Gå til innhold

10 kg fra i dag til Jul er del målet mitt,blir du med??


Gjest enderlig

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria82

Hei enderlig

 

De andre trådene er allerede i gang, men jeg henger meg gjerne på her. Men jeg skal reise bort den 23 desember. Så jeg håper på å ha nådd målet innen den tid ;)

Pr i dag 73 kg, og innen 23 des skal jeg være på 63 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest BergensBerta

meldte meg inn i dag..

 

etter å ha født n nydelig gutt i midten av juli har eg ikke gått ned alle kg selv om eg ammer... jeg har hatt null energi og null søvn så lite trim til no hvertfall..

 

i dag tror eg at eg veier 76

veide 65 før så er med på 10 kg ned til desember...

 

har fått gallestein så måtte forandre kostholdet heftig uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potteplantenlotte
meldte meg inn i dag..

 

etter å ha født n nydelig gutt i midten av juli har eg ikke gått ned alle kg selv om eg ammer... jeg har hatt null energi og null søvn så lite trim til no hvertfall..

 

i dag tror eg at eg veier 76

veide 65 før så er med på 10 kg ned til desember...

 

har fått gallestein så måtte forandre kostholdet heftig uansett;)

 

 

Jeg fikk også en sønn i Juli. Jeg har kommet i gang med trening, men kiloene lar vente på seg, noen cm har heldigvis blitt borte. Det er først nå jeg kan være med på nesten all trening uten å føle at jeg tisser på meg, og at magemusklene har samlet seg sammen igjen.

 

Lykke til, får håpe det går lettere for deg enn det det har vært for meg foreløpig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cathyline

Jeg veier nå 70,6 og vil helst ned i 60..

Fikk en gutt i april jeg da, men de kg jeg la på meg har jeg blitt kvitt, men det er de tøffe som er igjen nå..

Greit med andre som motivasjon :)

 

Ned 0,8 ved veiing i uke 42. Nå 69,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg på denne tråden her jeg også. Meldte meg inn i vektklubb for ca 1 uke siden, og har klart meg greit fram til nå i hvertfall!

Skal også gå ned 10 kg til jul, men har ingen vekt for øyeblikket, så det må jeg få kjøpt.

Jeg har lugget på ca 1000 kcal til dagen utenom igår der jeg lå på 1600..

Er det for lite med 1000 kcal om dagen? Går forbrenningen ned da? Jeg spiser jo hver 3. time. Går også en halvtimes tur om dagen i tillegg til et kvarter med styrkeøvelser hjemme.

 

Vekt siden forige veiing for 3 uker siden: 76 kg

Mål til jul: 66 kg.

Er 170 høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...