Gå til innhold

uke 26 motivasjonsrapportings:)


snurpa

Anbefalte innlegg

HEi hei alle sammen.,

 

HAnne: Ikke fortvil- jeg antar at plutselig bare raser du ned.. Det hender det stopper opp litt når man slanker seg. Kroppen holder på det, men fortsetter du som du har gjort får kroppen beskjed om at den skal videre ned allikevel.. Så bare vent deg en stor nedgang snart. Bare du holder på med det gode jobben.. FLink er du:D

 

Ragnhild: topp at du kom deg på trening. Flink du også:(

 

MElis: JO DA:.. jeg hadde i meg kjeks så det stod etter.. Holdt pakken i hånden- la den ifra meg og tok den jammen meg fram igjen:( Men det går greit. For i dag er jeg så flink atte... He he.

 

Leverpostei: er så koselig å ha fått med ei aktiv ei til på laget. Stå på. Dette skal vi klare sammen ja. Godt du er positiv. Kommer som et friskt pust inn til oss:)

 

I kveld skal jeg også kose meg på sofaen.. Uten å trøkke trynet. Skal lage meg litt kvelds nå.. Også skal jeg kose meg med en kopp kakao til grace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

SÅ FLINKE DERE ER MED TRIMMEN DAMER!!:(

 

Må skryte litt jeg, det trenger vi alle sammen, til og med store bokstaver, hehe;)

 

Har tatt 20 min med rockeringen min og nå skal jeg drikke deilig smoothie til Grace:) Er det noen av dere som ikke ser det forresten?

 

Kos dere da!

 

(Og snurpa, bra du er flink igjen idag, bare 1,5 dag igjen til vi har veiing;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Jeg får skryte litt jeg også da, både av meg og dere :(

Er mye bra trimmings her nå! Flinke jenter :(

 

Selv har jeg overlevd nok en time med spinning! og en syyykt bra mage/rygg time i dag. Det var en vikardame, og hun var mye strengere enn han faste..skulle ønske hun var der hver gang! Godt å være så sliten etterpå :)

 

Nå er det nattinatt! Snakkes sikkert i morgen damer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

En stund siden sist, måtte ha en pause igjen... Men ble positivt overrasket da jeg gikk på vekta i dag: 87,2 kg - ned en kilo siden forrige veiing!!!!!!

 

Føler meg litt utenom her, dere er jo en gjeng med trimmonstre :(

 

Lykke til med resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi trenger litt skryt:D

 

Lenem: grattis med en kilo ned. Flink du. Bare å henge seg på igjen her.. :(

 

I går var jeg kjempeflink. spiste 1940kcal og gikk en fin tur.. I dag skal jeg også ut i det fine været, så skal jeg på treningssenteret etterpå. Gleder meg:)

 

Håper alle får en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Gratulerer med nedgangen Lenemora! :(

 

Nå er jeg i gang igjen, det er deilig! Er så moriverende at dere andre er så flinke!

Jeg takler så dårlig pauser i hverdagen...enten det er besøk eller jeg er bortreist eller jeg ble syk sånn som sist. Er helt håpløs! Sliter med å komme i gang igjen liksom. I helga skal jeg på hyttetur men noen venninner. Så da får målet være at jeg koser meg med måte og at jeg drar rett på trening igjen på mandag! Blir nok noen øl da, men det skal jeg unne meg. Første helga uten gullet. Huff, jeg gru-gleder meg!! :)

 

Nå kommer snart fysioterapeuten på besøk, hun skal ha en oppfølgingstime med jenta mi. Hun var stiv i nakken fra fødselen, så vi har jobba litt med det.. Etterpå skal jeg rett på babysvømming, og deretter på trening når vi er ferdig der. I ettermiddag kommer det noen på besøk. Så i dag blir det en travel dag! Men jeg trivest med det! :)

 

Ha en fin onsdag alle sammen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Nå var det så mange innlegg siden jeg var innom her, så jeg dropper å kommentere noe særlig. Bortsett fra; tusen takk for all oppmuntring fra dere alle. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere!!

