Gå til innhold

Lotta skal bli normalvektig :)


Gjest Lotta87

Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Det var da ikke så ille,det blir borte igjen.

 

Ja tia frem til jul går fort,men vi står på.Må bare ta en dag om gangen og fokusere på de positive valgene vi tar.

 

Ha en fortsatt fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en riktig god helg,kos deg masse.

 

Blir spennende det,uten karboer.Håper du klarer det en stund.

 

Vi får alle prøve å finne vår vei til målet,men husk å spise nok for er du sulten så er veien kortere til utskjeielsene!

 

Stor klem fra meg,og du må aldri tvile på at du klarer dette,det tar bare litt tid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ren og kjær lykke når jeg så hva vekta viste. Nedgang på 2 kg. Tydeligvis lønte det seg å droppe brød, ris, pasta og poteter forrige uke. Jeg skal prøve en uke til og se hvordan det går :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ren og kjær lykke når jeg så hva vekta viste. Nedgang på 2 kg. Tydeligvis lønte det seg å droppe brød' date=' ris, pasta og poteter forrige uke. Jeg skal prøve en uke til og se hvordan det går :)

 

Klem[/quote']

 

 

Hei.

 

Jeg må si at jeg har kun vært her inne å lest, samtidig beundret nedgangen din.

Lurte nå på hva du spiser i stede for brød,ris,pasta og poteter. Jeg er nemlig potet jente se...

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg spiser masse salat eller grønnsaker til middagen i stedet, og i stedet for brød spiser jeg knekkebrød. Så ikke veldig spennende, men det funker kanskje :)

 

Jeg har ikke vært flink den uka her, så i stedet for å gå på vekta til mandagen, venter jeg til neste mandag. Det er kanskje feigt, men det er sånn jeg holder motivasjonen min oppe :)

 

Ønsker alle sammen som er innom tråden min en god helg. Prøv å ta fornuftige valg, og stå på, så kommer dere til å nå målet deres til slutt :)

 

Klem fra Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Håper alle har hatt en fin helg :) Jeg har tatt en del dumme valg, både rødvin og mac donalds. Men ny uke og nye muligheter.

 

Har satt meg noen mål jeg skal fullføre den uken som kommer:

 

1. Drikke masse vann

2. Spise hver 3. time

3. Ikke brød, pasta, ris og poteter

4. Ikke godteri

5. 1,5 times rask gange hver dag

 

Dette skal jeg greie, og så håper jeg på vektnedgang neste mandag.

 

Ønsker alle en finfin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin fin uke,og det tror jeg du får.

 

Du har en plan for uka,og du klarer å ta deg inn igjen etter noen utskjeielser.

Så da er det ingen grunn til at det ikke blir en sunn og fin uke.

 

Stå på den planen,ta positive valg så blir det så bra så.

 

Heier masse på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var en uke til gått, og nå begynner jeg å grue meg for veiinga i morra ;) Veide meg ikke sist uke, så jeg bör ha greid 1 kg på de to ukene. Da skal jeg väre fornöyd.

 

Synes det er så vanskelig å väre flink nå för jul, men har bestemt meg for å klare julemålet mitt og da må vekta vise 87kg 22. des. hmmm, ja skal greie det.

 

Hvordan har det gått for dere andre?

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå har jeg blitt sjuk og får ikke trena som jeg burde. Og da er det jo veldig viktig å ikke dytte i seg ting man ikke skal. Men såklart, har jeg gjort det.

 

Men prøver å tenke positivt, og begynner i morra. Er jeg flink fredag, lørdag og søndag, blir det vel ikke så ille på mandag. Er litt i julestemning og da blir det litt kos må jeg innrømme. Fy på meg :D

 

Ønsker alle en fin helg :) Det lørdagen blir det julegaveshopping :) Og søndag kommer mamma og pappa på kalkun. det skal bli godt, men jeg skal veie opp maten :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Lotta,så kjedelig å bli syk.Du får ta godt vare på deg selv disse dagene

så du kommer deg.

 

Det blir automatisk litt mer kos i disse førjulstider,men alt med måte.Det er så viktig å tenke positivt,fokuser på de positive valgene du tar,det er helt sikkert mange av dem.Dette skal jo ikke være en form for straff,men en positiv opplevelse.Det er jo udelt positivt å gå ned i vekt.

 

Ønsker deg en fin fin helg,med mange positive tanker.

 

Stor adventsklem fra meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Charka :)

 

Føler meg heldigvis bedre i dag :) Håper det snart løsner for deg på vekta, og ja man skal jo kose seg innimellom med måte. Men er det som er utfordringen med meg :D hehe..

 

Stooor adventsklem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg snart må legge en plan på hvor mye jeg skal gå ned og sånn framover, men vil ikke gjøre det før jeg har nådd julemålet mitt, og jeg håper jeg når det til mandagen. Hvis jeg greier det (lov å håpe :D ) så skal jeg lage en oversikt raskest mulig, så jeg ikke mister motivasjonen og soler meg for mye i det jeg har klart. hehe, viktig å holde fokus. .. noen ord fra meg på natters tid :)

 

Oppdatering og plan kommer mandag :)

 

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var julemålet nådd. Nå er jeg så fornøyd og stolt av meg sjøl.

 

Vekt:

 

12.mai 2008: 107 kg

15.des 2008: 87 kg

 

Delmål: Se 7- tallet inna den 23. mars. Det er ca 0,5 kg i uka:)

 

Håper det går bra med dere andre?

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott,jammen klarte du det.Det fortjente du jammen.

 

Stå på videre,det nytter det nytter.

 

Blir spennede å se den planen din.

 

Ha en fin fin uke,tenn masse lys og kos deg i denne fine adventstia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Lotta :D

 

Hyggelig og lese slikt, for jeg savner motivasjon.

 

Alt er gått i stå for meg nå, tanken er så god, men hendene styrer ting og tang helt anderledes, og da blir alt så veldig feil.

 

 

God uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner motivasjon, NyMini :) Men ikke lett nå i jula dessverre :D

 

Jeg har IKKE vært flink. Har spist sykt mye goderti, spiser ikke regelmessig, drikker nesten ikke vann og trener ikke... hjelpes hvordan skal dette gå, jula har jo ikke begynt en gang.

 

NEI, dette er ikke godt nok, nå er det full skjerpings fram til julaften, og så må jeg være flink til å gå turer i jula og spise regelmessig og ikke "spare" meg til julemiddagen. Da spiser jeg alt for mye.

 

Lover dere som er innom tråden min å skrive rapport på hva jeg har spist og trena hver dag i jula. Tror kanskje det kan presse meg til å være litt flink.

 

Mål for jula: Holde vekta på 87. Så når jeg veier meg 5. januar, SKAL vekta vise 87.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lotta 87

 

Må bare si at jeg beundrer deg. Syns du er så flink, selv om det går skjeis noen dager så står du på og nedgangen er der.

 

Jeg klarte ikke å kutte ut brød, pasta,potet og ris, men har gått ned ca 3 kg på 3 uker.

 

Veldig fornøyd med det, og er flink frem til julaften og da teller jeg ikke kalorier. Men spise med måte. Har ikke lyst å ødelegge det jeg har klart til nå.

 

Men har planer om å ut å gå hver dag i jula, så står jeg på stede hvil neste fredag så er jeg fornøyd.

 

Lykke til videre.

 

Riktig god jul og godt nyttår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...