Gå til innhold

Hovrdan gå ned mest mulig på en liten uke??


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Ok, jeg vet at jeg er ute på tynn is nå. Men, når man skal gifte seg er det vel lov til å være litt ufornuftig.??? Jeg har gått ned nesten alt det jeg satte meg som mål, men er motivert for å ta en liten "sjokk slanking" fram mot lørdag- the big day. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan gå ned mest mulig på en liten uke? Er ikke ute etter noe fornuftig svar, vet at det er lurt å ikke komme på sparebluss og alt det der, men hvordan gå ned mest mulig??? Er klar for alt! TIps mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gifteklara!

Ser at du er ofte her inne på Vektklubben og bidrar til å gjøre Forumet til et aktivt og hyggelig sted å være.

 

Som takk vil vi i Grete Roede AS gjerne få lov til å sende deg en liten hilsen i anledning den store dagen.

 

Kan ikke du sende en mail til jeanette.roede@greteroede.no og oppgi navn + postadresse? Så signerer hun boken sin og sender til deg.

 

Lykke til på lørdag.

 

Hilsen oss i Grete Roede AS

 

 

 

Ok' date=' jeg vet at jeg er ute på tynn is nå. Men, når man skal gifte seg er det vel lov til å være litt ufornuftig.??? Jeg har gått ned nesten alt det jeg satte meg som mål, men er motivert for å ta en liten "sjokk slanking" fram mot lørdag- the big day. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan gå ned mest mulig på en liten uke? Er ikke ute etter noe fornuftig svar, vet at det er lurt å ikke komme på sparebluss og alt det der, men hvordan gå ned mest mulig??? Er klar for alt! TIps mottas med stor takk![/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare bli med Grete Roede AS og ønske deg lykke til på lørdag! -Synes det er fint at de følger meg og engasjerer seg i det som skjer på forumet!

 

Håper dere får en flott dag, gifteklara!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...