Gå til innhold

Ned 20-30kg NyttÅrsaften


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Klokka er 11.20 over her i Canada så det er over 12 timer til 2006. Jeg er hjemme med min egen PC med norsk tastatur. Se jeg kan skrive ææææ,øøøø,ååååå.

 

Jeg vil ønske alle et riktig godt nyttår. Et nytt år, et helt ubrukt år. 2005 har vært et år preget av katastrofer og tragedier rundt om i verden. For meg har det vært et veldig godt år. Bl.a. giftet jeg meg.

 

"Jeg skal få et nytt år i morra som rein og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter til...." Jeg håper at jeg den 31. desember 2006 kan skrive at jeg endelig har nådd målet mitt på 60 kg. Nå veier jeg 95 kg. For noen få år siden veide jeg 125 kg. På begynnelsen av 90 tallet var jeg oppe i 133 kg. Det er det meste jeg har veid.

 

Jeg er 165 høy.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kasandra

Hei!

Jeg meldte meg inn i Vektklubben da den startet opp, men har ikke brukt den i det hele tatt før nå. Så jeg er praktisk talt helt ny.

Jeg skal ned rundt 30 kilo så veldig fint å få litt hjelp og motivasjon her.

Vurderer å kjøpe meg et type treningsapparat, kanskje en ellipsemaskin. Har trent litt på de på et treningssenter og er veldig fornøyd. Samboern jobber endel kveld og jeg har ikke altfor ofte barnevakt..så kanskje det er løsningen. Pleier å gå endel med staver, men får liksom ikke helt til det nå som det er såpass mye snø og glatt mange steder.

 

Lykke til alle sammen med det nye året!

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på'n igjen :P Har planlagt å begynne å veie og skrive opp maten igjen nå i en oppstartperiode! -Trenger en ny giv nå, etter ganske lang periode med stillestand, og bare småtterier i nedgang!

 

Gleder meg til å slå følge med dere videre nedover i vekt! Håper på å komme godt i gang med de neste 20 kiloene som skal bort allerede neste uke! Vi har faktisk offisiell veiing på onsdag, så da får jeg se hva julemat, omgangsyke og litt for mye alkohol har gjordt med vekta! -Det har vært veldig plagsomt med omgangsyken, ettersom jeg ikke har tålt å spise hverken melkeprodukter eller frukt. Håper det siste ubehaget skal gi seg i løpet av natten!

 

Godt, sunt, og riktig kosthold's år ønskes til dere alle!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...