Gå til innhold

Sit-ups/push ups gruppa 2/1


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Camcam foreslo at vi skulle starte en sit ups kampanje, som kanskje får oss til å gjøre disse trivelige øvelsene ved hjelp av hverandre her inne. jeg syns det var et supert forslag, nå som det er 2. januar og alt.

 

Planen min er å ta 20 sit ups og 20 push ups i kveld, og prøve å gjøre dette hver dag, kveld eller morgen alt ettersom hvordan jeg jobber.

 

Er dere med?? Ønsker i allefall å bli kvitt mitt "pølseskinn" (med litt mye innhold...)til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg gjerne være med på..3x20 hver kveld...situps..Er ikke så glad i push ups..men skal prøve og få til noen av de også..

 

starter ikveld.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 2*20 situps i går, og 4*10 back-ups! (Ryggøvelser!) Har i tillegg tatt 2*10 på bicepsen med en treningsstrikk jeg fikk til jul! Har ikke tatt noen push-ups enda, men det skal jeg ha til gode til i kveld!

 

Kjenner egentlig mest i armene i dag, men regner med at jeg vil kjenne mer i magen etterhvert! -Hvis ikke, så må jeg øke mengdene, og ta noen skrå sit-ups, pluss noen core øvelser! -De er bein tøffe!

 

Gleder meg til å se om flere har klart å gjennomføre noe!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært da Camcam,jeg fikk mensen igår jeg,og da orker jeg ikke noen øvelser de to første dagene.

Så jeg må nok vente til imorgen og håpe at maven er bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Antar det er greit å sette det som lett syrketrening. -Man må med andre ord ta ganske mange sit-ups over forholdsvis lang tid for å få godskrevet det som trim..

 

Jeg fikk en pilates DVD (ikke den jeg har bestilt, men fikk låne en midlertidig av en venninne), og i går tok jeg en runde med pilates for første gang i mitt liv! Er klar for en runde til i kveld! -Ellers var det en liste over 5 styrkeøveser i Aften posten i helga, og siden jeg var så godt i gang tok jeg en runde med dem også! -Er helt kjøttkake i leggene etter tå-hev i trappa til svigers! Deilig å kjenne at jeg tross alt har magemuskler også!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...