Gå til innhold

Firkløverdamene 1.januar 2006

Gjest acinom

Anbefalte innlegg

Godt nyttår!!!

Hei.

Vart litt glad når jeg så at du ikke hadde vært her i jula heller.

Her har det vært jul ja, med mat, kaker og snop. Men ikke det store "etargildet" heller. (3 flasker øl!!) Men ikke akkurat no slankeuker, nei.....

Vel. Er iallefall så matlei, stinn og oppsvulma av vann i kroppen, at nå kan hverdagen godt komme. Gleder meg faktisk til å starte på igjen. Tenker jeg skal vente med å gå på vekta nå til mandag den 9. januar, ,slik at jeg får tjuvstarta litt.

Kjenner at det har vært mye saltmat i jula, for jeg har mye vann i kroppen, og det synest godt på leggene når jeg tar av meg sokkene, den stripa etter strikken.

Men det gikk så fint nå i høst, og motivasjonen er slettes ikke borte. Har 5-7 kilo igjen. Har fått meg kombi VHS og DVD- spiller, så nå skal de gamle Kari Jaqueson-videoene fram igjen.

Her har det vært kaldt i jula, og blank-is. Det har blitt en times-tur med brodder, men det ble så anspent at jeg heller ble sittende i sofaen etter det.

Vel, tvi-tvi, så er vi igang igjen.........

Acinom

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på resultatsidene mine og vektkurven...

Jeg har ikke vært inne å registret noe jeg i desember mnd...... (skriver hun skamfull)

Så nå må jeg registrere alt jeg spiser og trimme som en gal.

Bort med snø og is!!!!!

Jeg trenger hjelp og støtte, så gi livstegn da Kim!!!!

Acinom

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er jeg :) litt treig start på året..

jeg har heller ikke registrert så mye i desember. kun trening, faktisk.. ble så lei av å notere ned alt jeg spiste! har også hatt to uker treningsfri. deilig! skulle i gang igjen i dag, men var for sliten etter første jobbdag etter ferien. sov 3 timer på sofaen i stedet ;) tihihi..

når sant skal sies, har jeg spist alt for lite i jula, og jeg har gått ned i vekt. dette var ikke planen i det hele tatt.. planen var å opprettholde jevnt matinntak og jevnt blodsukker, men det gikk dårlig.. fant ut for 3 uker siden at jeg er gravid, så da skulle jeg jo ikke pine kroppen ift næring. men pga kvalme har jeg slitt med å spise nok.

jeg fortsetter å holde øye med vekta og hva jeg putter i munnen framover. håper å kunne ha en vektøkning som ikke er altfor stor i forhold til "normalen".. føler jeg er bedre rusta nå enn før jeg begynte på GR siden jeg nå har større kunnskap om hvorfor jeg i det hele begynte å legge på meg.

skal prøve å komme meg på trening på onsdag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at en slik "DIAGNOSE" kan gjøre at en blir kvalm ja.

Ble bare verre og verre hvert svangerskap med meg.

De to første greide jeg å "spise vekk" kvalmen, men siste svangerskapet spydde jeg døgnet rundt i 5 mnd, og greidde ikke spise noe.

Jeg trøsta meg med at da skulle jeg vel greie å komme gjennom svangerskapet uten å bli altfor tung. Men nei da......... Det stor skrevet i genene mine at jeg SKAL legge på meg 30 kilo. HVER GANG!!!!

Men det finnes heldigvis like mange "typer" svangerskape,r det finnes unger på denne jorda. Så ikke mist motet!!!

Du har iallefall en jobb å gjøre her! For å hjelpe meg.

I månedskiftet april/mai har jeg satt meg som mål å ha greidd å gå ned de kiloen jeg skal, og krympet de cm jeg ønsker. Da reiser mannen min og jeg til Warzawa.

Da skal jeg være sååååå fin og fjong atte.............

Men det er noen kg og cm, så jeg må bare fortsette......

Acinom

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare skrive dette, siden vi er så opptatt av hva vi har i oss.

Du har tydeligvis fått i deg noe du ikke har spist. Og du kan jammen ta legge på deg av det og.......

Lykke til !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Opprett ny...