Gå til innhold

Lotta skal bli normalvektig :)


Gjest Lotta87

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på snart 21 år. Jeg har slitt veldig med stoffskiftet mitt i lang tid, og nå virker det som om jeg får riktig dose.

 

Begynte for noen måneder siden med Grete Roede - maten, og det har gått veldig fint. Det som har motivert meg er at jeg skal bli normalvektig og ikke bli lagt merke til og selvfølgelig at jeg skal gifte meg 3. juli 2010, og da vil jeg gjerne se lekker ut :P

 

Vekt 12. mai: 107 kg

Vekt 1. sept: 94,5 kg

Vekten på bryllupsdagen skal være: 57 kg

 

Siden det er snakk om så mange kg må jeg selvfölgelig sette opp noen delmål. Jeg har to delmål för jul.

 

1. sept.,altså nå: 94,5 kg

29.sept: 92 kg

22.des: 87 kg

 

Jeg veier meg hver eneste mandag morra, og da oppdaterer jeg vektnedgangen :) og hvordan trim og maten har gått.

 

Heng dere på, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Det skal bli så deilig med helg nå;) Har jobba i nesten 9 timer i kveld, og nå skal jeg pröve å få sove litt för det er jobb i morra igjen halv åtte. Og så er det helg.

 

Planene i helga er å få olja forskjellige möbler, rydde og vaske. Litt trening og sunn mat må også til, og på mandag morra håper jeg å få se et lavere tall enn sist mandag. Det hadde värt så deilig det :D

 

Håper flere henger seg med på tråden min, for tror ikke jeg greier det uten noen andre som kan motivere og passe litt på meg :)

 

Önsker alle en kjempefiiin helg :)

 

Klemmer fra Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lotta! Kan jeg bli med deg? Jeg har gjort dette før og vet at jeg ikke klarer det alene... ;) Det virker som om du har sunne og realistiske mål, og det er kjempeviktig!

 

Litt om meg: jeg har gått ned i vekt før... For to år siden la jeg om livsstilen helt. Jeg begynte på 82 kg og gikk ned til 67 kg før jeg fikk helt nok av trening og kalorier. Masse ting skjedde og jeg har prøvd å begynne på nytt flere ganger, og nå prøver jeg altså igjen. Vekta på mandag viste 80,9 kg, men med klær. Jeg har ligget rundt 77-78 kg de siste mnd, så det blir spennende å se over helga.

 

Jeg kan det aller meste om mat og trening ut og inn og jeg vet godt hva jeg må gjøre for at kroppen min skal gi slipp på kiloene. Men det har vært så fryktelig mye som har stått i veien! Nå vil jeg bli fornøyd med meg selv igjen, og ikke henge meg opp i at jeg absolutt skal ned så fryktelig mye. Når jeg veier 70 kg, skal jeg være fornøyd denne gangen. Jeg har veldig fokus på å endre vanene til noe jeg kan holde meg til resten av livet, dette er ikke bare en fase av livet mitt som jeg slutter med når jeg veier det jeg vil veie.

 

Jeg har også veiedag på mandag, for da holder jeg meg litt i skinnet i helgene :D

 

Jeg er forresten 172 cm høy og 23 år.

 

Håper vi kan motivere hverandre og komme med gode råd og tips innimellom :)

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig at du fortalte om slankeerfaringen din, og jeg kan si deg det: Du er ikke alene ;) Jeg gikk på grete roede kurs for ca 2 år siden, gikk ned 10 kg, ble dritt lei, og la da på meg de 10 pluss 14 til.

 

Som du nevner så er jo dette en livsstilsendring, og det jeg tror vi slankere sliter med og som gjør at vi gir opp, er at vi ikke ser resultater fort nok. Tror vi heller må tenke at hvis jeg trimmer og spiser sunt, så er jo det kjempebra, selv om jeg ikke går ned noe. Er der jeg bør jobbe med meg selv vet jeg...

 

Ja, veiing på mandager kan være greit det. Må holde seg litt i sjakk på helgene da :D

 

Hvilken by bor du i forresten? Jeg er fra Halden :)

 

Ønsker deg masse masse lykke til på mandag, håper du får et resultat du ønsker...

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Så bra nedgang Lotta! Dette er jo supert :) Ingenting er bedre enn å få positive overraskelser på vekta innimellom.

