Gå til innhold

64 kg, vil ned til 59


Gjest kakemoms

Anbefalte innlegg

Jeg betaler 329 tror eg...så ligger vel sånn midt på treet pris messig:)

 

Var veiedag idag...opp 500gram som eg fryktet...jaja...sånn går det når en skeier ut...

 

Noen som har noen gode middagstips?? ka skal dere ha til middag idag? er tom for ideer idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Kommer ikke inn på rett spor igjen.....Hadde spysyken etter fulgt av influens,forrige tirsdag....sunn mat/frukt frister ikke. Får ikke i meg vann heller, Jeg som kunne drikke flere store glas for dag. Lite væske i det hele.Syns vann "smaker" så ekkelt når jeg har vondt i halsen.

Kommer meg ikke opp på topp til å gå å trene heller,er ikke så syk at jeg må ligge hele tiden,men er ikke så frisk at jeg spretter rundt heller. jaja...det går vel over. Bare jeg ikke spiser på meg et par kilo....

 

Dagens syte innlegg fra meg:(

 

Håper dere andre har en bedre uke:)

Send meg en haug med gode/motiverende/slankende/sunne tanker!!!Yezz

 

Jeg betaler vel 390 el noe for trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?

Har alle dabbet av eller? Ikke det at jeg er så flink da.... Forrsatt littsmå snufsete/vodt i halsen/slapp så tenkte å la vær å trene, 3. influensa på kort tid,har ikke blitt helt bra i mellom. Så kanskje kroppen min trenger litt hvile. Har en ganske travel hverdag til tider med to små.

Men som skrevet tidligere sliter med å komme inn i det gode matvanene igjen:(

Men kjenner jeg blir litt mer motivert når jeg er innom her,å ser at andre får det til!

Julen nærmer seg å familieselskapene står i kø..... Og jeg vet at spiser sunt, er jeg "flinkere" når det kommer til usunn mat. Jeg koser meg,men jeg overspisser ikke/stapper inn på.

Min plan er å ta en dag/måltid av gangen.Til jeg kommer inni det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg sbs :D Har vært litt opp og ned på kor flink eg har vært i det siste og, har vært litt på reis, og skal reise kommende helg, og da er det ikke alltid så lett og holde seg...

 

Men men....målet mitt til jul når eg nok ikke har eg innsett, men eg håper at eg skal klare 2 kg, sånn at eg er 58 kg da...og så er det målet mitt å holde vekta i jula, og så ta de 3 neste kiloene etter jul :)

 

Sender masse med positive tanker til deg sbs, og ønsker deg god bedring.

 

Siden eg reiser på jentetur imorra så kommer eg sikkert ikke innpå før mandag igjen, mulig eg kikker innom ikveld da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sent ute, men kunne jeg hengt meg på her?

 

Jeg er 21 år og normalvektig, men har hatt det typiske magefettet siden jeg var 13 år, og nå vil jeg ha det vekk. Midjemålet mitt er ca. 85 tror jeg, men skal måle meg igjen på morgenen, ikke på kvelden som jeg gjorde sist;P Men ja, vil jo at det skal være under 80 pga. risikoen for sykdommer.

 

Høyde: 172cm

Vekt: 67kg

Midjemål: 85 :D

 

Noen som vet hva slags vektreduksjon som er realistisk for meg? Kunne godt tenkt meg ned på 50-tallet, jeg bare vet ikke helt om det er så mye som jeg bør ta av, eller mer. Vil gjerne sette meg et nøyaktig mål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg og henger meg på denne her.

 

Jeg vil ned til 58 kg sånn ca, og har da 7-8 kg som må av.

 

Har ikke dårlig tid, men trenger at noen følger med meg litt så dette var jo en super side. Så jeg henger meg på med dere. Har siden midten av sept gått ned 3,8 kg da jeg gikk på et kostholds/vektreduksjons kurs på treningssenteret

 

Har veie dag om fredagene, så skal bli spennende å se i morgen, gruer meg alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skriver litt sjeldent her. Jeg var innom flere ganger daglig før, men når det er få som er aktive blir jeg også lite aktiv. Så derfor ønsker jeg dere NYE hjertelig velkommen! Fantastisk at dere kommer hit for å hjelpe oss inn i gode oppdateringsvaner. :D

 

Jeg spiser og drikker som en skinny gutt med überforbrenning. Har skjeeiet heeelt ut. Det gjør faktisk litt vondt å tenke på det.

 

Jeg pleier å regne med alle de små gåturene mine når jeg skriver inn treningspoengene. (Frem og tilbake til Skolen = 20min rolig gange osv.. )

Teller dere med alt dere går daglig?

 

Saga: det kommer helt an på hvor tungt skjelett ditt er, så det blir vanskelig for oss å si hvor mye du burde gå ned.

Jeg satte meg et realistisk mål: ned 7kg også se hvordan jeg føler meg da. Er jeg ikke fornøyd, kommer jeg til å gå ned 5kg til. Mer enn det vet jeg at ikke er nødvendig. Foreløpig har jeg gått ned 4kg og her har jeg sittet en stund. Så dette tar tid, motivasjonen min dør litt ut nå føler jeg.

 

Hei til deg også Millaen.

Hvor bor dere to og hva gjør dere til daglig? Skole? Jobb?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga: det kommer helt an på hvor tungt skjelett ditt er' date=' så det blir vanskelig for oss å si hvor mye du burde gå ned.

