da.. ble vel 40 min.. men i behagelig tempo... gikk på et nytt boiligfelt som er på vei opp.. for å titte litt..!!

Ellers så jobber jeg i 4. etasje.. og prøver å ta trappene..:)

I dag har jeg meldt meg på step da.. så da er samvittigheten dekket for i dag iallefall... !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hegehege

Step i går... har aldri svetta såå mye i hele mitt liv... puh.. men jeg blir jo helt energifreeek etterpå da..!!

Hopper og spretter som en annen ojoj..!

I dag håper jeg på fint vær... slik at jeg kan feste toppstein på muren min og grunne ferdig rekkverket på huset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest lindaomm

så flink du er det :) Gått tur i dag jeg også, ble 30 minutter. Målet er hvertfall 30 minutter tur hver dag, men skal prøve å gå lengre :) step høres gøy ut da, skal få til å komme meg 1 gang i uka på vannaerobic

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest jannejo

har hatt bilen på verksted i 2 uker nå,så det har blitt sykling til og fra jobb...med sykkelhenger som minstejenta sitter i....7km hver vei.må jo bli resultater av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hegehege

jojo.. ja det vil jeg tro...!

Skulle ønske jeg bodde i sånn avstand til jobb jeg også.. men tror ikke jeg skal prøve å sykle en strekning som tar over 1 time med bil..:) hehe...

Ellers så har jeg vært dårlig på det meste i slutten av denne uka.. både med sene jobbkvelder.. og dytting..!

Men 2 dager med litt dritt er jo trods alt bedre enn 5 dager ...:) hehe.. Håper jeg..!!

Satser på bedre tider til uka !!

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hegehege

Glemte jo helt å si at jeg skal innom treningssenteret i dag også... sambo skal å se på fotballkamp.. så da stikker jeg like gjerne innom å trener... siden været er grått og trist.. så jeg får ikke gjort noe ute.. og når sambo er borte så behøver jo ikke jeg sitte hjemme alene.. ;) hehehe... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hegehege

hehe.. Avlyste steppen i dag.. siden det var så fint vær..!

så da har jeg brukt 3 timer i hagen istedet... og var litt varm og sliten da jeg var ferdig.. så regner med at det teller for noe,.. uansett begynner hagen å bli ferdig..og jeg har fått litt frisk luft..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest missrosa

nå er jeg hjemme fra ferie og klar til å henge meg på tråden!

har akkurat kommet inn fra en 50 min joggetur, ble 600 kcal til sammen, altså 3 tp!

har 9,5 tp så langt denne uka. målet er 16,5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hegehege

wow.. så flink du har vært--!

Jeg har treningsforbud... skjært vekk føflekk på ryggen.. og såret spriker litt.. er visst vanskelig når det er på ryggen.. så da måtte jeg vente til det hadde grodd sånn mer eller mindre... var visst ikke så lurt å få så mye svette og sånt nedi der... så jeg får vel holde meg over helgen ialefall.. men så tror jeg ikke jeg orker mer... hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider