Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det. Jeg er veldig fokusert på å stå på nå. Jeg hvet ikke hvor jeg får all den energien fra. Hehe. Håper det går bra med deg også da mini04 på torsdag;)

Det går nok bra. Fortsatt en god dag. Nå skal jeg slenge meg på sykkelen litt her. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Så er treningsøkta gjort 9km på 40min. 1 trimpoeng til. Jeg har fått ett gulleple til.

Så nå er jeg oppi 21 trimpoeng. Jeg har forbanna meg på at jeg skal klare hele epletreet. Hehe:-) Ha fortsatt en god kveld jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er treningsøkta gjort 9km på 40min. 1 trimpoeng til. Jeg har fått ett gulleple til.

Så nå er jeg oppi 21 trimpoeng. Jeg har forbanna meg på at jeg skal klare hele epletreet. Hehe:-) Ha fortsatt en god kveld jenter;)

Så har jeg greid å trimme av nye kcalorier. Syklet 15km på 1 time. 2,4 trimpoeng til. Er vondt i beina på sutten men godt i kroppen etterpå. Hehe:-) Fortsatt en god kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dronninga

 

Jeg har også hatt jojo vekt i mange år nå. Jeg var på tur til å lykkes, men så ble jeg gravid og da var det tilbake til vektproblemene igjen og vips så sitter jeg her to år senere. Jeg har lagt på meg, gått ned i vekt, gått opp igjen og ned, opp fem kilo, ned halvparten... 30. september tok jeg kontrollen igjen og bestemte meg for å gå ned fem kilo til jul. Nå er jeg halvveis. Jeg skal ned 6-10 kg til etter det igjen også. Jeg har vært overvektig i mange år og vet ikke riktig hvor tung jeg vil bli, men jeg ser for meg 65-69kg. Jeg er også en potetelsker, men jeg elsker jo potetgull, chips, pizza og sjokolade enda mer og det er det som er problemet i grunn.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært inne då=) virker som det går veldig bra med deg dronninga! kjempeflink med trening og greier=)

Har klart meg ganske bra jeg også, merker på klærne at jeg har gått ned noen kg. Kommer lett oppi bukser jeg ikke kom oppi for noen uker siden. Herlig=)

Den største utfordringen blir jo julen med alle fristelsene. Er så glad i pinnekjøtt jeg, og det er jo kaloribombe delux, men såpass må man unne seg på juleaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vekt og mål i boks for denne uka.

 

Vekt:72,1

Bryst:88

Midje:91

Hofte:94

Ende:101

Lår:61

 

Har tapt til sammen 3,2kg

5cm i midjen og 11 tilsammen.

Har nok ikke vært så flink til å trimme som deg dronninga, men det ble 6 poeng, det var ikke tid til mer denne uka, dessverre.

Jeg er veldig fornøyd jeg.

 

Ha en flott kveld jenter, så høres vi snart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vekt og mål i boks for denne uka.

 

Vekt:72' date='1

Bryst:88

Midje:91

Hofte:94

Ende:101

Lår:61

 

Har tapt til sammen 3,2kg

5cm i midjen og 11 tilsammen.

Har nok ikke vært så flink til å trimme som deg dronninga, men det ble 6 poeng, det var ikke tid til mer denne uka, dessverre.

Jeg er veldig fornøyd jeg.

 

Ha en flott kveld jenter, så høres vi snart igjen.[/quote']

Så flott da. Du har vært flink syns jeg:-) Du har grunn for å være fornøyd. Jeg kommer med målene mine til tirsdagen igjen. Snakkes og stå på vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært inne då=) virker som det går veldig bra med deg dronninga! kjempeflink med trening og greier=)

Har klart meg ganske bra jeg også' date=' merker på klærne at jeg har gått ned noen kg. Kommer lett oppi bukser jeg ikke kom oppi for noen uker siden. Herlig=)

Den største utfordringen blir jo julen med alle fristelsene. Er så glad i pinnekjøtt jeg, og det er jo kaloribombe delux, men såpass må man unne seg på juleaften![/quote']

