Gå til innhold

ned 20-30 kg.2.1.06...


Gjest kathinka1979
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kathinka1979

ja da var julen over og et nytt år er startet.

 

her er dagens mål fra meg.

 

vekt:120,3(+1,4)huff og huff..

hals:37,5(+0,5)

overarm:40(0)

bryst:119(0)

midje:118,5(-0,5)

hofte:119,5(-0,5)

lår:70(0)

legg:44(+0,5)

 

huff og huff for en måling.var det jeg viste at ikke julen ville gå greit i forhold til slankingen.masse kromkaker..helt dilla....

men nå er julen over og alt er borte av fristelser,så nå er det full skjerpings....

skal ha gått ned 500 gr til neste tirsdag.bytter veiedag siden jeg starter på kurs 1 til neste tirsdag...

håper det har gått mye bedre med dere andre....

 

ha en fin dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en pluss kilo på meg også etter helgens utskeielser. Litt mye rødvin og annen knaske mat som aioli, olivener, parmasan og salt skinke...... Uff og uff....Kroppen beholder litt mye vann etter en sånn kvled så jeg regner med at det meste er borte innen neste veiing neste mandag. lurer på om jeg skal melde meg på ett nytt kurs jeg også. Kikket nøyepå kropp og fasong i går og ja her MÅ noe gjøres.......

 

Skal på trening i dag, og fører matinntaket nøye. Hvor mye kaloriinntak ligger dere på?? og hvor mange trimpoeng har dere i løpet av en uke???

Jeg skal egentlig ligge på 1900 men det synes jeg er veldig vanskelig. Men jeg prøver. Det jeg derimot ikke synes er vanskelig er å få nok trimpoeng. Må nok bli flinkere til å spise mer....

 

 

Ha en god dag alle sammen

 

ASJO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HEIDISVRY

Hei hei.

 

Nå er jula over og vi har et nytt ubrukt år fremfor oss. Det er på tide å begynne å tenke på hva en spiser igjenn, jeg har spist og drukket alt jeg har hatt lyst på dei to siste ukene og det vises på vekta, men cm har forsvunnet alikavel; 20,4 cm på hele kroppen siden desember startet!!! Og det må en ta med seg når vekta går feil vei.

 

Start vekt:98 kg

Start mål:115 cm

2. mål (18. feb.): - 5 kg

Dagens vekt: 91,8 kg

Dagens midje: 101,0 cm

Nedgang fra forrige uke: +2,6 kg

Cm inn i midje siste mnd: - 3,0 cm

Totalt ned i kg: - 6,2 kg

Totalt ned i midje: - 13,5 cm

 

mine kropps mål (- 94,0 cm siden 10. okt):

Kroppsdel: Cm - ialt

Hals : -1,5

Under hende: -9,0

Rundt pupp : -14,0

Midje : -14,5

Mage 1 : -16,0

Mage 2 : -13,5

Hofte :-9,0

h/v lår :-7,0

h/v legg :-3,0

h/v overarm :-1,5

h/v underarm :-4,0

 

1.delmål var 24.des og jeg skulle da ha gått ned 9 kg og enda på 89 kg. Veide meg 24. des og var da 89,2 kg. Nådde ikke målet, men hadde vore under 89kg to veker før... Surt å måtte gå ned samme kg fleire ganger, men jul er jul og nå er det slutt på slaraffenlivet og på`n igjenn med sunn og god mat og drikke, og i tilegg er det en del mil der ute som bare venter på meg, så det er bare å komme igang først som sist!!!

 

Nye muligheter venter på oss, dette er året vi skal nå måla våre!!!

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kathinka1979

ja i dag er min første dag som jeg ikke skal ha godt igjen.jeg sa igrunnen før jul at jeg skulle kutte den helt ut,men jeg vil /skal klare å få et normalt forhold til snop.kan nok ærlig si jeg wer avhengig.....

har nå vært oppe i 4 timer og hungeren kommer alerede...men skal klare det.

trikset i dag er at jeg skal ta en frukt hver gang jeg blir skikkelig hengt opp i trangen...

