Gå til innhold

35 kilo mindre den 31.12.2006.....


Gjest lkt26
 Share

Anbefalte innlegg

ny her og skal ned 35 kilo dette året.noen som blir med ?

fint med litt støtte og oppmuntring.og gi og få råd og oppbakking fra fler...

lang og tung vei og gå.men skal nok klare det...:-)

starter på mitt første kurs neste tirsdag...

 

første målet mitt er minus 7 kilo i løpet av kurset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng som alle har ganske mye å gå ned, og du er hjertelig velkommen til å bli med i linken vår! -Det at du skal ned 5 kilo mer enn det som står i linken, gjør ingen ting! -Selv har jeg allerede gått ned 20 kg, og skal igang med de neste og siste 18kiloene, så når jeg er i mål skal jeg ha tatt av 38 kg til sammen!

 

Det er mange hyggelige jenter (er alle jenter?) der, så bare kom innom!

 

Håper vi ser deg!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

Den 9.januar starter jeg. Kanskje vi kan motivere hver andre. Jo flere jo bedre. Jeg har selv ca. 50-60 kg jeg skal ned, og håper å greie ca. 20-25 kg til bursdagen min 8 juli. Bare d går riktig vei er det viktigste. Dette er jo tross alt en livsstilsendring, og tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fit4fun:hei.ja det vil jeg gjerne....

kan jo lage en egen klubb for oss som skal ned over tredve kilo.veier i dag 121kg og vil gjerne ned til 80,men tror ikke det går.har så kraftig beinbygning og er 176 høy.begynner du oxo på kurs?mi kunne jo sotte oss et felles mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt-Iren

Det er godt å se at man ikke er alene. Jeg har forsøkt å være litt flink før jul, men startet i dag opp med stor iver og stort pågangsmot. Har klart å ta av ca 5 kg over lang tid (siden ferien), men ikke vært veldig flink. Så nå er det slutt. Jeg har ca 25kg jeg ønsker bort og vil gjerne slå meg sammen med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

Har laget egen link som ligger på Ned + 40, du er hjertlig velkommen der. Selv med noen kilo mindre. Dette kommer til å ta tid og støtte, så send noen ord.

 

fit4fun:hei.ja det vil jeg gjerne....

kan jo lage en egen klubb for oss som skal ned over tredve kilo.veier i dag 121kg og vil gjerne ned til 80' date='men tror ikke det går.har så kraftig beinbygning og er 176 høy.begynner du oxo på kurs?mi kunne jo sotte oss et felles mål?[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...