Gå til innhold

8 kg igjen til mål!


Gjest nassenoff

Anbefalte innlegg

Gjest nassenoff

Hei alle sammen!

 

Jeg er 28 år, 170 cm og veier 68,6 kg. Målet er å komme ned på 60. Er det noen som vil være med?

 

Jeg har gått ned 12,7 kg på 3 kurs. Nå har jeg ikke gått på kurs siden i sommer og planen er å klare resten på egen hånd og så begynne på hold vekten kurs. Skulle det gå galt har jeg lovet meg selv å melde meg på kurs.

 

Jeg har ikke gått ned noe i løpet av høsten og har også sluttet med treningen siden jeg har vært syk og hatt et bristet ribben. Nå er jeg i gang igjen, men trenger virklig motivasjon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stineeeee

jeg blir gjerne med. jeg veier omtrent det samme. 68,9 kg :(

gratulerer forresten med fantastisk vekttap

vil gjerne ned til 65 før jul, som første delmål. håper jeg klarer det. og helst en rett og fin mage. de fleste av mine kiloer sitter på bena:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Hei

 

Så hyggelig. Hadde nesten gitt opp å få respons. Det har gått litt dårlig, men NÅ er jeg i gang :-) Har trent 2 ganger denne uka, men ikke spist riktig :-( Jeg har en mann som ikke helt har skjønt dette med kalorier inn og kalorier forbrent. Han påstår at så lenge jeg trener kan jeg vel spise det meste og så tømer han masse olje i panna og salter så det monner.

 

Hvor mye har du gått ned til nå? Har du gått på kurs?

 

Jeg skulle også gjerne hatt en rett og fin mage, men mine kilo sitter desverre der og den ser ikke ut til å bli mindre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stineeeee

Hei

 

Er vel bare sånn mannfolk er, kjenner det igjen fra pappa, har ikke noe mann enda:P

 

Jeg starta her for en uke siden, testa det litt ut i sommer men skjønte egentlig ikke så mye, men nå har jeg gått litt mer inn i det og skjønner det meste på denne siden. men forige uke gikk jeg ned en kilo, så det er jeg kjempe fornøyd med:) har vært litt dårlig på matinntaket jeg da, spiser for lite rett og slett, men fikk masse trimpoeng forige uke, 18,7 eller noe trur jeg det var.

 

Har ikke gått på kurs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Jeg har desverre vært med på dette litt for lenge, men i 2 omganger. En i 2002/03 og så nå. Nådde 68 sist, men så har jeg vært oppe i 82 igjen (iiik). Utgangspunktet i 2002 var 92. Nå skal jeg nå målet helt og få dilla på trening. Det er i hvert fall planen :-) Jeg trente mye i vår og sommer, men så har jeg vært syk og hatt et bristet ribbein så det har vært litt labert den siste mnd.

 

Hva trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stineeeee

Jeg trente mye på våren, og det gikk veldig bra, men så kom sommeren og jeg dro på ferie. og plutselig var formen ute:P, mitt mål er vel også å bli skikkelig glad i trening og se på det en del av livsstilen istedet for noe man må ''slite seg igjenom'' på en måte.

Jeg er veldig glad i spinning, men pleier også å gjøre litt power yoga(ikke bre sånn pustetrening, men styrke) og pilates. har ikke vært så glad i jogging, men skal prøve å vende det til meg

Hva trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Spinning er favoritten min også. Er vel nesten bare det jeg trener. Har jogget og likte det når jeg begynte å se fremgang, men så har jeg dårlige kne så det er nok ikke beste treningsform for meg. Jeg trener også styrke. Tenker at det gjør vel ingenting at jeg trener bare spinning når jeg liker det så godt. Kombinert med styrke så blir det vel bra?

 

Maten går fortsatt ikke så bra. Jeg spiste taco i går. Jeg tenker at når jeg først spiser for mye så kan jeg like gjerne bare spise. Vet hvor feil det er, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stineeeee

Er jo bra å drive med det man liker, for da gir man kanskje litt mer. jeg jogga 20 minutter en en dag da, det har jeg ikke gjort før, og da var det jo litt gøy.

 

Jeg har vært litt flinkere med maten denne uka, men kan vel bli bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...