 

Dette er jo min første uke etter at jeg startet på nytt. Og da går jeg alltid ned masse første gangen. Forrige mandag veide jeg meg med klær og mensen, da var jeg 80.9. Nå var jeg 77.2. Ganske strålende fornøyd med det! Men det er selvfølgelig masse vann i begynnelsen, så jeg tror ikke akkurat at det blir like mye neste gang ;) Hehe. Men det var dette med å fortsette selv om man går ned en halv kilo i uka, det blir resultater av det også!

 

Jeg må nok bare innrømme at jeg gikk i samme fella som så altfor mange andre da jeg gikk ned i vekt sist. Heldigvis gjorde jeg det på den rette måten, den sunne måten. Jeg var SÅ opptatt av at jeg ikke skulle legge på meg igjen, jeg skulle aldri tilbake dit jeg var. Jeg skulle jo faktisk bare mer ned! Men nå har jeg innsett at jeg ikke gidder å slite meg ned til 65 kg når jeg faktisk er kjempefornøyd når jeg veier 70. Så fiiin som jeg synes jeg var da, og jeg tenkte at "bare fem kilo til går jo kjempefort". Men det gikk heller andre veien... Jeg fikk en annen jobb, det ble slutt med kjæresten og jeg la på meg alt sammen igjen. Nesten. For hver eneste kilo som kom på igjen tenkte jeg at NÅ er det nok, men jeg tok meg aldri sammen godt nok til å håndtere det. I sommer var jeg nede på 76 igjen, og så rett opp etter ferien... haha.

 

Tingen er at jeg har en kjæreste som jobber skiftarbeid. Han er på Svalbard to uker i slengen, og når han er borte er det mye lettere å holde seg i skinnet. Da er det enklere å få tid til å trene, og jeg lager den sunne maten jeg vil. Men når han kommer tilbake vil jeg liksom at vi skal kose oss litt ekstra og det er litt vanskelig å dra ut på trimtur uten ham. Men jeg håper på å få ham mer med denne gangen sånn at jeg klarer å være sunn også når han er hjemme.

 

Jeg bor forresten på Rena, ingen by, men et lite tettsted ca 6 mil nord for Hamar. Liten plass, men veldig koselig når alle vennene mine er her :)

 

Dessverre har jeg nå blitt fryktelig forkjøla, og det passer ikke bra i det hele tatt! :D Så jeg må ta det rolig med trening, men skal prøve å få til noen rolige turer så jeg blir fort frisk.

 

Nå må vi fortsette å være flinke, vi som har så fine resultater! Tihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig fått en knallstart og det er kjempemoro vettu:) Ja det er jo en del vann i starten, det var det i alle fall for meg, så det jevner jeg seg ut etterhvert. 0,5 i uka ja, det er 26 kg i året det ;) ti hi

 

Ja, det er viktig å være fornøyd med seg selv og det man har oppnådd, men vi jenter er vel generelt aldri fornøyd med oss selv kanskje? hmmm jeg vet ikke.

 

Ja du får prøve å være sunn når kjæresten er hjemme også, men vet at sånt er vanskelig. Jeg bor jo sammen med min og for å si det sånn, det er mange samboerkilo på kroppen min. hehe. det går jo an å kose seg med god og sunn mat også, men det er et eller annet som skjer. Heldigvis er samboeren min med på grete roede ho også så da er alt mye lettere.

 

Uff, forkjøla ja. Får håpe du blir fort frisk.God bedring :D

 

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, skal egentlig være fornøyd med en halvkilo i uka resten av året ;)

 

Godt å ha en samboer som støtter deg i denne saken :D Ting blir mye lettere da! Det er jo fint å kunne trene sammen og nå målene sammen :)

 

Forkjølelsen er mye bedre i dag, og nå skal jeg ut og gå tur. C-vitaminer og nesespray er fantastisk :) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør susen det. Ta det pent da så du ikke blir verre.

 

Nå skal jeg rydde leiligheten, ser ikke ut her. Ingen rene klær, så nå surrer første maskin med klær og det blir sikkert åtte til ;) hehe

 

Etterpå blir det tur med sambo og hunden vår... Deilig :D

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er umulig! Forkjøla og greier og jeg skal absolutt jogge... ;) Haha. Jaja, morro at jeg har litt energi igjen. Det er så forferdelig å være låst til sofaen og ikke orke noenting :) Men det var artig å jogge litt, jogga halvparten og gikk litt, en myyyk start. Så da får vi håpe forkjølelsen ikke blir verre i regnværet.

