Gå til innhold

Ammende mamma som driver fysisk oppussing


Gjest glajenta79

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest glajenta79

Takk for oppmuntrene ord melis:)

 

Vekt i dag: 61,6 kg ned 0,3 fra forrige veke.

Fornøyd med det, fikk jo mensen i går, så eg syns 0,3 er bra eg:o

Håper på meir trening, kanskje eg skulle sette meg et mål om 10 tp i løpet av veka, har vore slakk med registrering av både mat og trim heile veien, men kanskje eg skal ta ei stikk prøve denne veka og sjå kor eg ligg ann. No e minsten begynt å ete bra og så det blir littmindre amming enn tidligere.

 

Mål for veka:

10 tp

20 min rockering 6 dager

1800 kcal daglig

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 60,9 kg ned 700 gram. Veldig gla ja:D

 

Hektisk tid med lite trening og meir feil mat. Rart at det slår så bra ut på vekta:p

Men har fått nokre oppsiktsvekkende kviser på haka så dedt er vel straffa for feil mat:mad:

 

Nesten så eg ser fram til nytt år og ny start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 60,9 kg samme som forrige veke. Har tatt juleferie, må nok innrømme det. Ingen trening, eller bevisst slankeveke dette her.

 

Håper på å holde vekta stabil i jula, men litt oppgang er greit, mål blir å holde seg under 62 kg. Då står det igjen 3 kilo på nyåret.

 

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest glajenta79

Godt nytt år alle sammen!

 

Eg har kosa meg ekstremt mykje i jula og ikkje uventa viste det igjen på vekta i går. Den viste 62,5 kg altså opp 1,6 kilo på 9 dager, utrolig...men eg angra ikkje på en einaste sjokolade eller ribbe og liknande

 

Men no e det skjerpings og ny start, eg har 3,5 kilo igjen til målet eg satt i slutten av august og ditt skal eg...satser på å være der til 1 mars. Forhåpentlig sitt fettet etter ribba løst enda, så eg håper på en god start. Må komme igang med treninga igjen, tok ferie fra den og eg

 

fikk nintendo wii fit i julegave fra mannen, og det e faktisk ganske artig med forskjellige tester og treningsformer der konkurranse instinktet blir vekket til live og engasjerer heile familien...så litt trening er det blitt...hehe.

 

Godt å komme i gang igjen.

 

Veiedag torsdager fra no!

 

Klems glajenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Var på eldresenteret med koret og sang julen ut som vi kaller det. Og der sto eg og skulle ta tonen på deilig er jorden, når stillheten hadde senka seg, så plutselig:eek: glei gifteringen av fingeren og lyden av den når den traff flisane og spratt bort i mellom beina på mine sangervenner hørtes godt kan man sei...:( ...der kom selfølgelig nokre komentarer og humring fra koret.

 

Eg har no tatt av meg gifteringen, den e rett og slett blitt for stor, spesielt no i disse kalde tider:p

 

I mårrå blir det veiing, spennande endå eg har snik veid meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 61,4 kg altså ned 1,1 kg og 500 g igjen til før jul vekta og der skal eg være neste torsdag. Syns sjølv det er en go start på året, og med tanke på at jula var en einaste stor utskeielse, som eg ikkje angra på....så er eg godt fornøyd om eg går ned rundt 1 kg neste veke og.

 

Mål for neste veke er satt, så då bør helga bli stram kalorimessig.

 

Sida gutten min no spiser frokost middag og kvelds, trur eg at eg vil ligge rundt 1700 kcal.

 

Då får eg ønske meg sjølv lykke til med ny ned i vekt veke og tvitvi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til med en ny uke jeg og:)

 

Må le litt av den gifteringen din... Har du hørt med en gullsmed om de kan ta den inn for deg? Mannen din er ikke redd du skal bli overøst med tilbud fra kjekke single menn nå da??:( Haha, sprek og slank og uten giftering... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Takk takk melis...

No har eg vore på jazzaerobic det var en ny erfaring, trur kanskje eg kjem til å merke den timen etter en dag eller to. og misstanken om at eg slit litt med kordinasjonen blei og bekrefta under timen. Litt av et syn, armer og bein i et vilt kaos, ute av takt og ellers en del øvelser kroppen min garantert ikkje har opplevd før. Merkelig og at det frister til gjentagelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag 61,2 kg. Ned 200 g ikkje noke å rope hurra for men det er det det er og i riktig retning. Feite julemiddager i helga er nok hovedgrunnen. Gla eg har fått trena på treningsenteret 4 ganger sida forge veiing, ellers hadde det velvore oppgang i dag. Håper på minst 0,5 neste veke. 0,7 hadde vor e drømmen. Då står det igjen 1,5 kg. Jaja eg får bite tenna sammen og holde fingrane fra fristelser, så bør det være fult mulig. Om eg kjem meg på trening 3 ganga og så er eg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 60,7 kg, ned 0,5 siden sist torsdag. Strålende gla og letta, hadde en dårlig start på veka og saumfarte skuffer og skap, men heldigvis var det lite å finne.

 

Hvis ting løsner skikkelig nå så kan det hende eg kjører på litt til. Før eg fikk første mann viste vekta 56 kg og eg er spinkel i beinbyggninga, så vi får sjå. Har en del cm på magen som gjerne skulle bort. Jobber med saken og er full i motivasjon igjen(for øyeblikket):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er kommet så langt!

 

NB! Før du planlegger å gå miste ytterligere kg, så er det lurt å tenke på at jo mer du skal ta av nå, jo mer bør du trene for å opprettholde muskelmasse. Da er det viktig å trene kun styrketrening for å øke muskelmasse. Hvis ikke så blir det fort gjort å legge på seg igjen og da blir det nesten som å erstatte muskler med fett. Det vil man jo ikke. Jeg ser jo at du er flink til å trene, så dette går nok bra hvis du er motivert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 60,4 kg -0,3 fra sist.

 

Må nok kontrollere matinntaket. Trur eg ligg litt høgt kcal messig. Skal registrere et par dager og sjå. Ammer mindre men har ikkje endra så mykje på matmengda.

 

Det er nok lurt å bygge muskler fremover som du sier jaka. Eg får prioritere styrke frem over, men føler at eg jobber så mykje meir på en spinningtime.

 

Jaja neste veke vil eg sjå 59 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

-0,3 er nedgang det også glajenta. Synes du er kjempeflink. Neste uke er jeg helt sikker på at du ser 50 tallet:)

 

Dersom du ammer lite, er det mulig du må ned litt på kcal inntaket. Trenger kanskje ikke å gå ned en hel meny, men ta av ett par 100 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Ny veke, ny månde, ny giv, nytt fokus, ny sjanse, ny start.

 

Eg har ikkje vore flink i helga, men no håper eg å holde fokus og komme meg i mål, syns ting går tregt, og motivasjonen er så som så, det er vel en fase en må igjennom etter flere mnd med streng kcal diett, sjølv om en spiser ganske mykje, så er det vanskelig å holde seg på matta når en er vant til sjokolade titt og ofte. Men eg har flink....det skal eg ha og eg e snart 10 kg mindre en ved slutten av august. 14 kg mindre enn i mai mnd. Eg har tatt det sakte men sikkert, og ammet gutten min hele veien, han har vokst seg stor og god, så melka har ikkje tatt skade av slankeprossesen. No nærmer det seg vår og sommer og eg vil så veldig gjerne være bikinifin, ferien er bestilt og ny bikini må eg ha. Så no må eg tenke på det fremover når lysten til å hive i seg noke godt kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Glajenta du har vært kjempeflink!!:)

Det er viktig og stoppe opp og se på hvor mye man har prestert for å komme dit man er... Spesielt når man har det litt vanskelig med motivasjonen... Tenk hvor nære du er å komme i mål nå!!! Og bikini er jo en veldig god grunn til å holde fokus;) Vi skal på ferie i starten av sommeren og jeg håper virkelig jeg får litt sprett på rompa før den tid...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Minstegutt er blitt skikkelig sjuk, og har hatt feber sida lørdag. Skikkelig snørrklump med stygg hoste og enorm slimproduksjon...vil helst sitte på fanget eller ha pupp...og det begynner å ta på å gå sånn i mange daga. En blir sliten av å sitte i ro og prøve å være en go og tolmodig mor. Huset er selvfølgelig skadelidande av dette, og når minsten endelig finner roen og sover litt, så er det det eg og vil...uff,dette vart et trasig innlegg...jaja av og til må en bare få ut frustrasjonen. Det har blitt lite trening og litt tulle mat...så eg kan vel garantere at 59 tallet ikkje blir å sjå i mårå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, glajenta, det er ikke noe gøy når de små er syke! Da må man bare godta at man må sette sine egne prosjekter litt på pause:o Heldigvis blir han snart frisk igjen og du kan finne tilbake til fokuset ditt... God bedring til gutten din og en oppmuntringsklem til mamman:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Ååå...takk, melis...trur den klemmen hjalp...:P

I dag er første kveld feberfri...jippi, han har og sove godt i heile kveld uten å våkne opp. Så eg trur vi går en frisk helg imøte.

 

Kom meg faktisk ut av hus i kveld og hjalp mannen min med naustbygging. Vi bur bokstavlig talt i fjøra og bygger naust rett ned for huset. Det blir flott. Skal ha stue oppe med store vinduer ut mot sjøen og altanen er komt opp og, så denne sommeren blir flott. Eg blir 30 år i sept og vi håper å være ferdig med stua til då, med en bar bort i hjørnet. Då blir det fest på mor:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Hahaha...vekt i dag 59,7 kg, ned 0,8 sida sist veke.

Er sjuk og har ikkje fått trena. Bihulbetenelse, skikkelig dårlig. så det forklarer vel det meste, men det var veldig kjekt å gå på vekta då:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

...og nå begynner minsten å snørre og hoste igjen.....dette ser mørkt ut, håper virkelig ikkje det utvikler seg....!

 

For min del er det verste over, men trur eg skal ta det rolig nokre dager til, kjenner litt på bihulebetennelsen men den er tydlig beire:)

 

Mål for veka må bli å bli frisk, og ingen ting anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...