Så bra at det går greit med deg. Jeg har lurt litt på deg:-) Takk for trimmekomplimanget. Er veldig oppsatt på å få alle eplene i gull. Går for gull. Hehe. Er veldig fin følelse å få på bukser som har vært flere nr for små ja. Utfordringen er helt klart julen. ER så mye god mat. Kunne jo hoppe over julen, men er ikke så koslig det heller.Hehe. Jeg har en sånn greie at jeg forsyner meg en gang med julematen. Vi pleier å ha ribbe med tilbehør selvfølgelig. 1ribbe bit, 1pølse bit og 1medisterkake+ potetrasjon og ørlite saus. Det får holde. Får kanskje huske å trimme litt å ikke sitte pal i romjula også. For det er lett for å bli sittende i gostolen med en god film. Hehe. Snakkes da:-) Å bare stå på vidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er trimdagen min gjort unna. Har tråkka 9km på 40min. Men nå har jeg satt på litt mere tyngde på pedalen. Fra 4 til 5 å det kjennes. Hehe. Så er det en ting til. Jeg skal ha mensen denne uken som kommer. Da blir jeg satt litt ut i kroppen. Med mye vondt og lite tiltak til noe som helst.Vekta klikker litt også i den perioden der. Men godt å tenke på at de kg som kommer på da blir borte etterpå.Så spendt på veiingen på tirsdag. Men det får bli som det blir. Får gjort lite med det alikevel. Ha er fortreffelig kveld jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det endelig lørdag og fri, har trent en step/styrke time på Spenst i dag og 500 ny kcal av.....deilig. Uke dagene er fryktelig travle nå, så får trene det jeg kan i helgene. Er mye lettere å være flink i helga når jeg får trent. Får med med en time i morgen formiddag også. Ha en flott helg jenter, med god jakt på nye gull-epler.

Snakkes snart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er helgen her. Har forløpig ikke klart alle kaloriinntaket i dag. Stod opp litt for sent i dag. Jobber om natta. Kjører Aftenposten. Jeg kom litt sener hjem en jeg pleier fra jobb. Har bare fått i meg frokost, mellommåltid og middag. Men kvelden er enda ung:-) Har masse kosemerker igjen også. Har trimmet litt i dag også da. Syklet 9km på 40min. 1 trimpoeng til. Men kjenner nå at kroppen er blitt veldig tung. Mensen melder seg her. Får bare innfinne seg i det. Kroppen er rar sånn. Og ingen er like. Å godt er vel nesten det. Hehe. Og hei til deg mini04. Ja du står på du også. Det er bra. Ja det blir vel nytt gulleple snart:D Du får ha en fortsatt god kveld og helg. Den går så altfor fort over:-) Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en helg over. Går så altfor fort disse helgen. Har tatt trimmen min og jaggu fikk jeg nytt gulleple. Så nå har jeg 28 trimpoeng. Jippi!! Alle monner drar er det noe som heter. Snart veiing og måling også. Fortsatt en trivlig kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,huff disse helgene går så altfor fort. Jeg brygger på omgangssyke, sovnet fra kveldsmat og kosemerker i går.....ikke i form da nei. Skulle trene på formiddagen i dag, men måtte rett og slett bare legge meg igjen. Har ikke på noen måte fått i meg det jeg skulle av mat i dag, og det pleier ikke på noen måte være noe problem. Kvalm og fryktelig dårlig form. Sånn er det bare, legger meg tidlig å håper på bedre form i morgen.

 

Gratulerer med nytt eple, du er super flink til å trimme, ha fortsatt en fin kveld jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date='huff disse helgene går så altfor fort. Jeg brygger på omgangssyke, sovnet fra kveldsmat og kosemerker i går.....ikke i form da nei. Skulle trene på formiddagen i dag, men måtte rett og slett bare legge meg igjen. Har ikke på noen måte fått i meg det jeg skulle av mat i dag, og det pleier ikke på noen måte være noe problem. Kvalm og fryktelig dårlig form. Sånn er det bare, legger meg tidlig å håper på bedre form i morgen.