 

Hva slags hund har dere? Jeg har også lyst på hund... Så koselig med en turkamerat! Det blir jo virkelig som et ekstra familiemedlem :)

 

Godt å få ryddet litt også da, hehe. Jeg er så dårlig på å ta ting etterhvert, blir heller til at jeg lar alt skure og gå til jeg MÅ gjøre noe, haha. Men da tar jeg alt skikkelig også, så alt blir ryddig og rent.

 

Nå skal jeg slappe av med Greys Anatomy og så blir det rett i seng! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så bra du har trena ;)

Her går det i rydding og vasking, og som du sikkert har skjønt så tar ikke jeg å rydder litt etter hvert heller,haha.

 

Jeg har ikke fått gått tur i dag, men har ikke dårlig samvittighet. Har vært i bevegelse i hele dag og har trena i 4 dager etter hverandre, så er egentlig deilig å la kroppen få hvile litt. men en liten tur blir det nok i natt med vovsen.hehe.har fri fra jobb i morra, så da kan jeg sove leeeenge :)

 

Hunden min er en Cavalier King Charles Spaniel, fryktelig søt og fryktelig masete :) Bare to år gammel og har ikke akkurat lagt fra seg valpetendensene enda. Så det er både koselig og jobb å ha hund, men er virkelig verdt det. Så sats på det, hvis du er glad i hunder og er tålmodig.

 

Går du på skole eller? Hva går du i så fall på?

 

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig greit å la kroppen min hvile litt innimellom. Iallfall når man trener skikkelig, man trenger litt energi for å orke å trene igjen dagen etter :)

 

Mm, jeg er kjempeglad i hunder, men jeg er nok litt redd for ansvaret enda. Iallfall med tanke på at samboeren min jobber skift og er borte i 14 dager av gangen. Da er det jeg som får all jobben ;) Så det blir ikkeno enda iallfall!

 

Jeg jobber jeg, er ferdig utdannet fotograf, så jeg gjør litt av hvert. Er frilanser her hjemme, men det er ikke så aaaltfor mye å gjøre, så jeg jobber litt på kafè/kino i tillegg. Og nå har jeg akkurat blitt tannlegeassistent også, skummelt, men veldig gøy :)

 

I dag blir det ikkeno trening på meg, skal på jobb (igjen) klokka sju. Men tenkte jeg skulle få gått meg en tur før jobb iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lønner seg å være to om ansvaret for en hund. Trenger mye oppfølging ;)

 

Fotograf ja, det høres spennende ut. Er det gøy?

 

I dag har egentlig dagen vært helt dritt, har ikke trena og har ikke spist alle måltidene mine og ikke drukket nok vann. Pluss at jeg har dyttet i meg en hel pose med superchips og en boks med rømme med holidaypulver i.... Dårlig samvittighet nå, er kvalm, sliten og trøtt. Nå skal jeg legge meg, og begynne på nytt igjen i morra.

 

Håper du har hatt en fiiin dag :)

 

Nattaklemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!!

 

Ser at dagen i går ikke var av de beste,så den må du bare legge bak deg.Ingen dårlig samvittighet for det hjelper ikke.Bruk energien din på noe positivt istedet.

 

Du kommer nok på rett kjøl igjen,og slike dager må vi bare regne med innimellom.

 

Ha en fin dag med mange positive tanker!!!!(og handlinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen i dag har vært bedre for deg! Det gjelder å tenke positivt ;) Det tror jeg er en av de viktigste tingene når man går ned i vekt, at selv om en dag går rett til helvete, så er det bare å starte på nytt igjen med en gang. Det gjør faktisk ikke så mye om man sprekker litt, det er jo hva man gjør til vanlig som betyr noe. Men det er helt jævlig akkurat der og da, man føler seg som dritt og det er ikkeno morro.

 

har ikke hatt min beste dag jeg heller, ble litt godteri på jobben, men det får gå! jeg har da trent, så alt ordner seg :) Blir spennende å se hva vekta viser på mandag.

 

Vet ikke om jeg rekker å trene i morra, men jeg har fri i helga, så jeg tenkte jeg skulle få til litt trening da. Og masse fornuftige ting som jeg aldri rekker ellers :)

 

Og ja, det er kjempegøy å være fotograf. Det er bare litt synd at det ikke er så stort marked her hjemme. Derfor gjør jeg litt av hvert, men jeg har lyst til å bare jobbe som fotograf etterhvert.

