Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest emmalill
jaja. Jeg får vel begynne å gjøre litt her. Få unna litt møkk. du er heldig du som har hushjelp. Hehe. Det værste er å komme i gang

Ja, og hun har vært der i dag. Hææærlig. Kjenner følelsen. Sånn som å pusse vinduer. Man gruer seg og gruer seg. Til slutt kryper man til korset p.g.a. sikten ut er blitt dårlig. Og så går det jo egentlig raskt! Her er det nesten ingen vits i å vaske dem. Masse kullfyring, og vinduene blir møkkete med en gang. Forurensingen er stor. Men inne holder de seg bra. Jeg røyker nemlig KUN på balkongen. Oi, hvor stolt jeg er for det. 20 minus...jeg går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Ja' date=' og hun har vært der i dag. Hææærlig. Kjenner følelsen. Sånn som å pusse vinduer. Man gruer seg og gruer seg. Til slutt kryper man til korset p.g.a. sikten ut er blitt dårlig. Og så går det jo egentlig raskt! Her er det nesten ingen vits i å vaske dem. Masse kullfyring, og vinduene blir møkkete med en gang. Forurensingen er stor. Men inne holder de seg bra. Jeg røyker nemlig KUN på balkongen. Oi, hvor stolt jeg er for det. 20 minus...jeg går ut.[/quote']

Lykke til i dag da på middagen. Det går helt sikker bra. Og god helg hvis vi ikke prates før mandagen :-):-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Lykke til i dag da på middagen. Det går helt sikker bra. Og god helg hvis vi ikke prates før mandagen :-):-))

Takk, og det samme til deg. Kooooos deg masse i helga. Ja ja, med "gubben" da.

Ikke godis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Ideer om hva da???:eek:Ja du tar ikke gubben min. Bare så du hvet det. Du får finne en selv. Hehe

Ja det var det da.... har ikke tid. Denne uka. Og så er jeg litt lat, sær og glemsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Hehe. Jeg treger ikke noen fjøsavløser jeg da. Hehe:cool:

Thi hi... nei du gjør vel ikke det. Pokker!!!!

Og du....kjør forsiktig i natt. Ser på VG-nett at det er ekstremt glatt. Vær forsiktig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Hehe. Jeg treger ikke noen fjøsavløser jeg da. Hehe:cool:

Ja det skal jeg gjøre. Pokker også at denne snøn måtte komme nå. Jeg satt å tenkte på det i natt å godt det er uten denne snøn. Jeg skulle vist ikke tenkt på det.

 

uff å tiden flyr. Nå er det skiskyting. Det må jeg få med meg før jeg må hjelpe guttungen med jobben. Hehe. Men god middag og god helg til deg emmalill. Snakkes igjen på mandag hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Ja det skal jeg gjøre. Pokker også at denne snøn måtte komme nå. Jeg satt å tenkte på det i natt å godt det er uten denne snøn. Jeg skulle vist ikke tenkt på det.

 

uff å tiden flyr. Nå er det skiskyting. Det må jeg få med meg før jeg må hjelpe guttungen med jobben. Hehe. Men god middag og god helg til deg emmalill. Snakkes igjen på mandag hvertfall

Det gjør vi. Kos deg i helga. Og kjør pent.

Ta vare på deg selv.

 

Fredagsklemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

heihei meeei. Jeg ser du er innpå. Nå har jeg finni rette oppskriften på grove vaffler till deg. Jerg viste jeg hadde sett det er sted. I kursbok2. Her kommer det.

 

Grove sunne vafler

2egg

1ss sukker

6dl skummet melk

70gr sammalt hvete (grov) Kan erstatte det med lettkokt havregryn

260gr hvetemel

1ts bakepulver

1ts vaniljesukker

Kan jo ha i kardemomme også.

 

bland dette sammen og la det svelle i ca 1time

 

Håper det smaker. Kan tenkes jeg lager det selv i helgen også. Hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen jenter. Da skal jeg bare melde fra at jeg kom meg helskinnet til og fra Drøbak. veldig gatt Nå altså. Hold dere hjemme hvis dere kan. Uhuh!! Jeg må på jobb i natt. Det ser ut til at det skal snø i hele natt også. Jaja. Sånn er det.

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

heihei jenter. Det gikk greit i natt på jobb. Snødde ikke heller:-) Har fortsatt besøk av kjæresten min:-) Men han drar hjem igjen i morgen kveld. Han blir her til middag med mine foreldre. Vi skal ha poteter, ørret, saus og grønnsaker. Dessert blir friske bær med kesam vanilje. Så det blir ikke så usunnt. Hehe. God kveld vidre jenter:-) Ps Jeg har orket å sykle i dag også. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fridag for meg i dag, lurer på hva jeg skal finne på for noe göy. Forelöbig er planene sykling en times tid, en tur med hunden, og laks til middag:) Elsker laks^^

 

Snikveide litt i dag, er jo ikke veiedag igjen för i morgen. Nå har jeg som sagt värt sjuk denne uka, men har gått ned 1,5 kilo på to uker nå. Men tror akkurat de kiloene sitter löst, gikk jo ned såpass mye forrige gang også. Det er liksom nå det tar litt stopp. Men jeg skal stå på! :) Denne gangen vil jeg klare det. Blir jo så lei av dette her når man aldri får det til :D

 

Håper väret blir bedre, snör de fleste steder nå har jeg hört, men her regner det bare. Gjör alltid det når det snör andre steder... ( Skulle tro jeg bodde i bergen ? :P)

Hadde et par dager med fint vär tidligere i uka, passet på å komme meg ut med hunden da, til tross for at jeg var syk:)

 

Hvordan går det med "Pen"? Var det ikke det den nye hunden het, Elletine sin var det vel?

 

 

Nåja, hunden sitter å psyker meg for å få komme ut, så vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Heisann og god søndag, hvordan har helgen deres vært jenter? Jeg startet helga med en nedtur, vekta viste 200 g opp på fredagen så det var fryktelig kjedelig men... Har hatt besøk av mamma fra i går til i dag og det var koselig.

 

Siljee, joda Pen går det fint med. Ho har vært ute å vært villmann i snøen i dag, tatt masse fine bilder så det er moro. Gleder med til å se de på pcen etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill

Godt å høre at det har gått bra i helga. Ser på tv-nyheter og avisa at det er skikkelig snøfall hjemme. Fortsett å være forsiktig du.

Håper helga var fin, og at middagen i går gikk bra. Det gjorde den sikkert, men alltid spennende.

Og nei.... har ikke skeia ut i helga. Måtte nippe til litt vin fredag. Kunne ikke unngå det. Ble kanskje ett glass totalt hele kvelden.

Lørdag kun Pepsi Max, og mat så klart.

 

Du får slappe litt av..så snakkes vi siden.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Heisann og god søndag' date=' hvordan har helgen deres vært jenter? Jeg startet helga med en nedtur, vekta viste 200 g opp på fredagen så det var fryktelig kjedelig men... Har hatt besøk av mamma fra i går til i dag og det var koselig.

 

Siljee, joda Pen går det fint med. Ho har vært ute å vært villmann i snøen i dag, tatt masse fine bilder så det er moro. Gleder med til å se de på pcen etterpå :([/quote']

Hei elletine. Uff da gikk du opp. Mye vann i kroppen da vel. Men det går fort av igjen vettu. Du er jo så flink att.

 

emmalill: Her har det kommet snø ja. Uff jeg var ute på jobb i natt. det var greit å kjøre men... Jeg vasset i snø bort til postkassene. Det var trim det. Snø helt op til knea. Jeg var glad jeg hadde gamasjer. Sån du har når du går på ski. Ellers så hadde det vært mange uten avis i dag. Hehe.

 

siljee: Kos at du stikker innom. Godt å høre fra deg. Å du har det bra ellers???

 

Ja middagen og kvelden i går var helt perfekt. Bortsett fra være:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Hei elletine. Uff da gikk du opp. Nye vann i kroppen da vel. Men det går fort av igjen vettu. Du er jo så flint att.

 

emmalill: Her har det kommet snø ja. Uff jeg var ute på jobb i natt. det var greit å kjøre men... Jeg vasset i snø bort til postkassene. Det var trim det. Snø helt op til knea. Jeg var glad jeg hadde gamasjer. Sån du har når du går på ski. Ellers så hadde det vært mange uten avis i dag. Hehe.

 

siljee: Kos at du stikker innom. Godt å høre fra deg. Å du har det bra ellers???

 

Ja middagen og kvelden i går var helt perfekt. Bortsett fra være:eek:

Godt at alt gikk bra. Vær forsiktig i natt og..hvis du skal på jobb.

Takker snart for meg. Min "gode" venn tannlegen venter med sine torturinstrumenter. Er visst demonstrasjoner på gang igjen her, mot regjeringens inkompetanse. så får vel satse på å gå. Byen stenges mer eller mindre. Skal nok gå greit, har god tid i dag. Og ikke er det glatt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Godt at alt gikk bra. Vær forsiktig i natt og..hvis du skal på jobb.

Takker snart for meg. Min "gode" venn tannlegen venter med sine torturinstrumenter. Er visst demonstrasjoner på gang igjen her' date=' mot regjeringens inkompetanse. så får vel satse på å gå. Byen stenges mer eller mindre. Skal nok gå greit, har god tid i dag. Og ikke er det glatt heller.[/quote']

Ååå uff da. det hørtes ikke bra ut. Men er vel godt å få gjort det. Er tannlege dyrt der du bor? Her er det en formue en må ut med.

 

Gå forsiktig da. Ja hva er det de demonstrerer for??

Jeg skal tenke på deg jeg:-) God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Ååå uff da. det hørtes ikke bra ut. Men er vel godt å få gjort det. Er tannlege dyrt der du bor? Her er det en formue en må ut med.

 

Gå forsiktig da. Ja hva er det de demonstrerer for??

Jeg skal tenke på deg jeg:-) God tur

Ca halv pris av hjemme hos min. Litt lavere andre steder kanskje. Men han har studert i Norge, og jeg synes det er verdt evnt. ekstra kr. å kunne kommunisere skikkelig med ham. Går jo greit med engelsk og (men det kan ikke alle her), men norsk er å foretrekke i en sånn situasjon. Ellers får man bruke det man har.

Her demonstreres det mot regjeringens inkompetanse i dag. Og det er de kanskje...litt inkompetente. Muligens også litt korrupte.. noen da.

 

Godt du tenker på meg..

snakkes i morgen.

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei hei jenter. Jeg har måkt i 1 time. Fikk masse trimopeng. Men orker ikke å sykle i dag. Jeg sovnet på sofan i stad å våknet helt mørbanka. Hehe. Ble nok en påkjenning med all den snøen jeg vasset i på jobben i natt. Hadde snø helt opp til knærne. Det var slitsomt. Så jeg våknet med stive legger i stad. Hehe. Men men sånn kan det gå:-) Ha fortsatt en god dag jenter. Jeg tror jeg blir i sofan resten av kvelden. Får rydde bort alt julepynten i morgen. Jeg er litt seint ute der. Men ville ikke rydde bort før foreldrene mine hadde vært her:-) En ting jeg har veiedag igjen i morgen. Så da kommer rapporten i morgen. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...