Gå til innhold

Atter en gang...


Gjest dobbelice

Anbefalte innlegg

Gjest dobbelice

Er jeg i sving igjen etter noen måneders "pause". Etter at jeg fikk forbud mot snop i ukedagene av legen her for en uke siden, så bestemte jeg meg for å fortsette igjen. Hadde skeia helt ut igjen nå, så det var nok på tide!

Legen kommenterte faktisk litt av hvert på både kosthold og vekt, noe jeg aldri har opplevd før hos fastlegen min.. Ble litt satt ut, for jeg er da ikke såå overvektig.

Men nå skal jeg ikke gi meg før jeg har nådd målet på 60 kg. Det er 12.2 kg til det. Har mål med en gjennomsnittlig nedgang på 0.5 kg hver uke. Det må vel kunne gå på et vis...?! :)

Er det andre som akkurat har begynt igjen etter en aldri så "liten" utskeielse? Heng dere på! Vi sliter nok litt med motivasjonen... godt å ha noen å støtte seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Synes ærlig talt jeg har vært Litt flink da i alle fall etter at jeg var hos legen forje uke.. Har kuttet kraftig ned på snopeinntaket. Og med to jobber og 8 (!) valper i hus, så har jeg nok å henge fingrene i. I tillegg holder jeg på å pusse opp stue og kjøkken.. phuii... Det skulle vært flere timer i et døgn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me meg går det bra, nådde trivselsvekta på 62 kilo for ca en mnd siden så holder på å stablisere nå, men jeg merker at jeg har mye mer utskeielser nå så jeg holder på å ta en oppvask med meg selv for å få inn de sunne vanene igjen:)

 

Å himmel for et kjør!! Ja da sjønner jeg at du kunne trengt flere timer i et døgn, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

huff... nå er jeg skikkelig SULTEN!!!! Kunne spist en hest akkurat nå. Men er fremdeles nesten to timer til jeg er hjemme. Og det er bare to timer siden jeg spiste... I tillegg til skallebank, så er d jo helt topp! klage klage

Har bare meg selv å takke likevel. sjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

hmm... snikveiing etter 2 dager.... :/ ned 1 kg! Er nok mye væsketap ja. Eller at jeg spiste noe veldig kvelden før jeg veide meg.. hehe.. Men i alle fall.. Kan jo vær det forandrer seg til onsdag... Håper ikke det da :) Hjalp litt på motivasjonen.

Så er det duket for taxikjøring og oppusssing OG valper hele helga. Phuii...

Hvilke planer har du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Den dagen jeg sier jeg ikke har noen planer en helg, og bare skal slappe av.. Da tror jeg det er mange som får sjokk. Og det er sikkert ikke før om flere år likevel :) haha..

Skulle ønske jeg også kunne ta meg "tid" til det. Det er jo en prioriteringssak det som med alt annet.. :) Men nå er det å ta seg av valpene til de blir store nok til å flytte ut, så er det oppussing til det er ferdig, å det kan jammen ta sin tid det. I tillegg skal jo alt betales også.. sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke helt avslapping allikevel, blir bytur i morgen, datteren trenger nytt regntøy og diverse til barnehagen, men utenom det er det bare avslapping:) Vasket huset på onsdag så det trengs ikke å ta de store tak hjemme heller.

 

Du får kose deg med valpene og oppussingen i helga, pluss taxikjøringen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...