 

Nå skal jeg ta meg en dusj og legge meg. Deilig å sovne tidlig!

 

Nattaklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støttende ord, det hjelper.

 

I dag har dagen gått veldig bra. Har spist alle måltidene mine, drukket nok vann og trena. Så nå er jeg i gang igjen. Sånn jeg ser det nå, var det ikke vits i å få dårlig samvittighet i går, men skjer automatisk tror jeg.

 

Synd det ikke er stort nok marked, Ahnimah, men får håpe det blir det i fremtiden. Høres ut som en deilig helg, tren, gjør fornuftige ting, slapp av og spis sunt :) Så viser det seg nok på mandag. Det har jeg stor tro på.

 

Jeg skal jobbe hele helga :) Men, men, i morra og søndag blir det trening og støvsuging før jobb.

Men lørdag er litt verre, da skal jeg i barnebursdag til tantebarnet mitt rett etter jobben og da må jeg ha en plan. Og det er: Jeg skal bare spise 2 pølser med lompe og ET kakestykke. Nå lover jeg dere og søstra mi det (søstra mi går også på grete roede og ho skal også i bursdagen) Så ho passer på meg og jeg på ho. Kjekt vett dere ;) Hvis jeg blir sugen på no mer, skal jeg kose meg med lightbrus.

 

Så med tanke på veiing mandag, så har jeg som mål å stå stille. All nedgang tar jeg som et pluss, etter min dårlige dag i går og bursdag.

 

Hva er planene dine for helga da Charka?

 

Kos dere masse i alle fall, men sunt ( og det sier jeg som skal spise kake, haha :) )

 

Gode klemmer fra Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER morgen fugl jeg,tidlig oppe og sent i seng,Det er egentlig en stygg uvane og stå opp så tidlig,men hva skal en stakkar gjøre da?

 

Planen for helga er JOBB,jeg har 6nattevakter nå,det er virkelig en utfordring.

Men det er ikke noe å gjøre med det,det har da gått ganske bra hittil.

 

Skal trene i dag,1,5 time på senter.Så må jeg sove litt før jeg drar på jobb.

Utfordringen blir maten i helga men har bestemt meg for kyllingsalat som nattmat,pluss melon og nektarin og lett og mild yogurt.Må nok ha litt brød til salaten.Får håpe det blir slik og at jeg ikke faller for noe annet.Har svak karakter om natta,ikke så sterk ellers heller da.Sukkerfrie pastiller,og kaskje en bit mørk sjokolade hvis det blir for vanskelig.

 

Satser på litt ute liv,rydding i hagen og kanskje en tur.Så blir det trening igjen Mandag.

Har ikke så stram treningsplan jeg,3gange1,5 time pr.uke på senter,pluss litt aktivitet hjemme med hunder og annet.Ca10 trimpoeng i uka.

 

Har økt trimpoengene fra 7 dette kurset,har jo blitt noen kilo lettere så det går litt bedre.

Dette ble jo rene romanen,klarer ikke å fatte meg i korthet jeg.

 

Ha en fin dag,og ikke ha dårlig samvittighet.Kos deg og vær aktiv så blir det bra.

 

STOR KLEM FRA MEG!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med en egen tråd, kan skrive mer da ;)

 

Lotta, Rom ble ikke bygd på en dag,

så vi må bare passe oss og ta ting over tid.

Ikke stresse med vektnedgang, ta det sakte men sikkert.

Men, er du like utålmodig som meg, ja ja.............et problem det.............

 

Ønsker deg god helg, så kommer jeg innom deg.

 

Høst klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle har hatt en fin og sunn helg, og er klar for en ny uke med utfordringer og gleder. Det er i alle fall jeg, er såååååååå supermotivert blitt etter nedturen forrige uke. Hjalp med trøstende ord da, Charka, Ahnimah og NyMini ;) Takk takk.

 

Var på vekta i dag og den viste 0,9 kg ned så jeg er så glad. Trodde ikke jeg kom til å gå såpass, siden jeg gikk ned 1,7 kg forrige uke.