Dere er med på å holde meg på banen.

 

Nå har jeg vert å fått fotpleie.. Sinnsykt deilig. Så nå har jeg føtter som en baby. Bestillte like godt en time til mannen min oxo til han kommer hjem. :(

 

Er litt usikker på om det blir noen trim på meg i dag. Skal på 3 mnd kontrol med Knerten nå kl 14, så jeg har ikke lagt noen planer for resten av dagen, siden jeg vet at han kan bli litt ute av form av vaksinene han skal få. Dattera er hos faren sin, så jeg har planer om litt ordnings i huset i dag jeg.

Lurte på å gå frem og tilbake til helsestasjonen. Men tror jeg skal cule`n helt ned å ta bilen for en gang skyld.

Søren ikke mye jeg kjører bil om dagen gitt!! Går jo så mye at jeg glemmer nesten hvordan jeg gjør det. :(

 

So long

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at motivasjonen her inne er stigende, det er supert! Kjenner at min egen motivasjon er på topp også, og det blir bare bedre når jeg ser at alle er i godt humør og har gode dager!!:(

 

Lenemora: grattis med en kg ned, det er kjempebra!

 

Hannemor: viktig å kunne gi seg selv litt pause innimellom med god samvittighet! Lykke til med vaksine. Lille snuppa her var ikke helt i form da hun fikk for ikke så lenge siden, skulle bare sove/kose på en av oss hele tiden. Men dagen etter var hun blid som en sol da;)

 

Idag sto jeg opp og hoppa rett i treningstøyet og har vært på sats og trent. Så godt asså:( Det går kjempebra på minisats og det er så deilig for da slapper jeg av når jeg trener. (altså i mammahjertet mitt, ikke med selve treninga;)) Med en tur på butikken etterpå er det så langt 4 tp idag!! Gruer meg ikke altfor mye til veiing imorgen, får bare ta det jeg får og håpe at det kanskje er litt ned fra sist uke, men har ingen forventninger...

 

Ha en fin ettermiddag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA nå er det virkelig deilig å se at alle er på oppoverstigende humør:D Sammen klarer vi å motivere hverandre enda mer:)

 

Nå er jeg akkurat inneigjen etter en time og tyve min gåtur med vogna. Deilig. Har kjøpt terrengvogn, så måtte teste den. Super altså:( Etterpå skal jeg på step time og litt styrke.. Gleder meg. SÅ i dag blir det godt over 4tp.. Nærmere 5. Det er jeg super fornøyd med. Spent på veiing i morgen. Men har ikke forventninger om noe, for har jo ikke gjort det så bra i det siste.. Først i går jeg følte jeg hadde en 100% optimal dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Takk for invitasjon snurpa, hvordan gjør dere det her på tråden, ny tråd for hver uke er det sånn, en liten innføring kan komme godt med?

Gleder meg til å følge dere på veien til et lettere liv:)

 

mvh glajenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for invitasjon snurpa' date=' hvordan gjør dere det her på tråden, ny tråd for hver uke er det sånn, en liten innføring kan komme godt med?

Gleder meg til å følge dere på veien til et lettere liv:)

 

mvh glajenta[/quote']

 

Velkommen til deg glajenta!:(

 

Snurpa er den som holder styr på det hele og lager ny tråd for oss hver mandag morgen! De fleste av oss har forskjellige veiedager og skriver resultatet inn her etterpå. Så oppdaterer (flinke) Snurpa for oss i det første innlegget i tråden. Du må bare skrive inn info om deg selv så legger hun deg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Jeg er også ny her inne på tråden. Gøy at det er flere. Du har kommet godt igang da sjer jeg. Kjempebra. Kjenner iallefall selv at det er fint å ha denne tråden. Går bare inn hit og leser dersom jeg har lyst på noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint å få inn noen nye.