 

Gratulerer med nytt eple, du er super flink til å trimme, ha fortsatt en fin kveld jenter.[/quote']

Uff da. Håper du blir fort bra da.IKke noe morsomt det nei. Blir vel hjemme fra jobben du da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det mandagen igjen. Og atter en uke er over. Veiing og måling for meg i morgen:-) Håper på resultater. Har nok engang trimmet litt i dag også. Sykling som vanlig 9km på 40min. Jeg har en Kari Jaquesson trimvideo. Fra god morgen Norge(frokosttv) på tv2. Jeg tenkte å prøve litt med den også. Må ha noen mage øvelser. Men jeg hvet ikke hva jeg skal sette det inn i dagsrapporten min. Aerobic eller styrketrening? Er det noen som hvet det der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er dagen min her da med veiing og måling: 18/11-08

Vekt:84,2kg

Hals:38cm

Arm:33,5cm

Bryst:112cm

Midje:103cm

Ende:117,5cm

Lår:62cm

Da har jeg gått ned 2,8kg og 16cm på 4uker:-)

 

Jeg er fornøyd med det:-) Da får jeg se da om jeg er like flink denne uken.

Blir nok litt trått pga mensen. TIME WILL SHOW!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er dagen min her da med veiing og måling: 18/11-08

Vekt:84' date='2kg

Hals:38cm

Arm:33,5cm

Bryst:112cm

Midje:103cm

Ende:117,5cm

Lår:62cm

Da har jeg gått ned 2,8kg og 16cm på 4uker:-)

 

Jeg er fornøyd med det:-) Da får jeg se da om jeg er like flink denne uken.

Blir nok litt trått pga mensen. TIME WILL SHOW!!![/quote']

Nok en trim time. Med sykling. Gikk bedre i dag en de siste dagen. Har vært så tung i beina og kroppen:-) Syklet 15km på 1 time. Må gjøre mest mulig før magen setter inn her. Da er det å tygge tabletter og legge seg ned på sofan. Denne perioden er jeg så trøtt att. Er kanskje ikke så rart 1 ibux på 400mg+1 paracet 500mg For at det skal virke nå og da. Hehe. Men det går over heldigvis. Fortsatt en glimrende hveld jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er dronninga! Du står skikkelig på med trening hele tiden du jo! Kunne ønske jeg også var like flink med trimbiten! Men får ikke tid når eksamen setter inn om et par uker dessverre.. Har som sagt ikke vekt, men skal hjem en tur til helgen så blir spennende å se hvor mye jeg har gått ned=)

Fikk på meg en bukse på lørdag som jeg ikke fikk på meg i august, så noe må jeg i allefall ha gått ned. Veldig motiverende når jeg begynner å smette inn i klær jeg tidligere måtte kjempe for å få på meg=)

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er dronninga! Du står skikkelig på med trening hele tiden du jo! Kunne ønske jeg også var like flink med trimbiten! Men får ikke tid når eksamen setter inn om et par uker dessverre.. Har som sagt ikke vekt' date=' men skal hjem en tur til helgen så blir spennende å se hvor mye jeg har gått ned=)

Fikk på meg en bukse på lørdag som jeg ikke fikk på meg i august, så noe må jeg i allefall ha gått ned. Veldig motiverende når jeg begynner å smette inn i klær jeg tidligere måtte kjempe for å få på meg=)

 

Lykke til videre alle sammen![/quote']

 

Heihei!! Jeg syns du er flink du også jeg. Er godt så kjenne at buksene begynner å slenge rundt seg og at gammelt tøy passer igjen. Det er jo et sikkert tegn på at du gjør det riktig. Jeg jobber om natta ,så jeg har hele dagen til disposisjo.(Sover litt på morgenen da). I stede for å henge på kjøkkene å bli fristet til å spise mere en en skal ,så setter jeg meg på sykkelen å tråkker litt: Er så fin vettu kan se på tv`n samtidig. Går ikke glipp av noe da. Hehe. Hender jeg går tur også. Men har blitt skjeldent med det nå. I dag var det glatt enkelte steder her på veien:-) Er spendt på deg å veiing jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke hatt ork til å gjøre så mye annet enn hangle meg igjennom mandag og tirsdag på jobb, men i dag var det kroken på døra, er bare hjemme å pleier kroppen. Har kun fått i meg frokost, lunsj og middag og litt frukt og melk disse dagene og det er jo alt for lite, men har lagt meg kl åtte og sovet til dagen etterpå. Er så spent på dine resultater for siste uke dronninga....Det gikk sikker bra, du er jo så flink.