 

Hadde som mål til 29. sept å veie 92 kg, og i dag viste vekta jaggu 91,9 kg. Er veldig glad. Men trenger et råd angående det dere:

 

Synes dere jeg skal sette opp ett nytt tall til den 29 september da, eller synes dere jeg skal fokusere på mitt neste delmål som er så sent som 22. desember? Håper virkelig dere kan hjelpe meg og gi meg råd her, for jeg skal jo greie å holde motivasjonen oppe også.

 

Håper på svar fra dere alle.

 

Klemmer fra superglade Lotta, som skal ut å shoppe ny kåpe fordi den gamle er for stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle har hatt en fin og sunn helg' date=' og er klar for en ny uke med utfordringer og gleder. Det er i alle fall jeg, er såååååååå supermotivert blitt etter nedturen forrige uke. Hjalp med trøstende ord da, Charka, Ahnimah og NyMini ;) Takk takk.

 

Var på vekta i dag og den viste 0,9 kg ned så jeg er så glad. Trodde ikke jeg kom til å gå såpass, siden jeg gikk ned 1,7 kg forrige uke.

 

Hadde som mål til 29. sept å veie 92 kg, og i dag viste vekta jaggu 91,9 kg. Er veldig glad. Men trenger et råd angående det dere:

 

Synes dere jeg skal sette opp ett nytt tall til den 29 september da, eller synes dere jeg skal fokusere på mitt neste delmål som er så sent som 22. desember? Håper virkelig dere kan hjelpe meg og gi meg råd her, for jeg skal jo greie å holde motivasjonen oppe også.

 

Håper på svar fra dere alle.

 

Klemmer fra superglade Lotta, som skal ut å shoppe ny kåpe fordi den gamle er for stor :)[/quote']

Gratulerer det var flott nedgang,du er virkelig i siget no.

 

Jeg hadde nok latt målet 29 stå,og og satt meg et nytt mål imellom der.

Feks.29 okt,litt lett å miste fokus når det er veldig lenge til da.

 

Håper du fant deg en fin kåpe,gleder meg til jeg kan det,men jeg skal ned så mye enda så det blir ingen ny invistering enda.

 

Stooooor gratulasjons klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lotta.

Jeg tar meg sjelden tid til å "surfe" rundt her. Men nå skal jeg fortelle deg noe morsomt og noe jeg tror vil gi deg litt mer innspirasjon etterhvert.

 

Jeg startet på 107.8 :)

Forrige uke var jeg 91.8 ;)

 

... Du skjønner helt likt. Men saken er bare den at jeg startet i mars... så der ser du hvor flink du har vært. Og når du har gått ned endel kilo til så kan du titte innom tråden min og tenke: ha ha, vi lå likt nå har jeg dratt langt fra. Det er ei på tråden min som på en veiing lå helt likt med meg..... ha ha ..nå veier hun 6-7kilo mindre enn meg!

 

Men du har jo et fantastisk mål. Så moro å gifte seg. Og ... er du like lykkelig sammen med mannen din når du er 38 år som jeg ..... så er du heldig!

 

Lykke til

 

Mvh Steg ( tråd på ned 30-40kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer det var flott nedgang' date='du er virkelig i siget no.

 

Jeg hadde nok latt målet 29 stå,og og satt meg et nytt mål imellom der.

Feks.29 okt,litt lett å miste fokus når det er veldig lenge til da.

 

Håper du fant deg en fin kåpe,gleder meg til jeg kan det,men jeg skal ned så mye enda så det blir ingen ny invistering enda.

 

Stooooor gratulasjons klem fra meg[/quote']

 

 

Ja, nå føler jeg at jeg er i siget. Har ikke orket å trene så veldig mye i dag, men det ble en rask tur på 40 minutter med hunden og sambo. Det var deilig å kjenne den friske lufta ute ;)

 

Ja, det kan nok være lurt og sette seg ett mål i mellom der ja. Men hvor mye synes du? Som sagt veier jeg jo 91,9 nå og 22. des skal jeg veie 8, og tenkte da på 3. november for det er jo midt i mellom ca. Hva med 89,4 kg?

 

Høres kanskje ikke så veldig krevende ut å gå ned så lite på 1,5 mnd men det er så mye festligheter som kommer og jeg vil ikke bli skuffa heller.

 

Håper det går bra med veiinga i morra Charka, det hadde vært gøy for deg :) Hvor mye har du gått ned nå, og hvor mye har du igjen? Kjekt å vite :)

 

Oppdater meg i morra ang. veiinga da. Masse masse lykke til.. Jeg heier på deg.