 

håper jeg klarer det.første dagene er verst....

 

har foresten satt meg et delmål nå...

begynner på kurs til tirsdag og det er ferdig 28 februar.da vil jeg ha gått ned 8 kilo.vekten skal derfor stå på 112.tror det blir litt mye og gå ned,men skal prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo gjengen!

Godt å være tilbake igjen, selv om jeg begynner å få problemer med at jeg klarer å komme ned til ønskevekta, og at jeg skal slutte å gå ned de samme 2-3 kiloene igjen og igjen og igjen...

 

Ikke alt ofr mye opp på meg i jula, men fra 27.11 har jeg gått opp 2,7 kg... Ikke bra.

 

her er mine tall

 

Hals 34

Bryst 103 (+ 0,5)

Midje 87,5 (+ 2,5!!!)

Hofte 99 (+ 0,5)

Bredest 112 (+ 1)

Lår 64,5 (+ 0,5)

Vekt 82,7 (+ 2,7) (Men det må nevnes at fra 12.12 har jeg gått opp bare 0,4 kg, så julebord og juleforberedelser får litt av skylden.)

Mål 67 kg....................

 

I dag er planen å få i meg minst 3 liter vann. Håper midjen kommer raskt tilbake til der den var, før den krymper fort videre, sammen med alt det andre. Har tro på vann - og trim - så det er bare å henge i. Snart fått i meg første literen.

Billy, Maria Winsor og lekeapparatet skal være gode venner i 2006, men først skal jeg ta ned jula i dag!

 

Till then - ha det fint alle sammen, og lykke til i det nye året! GODT NYTT ÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom baderomsvekta i dag morges, bare for å lodde stemningen etter helgen, og det var pluss en kilo her også! -Håper jeg skal klare å få av den, og gjerne litt til før veiing på onsdag! Det sitter gjerne ikke så hardt etter en litt tøff helg!

 

Så fint at dere skal begynne på kurs kathinka og asjo! Jeg har kursdag på onsdager, så dere starter litt før meg ;) For min del er det mye lettere å gå ned og passe vekten når jeg går kurs, så når jeg er nede i ideal vekt kommer jeg til å fortsette på hold-vekten kurs! -Kanskje det blir mange av dem også!

 

Jeg er forresten fremdeles skikkelig vapsete på magen etter svangerskapet for halvannet år siden! Jeg har liksom ikke kommet igang med mage-trim. Er det noen av dere her inne som kan tenke seg å bli med på en mage/rygg-utfordring? Hvis vi setter oss mål om f.eks å ta sit-ups og back-ups hver dag, og å rapportere øktene våre til hverandre her inne? -Hører det kanskje til i en helt annen link? -Eller kan vi gjøre dette som en del av ned 20-30kg? Når vi skal ned såpass mye som vi skal, så er det viktig å få strammet opp musklaturen i tillegg! -Jeg har iallefall for mye hud på magen nå, og er ganske sikker på at jeg kan trekke sammen huden litt ved hjelp av musklene!

 

Noen som blir med?

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt initiativ med situps ja. Jeg er helt klart med på den altså....

Jeg har også den berømmelig ringen av litt løs hud rundt magen etter to svangerskap. Det siste var for ett og ett halvt år siden men den løse huden er fortsatt løs.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, som overskriften sier nå er jeg tilbake til start igjen! Jeg hadde gått ned 1,7kg tilsammen før jul, men de er på plass igjen nå. Ja, for ikke gi opp nå- men er oppgitt over hvor fort opp igjen det går. Enda jeg har vært forholdsvis flink i julen, men har vært syk i noen dager og ikke fått i nok mat. Drikke er heller ikke lett når man har vondt for å svelge:( Jeg blei litt lei meg ja..

 

Jeg slenger meg med på sit ups linken, men tar ryggøvelser istedet for push up øvelser. En god ide!

Godt å se flere her igjen!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...