Gå til innhold

"De siste 10" - start i morgen!


Gjest hinkespretten
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest hinkespretten

Hei igjen alle sammen!

 

Nå har jeg 10 kg igjen til målet, 30 er unnagjort og har kost meg i jula med alt det medfører (også 2 kg ekstra ekstravekt). Men det bryr jeg meg ikke om, begynner på de "Siste 10" i morgen, og gleder meg utrolig til å se matchvekt på vektnålen igjen! Er ca. 74, men skal "innveies" behørig her hjemme hos meg selv i morgen. Følger ikke kurs, men er supermotivert og pleier klarer meg bra på egenhånd.

 

Hadde vært veldig kos å få følge i denne "Siste 10" klubben" :-) Skriv noen ord da vel, så motiverer vi hverandre! :-)

 

Nyttårshilsen fra hinkespretten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en link som mange har meldt sin intresse på, som heter ned 10 kg utover våren, hiv deg på der da vel!!! masse lykke til sammen med mange andre i samme skute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula har satt sine spor, 2 kg pluss, men de skal vekk i løpet av de neste ukene, sammen med 8 til. Nå er det nytt år og nye muligheter. Skal kaste ut kaker og godt i dag.

 

Gleder meg til å komme igang igjen. Ikke lett og slanke seg i desember har jeg funnet ut. Alt for mye mat, godt og gode viner.

 

Vi får stå på sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med her og jeg,synes det er veldig motiverende og skrive på disse sidene..har også fått på ett par kilo siste mnd.. Så vi får hjelpe hverandre,og stå på.

 

Vekt idag:74,8(skal ned til 65)Har veiedag mandager.

Midjemål:73

 

Startet forresten på kurs 4 idag,håper det er det siste.nå skal de siste kiloene av...

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...