Jeg satte meg et realistisk mål: ned 7kg også se hvordan jeg føler meg da. Er jeg ikke fornøyd, kommer jeg til å gå ned 5kg til. Mer enn det vet jeg at ikke er nødvendig. Foreløpig har jeg gått ned 4kg og her har jeg sittet en stund. Så dette tar tid, motivasjonen min dør litt ut nå føler jeg.

 

Hei til deg også Millaen.

Hvor bor dere to og hva gjør dere til daglig? Skole? Jobb?:D[/quote']

 

Wow, det med skjelettet ante jeg ikke! Går det an å finne ut hvor mye skjelettet veier? Jeg har ikke spesielt kraftig beinbygning, men jeg er jo 172cm, så er ikke petite heller:P

 

Jeg bor i Trondheim og studerer på NTNU:) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har bare vært helt ræva! Sorry utrykke. Ikke har jeg trent,bare spist masse usunn mat, i STOR mengder. Uff uff...(men greit å lese at det ikke bare er meg....)ehh.

Men ny uke ,nye muligheter! Jippi!! Har en treningsavtale med en venninne så da håper jeg at jeg kommmer i gang med treningen igjen...

Grur meg til veiing i morgen,er vel tilbake der jeg var for 3 uker siden:(

 

Velkom til dere nye:) Skal prøve å være litt mer motiverende,inspirerende å sunn her etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI'en min er 22,65:)

 

Jeg la nettopp inn taco-middagen jeg spiste på fredag og fikk litt sjokk når jeg så hvor mange kalorier det er i taco! Jeg som ikke bruker spes mye tilbehør engang. Tacosjell, kyllingkjøttdeig, lettrømme, ost (kunne godt brukt lettost, men slang bare sammen det jeg hadde i kjøleskapet;P) og agurk, og allikevel kom det på over 800 kalorier tror jeg. Nå skal det sies at jeg ikke er sikker på hvor mye gram jeg spiste av alt, så kan godt hende jeg har lagt litt tykt på der. Huff, ikke bra! Nå lager jeg ikke middag hver dag, men kunne hatt godt av å lære meg litt sunnere middager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg også Millaen.

Hvor bor dere to og hva gjør dere til daglig? Skole? Jobb?:D

 

 

Jeg er fra Bergen og er nå hjemme i permisjon med min sønn på 4 mnd.

 

Eller så var jeg ferdig utd førskolelærer før sommeren, så blir snart å søke jobber og håpe på at jeg får noe fra august til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 0,9 ,må vel egentli si meg fornøyd med det. Etter en å en halv uke med total utskeielse! Så nå er jeg topp motivert(tror jeg)

Startet dagen bra,med havregrynsgrøt å en stor kopp te til frokost.

Lykke til med uken jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eg tilbake igjen med full fokus:) Har hatt en kjempe kjekk jentetur t oslo, me masse shopping og god mat og drikke. Blei så gla når eg veide meg idag at eg ikke har gått opp i vekt:)

 

Denne uka skal eg skjerpe meg masse, og prøve å være flink, får sikkert ikke tid til så masse trening fordi eg skal til å flytte inn i den nyoppussede leiligheten min, så blir maling, vasking og flytting istedet, men blir jo litt trim det og:)

 

Velkommen til dere nye her inne:) alltid kjekt me et friskt pust i gruppa siden det virker som det er flere som har falt av lasset her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å rappotere så ofte som jeg kan, men ikke alltid jeg får tid til å komme innpå her hverdag.

 

 

Men om noen timer så er det veiings igjen, spent på hva den vil vise da.

 

Føler ikke det er alt for gale, men det får vi se på i morgen.

 

Nå er det natta endelig etter 3-4 timer med en liten gutt med vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ramla litt av lasset ja..... men komt meg på trening to ganger denne uken.. Spisingen har vært sånn noelunde. Men forventer ikke nedgang på mandag for å si det sånn...

Klarer ikke ta meg selv i nakken å handle/spise sunt å trene. Har en plan om å stor shoppe sunn mat i morgen å fylle opp kjølskapet. Kanskje litt lettere da,håper jeg...

Jajaa jeg har en plan vertfall...:)

Å det er strax 1.desember!!!! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiet helt ut forrige uke, men har klart å hente meg inn igjen denne uken.

Har vært på trening 4 dager til nå, og skal jobbe i morgen (tung jobb med mye løfting og gåing).

Jeg skal kjøpe inn epler og vaniljeyoghurt (som dip) til godis i morgen, så da blir det sunn lørdagsgodt på meg :)

 

 

Velkommen til de nye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt eg ikke var alene her inne:) Har vært veldig flink denne uka, har mala masse i leiligheten, og det brenner kalorier, har 7,7 trimpoeng allerede, og blir nok noen flere iløpet av dagen idag og imorra:)

 

Igår skeia eg litt ut me smågodt og chips, men må no skeie ut en dag i blandt;)

 

Idag tror eg at eg skal lage noe sunn lørdags godis, skal iallefall prøve:)

 

god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saga: om du spiser taco,( jeg har gått på kurs å lert dette) spis enten en taco lfse eller 3 sjell. 150 gr kylling/karbonadedeig og KESAM i stedet for lettrømme, lett rømme er fy fy fordet om den heter lett, den er veldig kalori full!!!:)

 

jeg har jobba mye, å vert på julebord å stressa med skole,

lenge siden sist

spist mye dritt og drukket på julebord i helga + chips i går.

starter nå igjenn. og veier meg neste onsdag.,

håper alt er bra med dere :)

gått tur i 1 t og 10 min i dag :) skryt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått trent el spist sunt... men vekta står stille...heldigvis..

Klarer ikke ta meg sammmen....er å mye stress,jobb,barn, å selskap i hytt å pine så blir hele tiden utsatt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...