 

Masse klemmer fra Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lotta.

Jeg tar meg sjelden tid til å "surfe" rundt her. Men nå skal jeg fortelle deg noe morsomt og noe jeg tror vil gi deg litt mer innspirasjon etterhvert.

 

Jeg startet på 107.8 :)

Forrige uke var jeg 91.8 ;)

 

... Du skjønner helt likt. Men saken er bare den at jeg startet i mars... så der ser du hvor flink du har vært. Og når du har gått ned endel kilo til så kan du titte innom tråden min og tenke: ha ha' date=' vi lå likt nå har jeg dratt langt fra. Det er ei på tråden min som på en veiing lå helt likt med meg..... ha ha ..nå veier hun 6-7kilo mindre enn meg!

 

Men du har jo et fantastisk mål. Så moro å gifte seg. Og ... er du like lykkelig sammen med mannen din når du er 38 år som jeg ..... så er du heldig!

 

Lykke til

 

Mvh Steg ( tråd på ned 30-40kg)[/quote']

 

Hehehe, dette var jo oppmuntrende. Synes du har vært veldig flink jeg da, og mennesker er forskjellig :)

Ja, det skal blir moro å gifte seg, både gruer og gleder meg, men det er vel helt normalt? hehe

 

Håper jeg er like lykkelig når jeg er 38 år ja, men dette er med en jente da.

 

Lykke til videre, og jeg skal sjekke tråden din.

 

Klem fra Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten diskusjon med meg selv, har jeg nå satt meg noen nye delmål. De ser slik ut:

 

Vekt 15.sept: 91,9 kg

 

Delmål 1:

Vekt 3. nov: 89,4 kg

 

Julemål:

Vekt 22. des: 87 kg

 

Jeg må jo såklart se an hvordan dette går, men sånn jeg ser det nå er dette målene mine. Har ikke stilt så store krav til meg selv, for nå kommer det en tid med mye festligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' nå føler jeg at jeg er i siget. Har ikke orket å trene så veldig mye i dag, men det ble en rask tur på 40 minutter med hunden og sambo. Det var deilig å kjenne den friske lufta ute ;)

 

Ja, det kan nok være lurt og sette seg ett mål i mellom der ja. Men hvor mye synes du? Som sagt veier jeg jo 91,9 nå og 22. des skal jeg veie 8, og tenkte da på 3. november for det er jo midt i mellom ca. Hva med 89,4 kg?

 

Høres kanskje ikke så veldig krevende ut å gå ned så lite på 1,5 mnd men det er så mye festligheter som kommer og jeg vil ikke bli skuffa heller.

 

Håper det går bra med veiinga i morra Charka, det hadde vært gøy for deg :) Hvor mye har du gått ned nå, og hvor mye har du igjen? Kjekt å vite :)

 

Oppdater meg i morra ang. veiinga da. Masse masse lykke til.. Jeg heier på deg.

 

Masse klemmer fra Lotta[/quote']

Synes målene dine er helt flotte,du vet jo best selv hvordan det blir fremmover.Det er ikke vits i å sette det for høyt nei.

 

Jeg har gått ned 24 kg nå,men skal ned ca 40 kg til.Vet ikke helt hvor mye jeg skal veie.Har som langsiktig mål å klare det til 50års dagen min i november neste år,men ser ut som det blir vanskelig.Det første delemålet mitt er å komme under130,det håper jeg på dette kurset.

Men den vekta mi er litt rar,jeg går ned 1,5kg for så å gå opp igjen for så å stå stille 2,3 uker eller mer.

Hvorfor forstår jeg ikke,men håper det retter seg nå når trimmen er blitt mer systematisk.Har brukt 9mnd på 24 kg,så du skjønner at det går sakte,men det går nedover.Sånn blir det når man må gå ned de samme kiloene mange ganger.

 

Det virker som det er umulig å komme under 133,det er noe dritt.

 

Gruer meg bestandig til veiing,vi er ikke venner vekta og jeg.

 

Har bestemt meg for å fokusere litt mindre på vekt,istedet fokusere på å spise sundt og nok,drikke vann,og trimme bra.Det må jo komme en nedgang før eller siden.

Dette ble også en hel roman,hm,må lære å fatte meg i korthet.

Nå skal jeg sove litt den4de nattevakta er unnagjort,2 igjen.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...