 

Er ganske spent på hvordan det har gått for meg den siste uka, skal veie meg i morgen tidlig.

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denne tråden er veldig aktiv, ingen av de andre trådene rundt omkring er så mye aktivitet på :) Jeg er 22 år, skal ned tilsammen 13 kg før sommeren da jeg gifter meg og må passe brudekjolen min perfekt :) 3 kg er målet mitt nå til 17. desember, fra 78-75 kg. Har to barn, 2 år og en på snart 4 uker. Har 1,5-2,5 trimpoeng om dagen og synes det er greit, går med barnevogn så forbrenner mer kcal enn det står men. Trenger litt ekstra motivasjon fra andre her inne kjenner jeg, er veldig glad i god mat og godis og nå er jeg kjempestreng med meg selv og sparer kosemerkene til helga... Stå på jenter, er helt imponert etter å ha lest hele tråden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' har ikke hatt ork til å gjøre så mye annet enn hangle meg igjennom mandag og tirsdag på jobb, men i dag var det kroken på døra, er bare hjemme å pleier kroppen. Har kun fått i meg frokost, lunsj og middag og litt frukt og melk disse dagene og det er jo alt for lite, men har lagt meg kl åtte og sovet til dagen etterpå. Er så spent på dine resultater for siste uke dronninga....Det gikk sikker bra, du er jo så flink.

 

Er ganske spent på hvordan det har gått for meg den siste uka, skal veie meg i morgen tidlig.

Vi snakkes.[/quote']

 

Uff da mini04. Det var leit å høre at du ikke er blitt bedre. Du får bare ta det med ro så kroppen blir bra igjen. Det kommer flere dager og uker etter dette:-) Ikke mist motet. Hvis du har spist for lite kan vel ikke det gjøre noe når du ikke er så i vigør. Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denne tråden er veldig aktiv' date=' ingen av de andre trådene rundt omkring er så mye aktivitet på :) Jeg er 22 år, skal ned tilsammen 13 kg før sommeren da jeg gifter meg og må passe brudekjolen min perfekt :) 3 kg er målet mitt nå til 17. desember, fra 78-75 kg. Har to barn, 2 år og en på snart 4 uker. Har 1,5-2,5 trimpoeng om dagen og synes det er greit, går med barnevogn så forbrenner mer kcal enn det står men. Trenger litt ekstra motivasjon fra andre her inne kjenner jeg, er veldig glad i god mat og godis og nå er jeg kjempestreng med meg selv og sparer kosemerkene til helga... Stå på jenter, er helt imponert etter å ha lest hele tråden her :)[/quote']

 

Hei Elletine. Velkommen til oss her inne:-)Takk for at du har lest hele tråden min. Jeg så fort at det var lite respons i begynnelsen i tråden min. Så jeg begynnte å skrive litt hver dag for å opprettholde tråden og at jeg kunne oppdatere litt hva jeg har gjort. Så nå er det noen som har begynnt å skrivet her. Hehe. Å det syns jeg er morsomt. Det er bare å komme med oppturer og nedturer. Jeg er sånn som er lystig av meg så jeg skal nok klare å motivere deg/dere. Jeg ser du skal gifte deg. Så spennende da. Jeg er også veldig glad i mat og goddis. Jeg har sakt til flere begyn med Crom. Får du kjøpt på apoteket/helsekostbutikk. Da får du bort sukkersuget. Men ikke fysingen da. Hehe. Men det virker. Er nok greit å spare kosemerkene til helgen ja. Jeg prøver jeg også. Hehe. Men er ikke lett.

Blir spennende å følge deg framover Elletine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var nok engang blodslitet over:-) Orket 15km på 1time i dag også 2,4 trimpoeng til. Men nå merker jeg magen setter inn her og har litt skallebank. Får ta meg noen pilletrille tror jeg å legger meg på sofan litt:-) Får bare stå på litt i morgen hvis formen er der. Ha fortatt en god kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...