 

Nå har jeg akkurat vært på butikken en tur, eller for en liten stund siden. Men jeg gikk rundt og rundt og verket på kjekshylla... Merket jeg nesten gikk dit i søvne... MEN jeg gjorde det ikke altså:( Jeg tok med meg en vannflaske istede... Også handlet jeg videre og gikk ut uten godis:) Flink altså.

 

Dro heller hjem og laget meg et par skiver med multesyltetøy og slankekakao:) Føles veldig bra nå og må si jeg var flink nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Snurpa, da har du vært flink!:(

 

Har vært ute en tur på kvelden nå, ikke så langt å gå da, men ble 15 min rask gange + 20 min rockering i tillegg til trimøkten tidligere idag, 4,9 tp tilsammen. Det er mer enn jeg pleier!:(

 

Imorgen blir det veiing, det blir spennende!

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Har akkurat vært på pilates og bare gruuer meg til morgendagen. Kommer til å være helt ødelagt, stiv og støl. Blir nok hviledag/sytedag imorgen også prøve å trene igjen fredag. Håper å få litt fart på nedgangen med treningsinnsats, for det har gått lovlig sent hittil.

 

Velkommen til deg glajenta

 

..lenemora, grattis med nedgang i "ferien"! Jeg er ikke et "treningsmonster" - men håper å bli det ; ) De andre er gode forbilder. Enn så lenge trener jeg bare når noen draar meg med, hylende og skrikende.. Men er jo deilig etterpå da : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Kjempefint å få inn noen nye.

 

Nå har jeg akkurat vært på butikken en tur' date=' eller for en liten stund siden. Men jeg gikk rundt og rundt og verket på kjekshylla... Merket jeg nesten gikk dit i søvne... MEN jeg gjorde det ikke altså Jeg tok med meg en vannflaske istede... Også handlet jeg videre og gikk ut uten godis:) Flink altså.

 

Dro heller hjem og laget meg et par skiver med multesyltetøy og slankekakao Føles veldig bra nå og må si jeg var flink nå.[/quote']

 

Så flink du var Snurpa!!! Godt jobba. :(

Men jeg spør igjen; har du prøvd Bio Crom?? Stabiliserer blodsukkeret. Funker veldig bra på meg. Men ikke nødvendigvis på alle. Men er verdt et forsøk hvis man er veldig søthungrig.. :(

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Ja, det er gøy når vi er mange! Velkommen glajenta! :(

 

Gårsdagens kcal : 2130. :(

Så jeg var ikke så flink i går som jeg burde, men det er ok siden vi hadde middagsgjester, så jeg graver meg ikke ned i det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsemomsen: så flink du var med pilates!:(

 

Ragnhild: det var jo ikke voldsomt over 2000 kcal da, det jevner seg jo ut i løpet av uka;)

 

Hannemor: hvordan gikk det med vaksinen igår?

 

Veierapport idag: ned 0,9 kg!! Vekta viser 61,2 kg og jeg er kjempefornøyd. Totalt 9,1 kg nå og målet nærmer seg:D

 

Skal på venninnetreff idag, skal hjem til hun ene så vet ikke helt hva som blir servert. Hun er fantastisk flink til å bake... Men det er jo da man må klare å leve etter prinsippet "alt med måte"... Skal gå mye på veien dit da, så det blir i det minste litt trim også!

 

Snurpa nå venter vi i spenning;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var Snurpa!!! Godt jobba. :(

Men jeg spør igjen; har du prøvd Bio Crom?? Stabiliserer blodsukkeret. Funker veldig bra på meg. Men ikke nødvendigvis på alle. Men er verdt et forsøk hvis man er veldig søthungrig.. :(

Hannemor

 

Nei.. Det har jeg helt glemt. Men burde nok gi det et forsøk. For sånn som jeg har det nå er helt for j... Er ikke normalt å nesten ha abstinenser etter noe søtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke veldig spennende fra meg her i dag.. men går sakte nedover igjen da iallefall. 82,5 var det i da. 0,2 siden sist. ikke så værst med tanke på innsatsen;)

Men så lenge det viser nedgang er jeg fornøyd:D

 

Grattis melis.. flink altså:( superduper. En stor inspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...