Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Hei siljee. Ja det problemet har jeg med snop også. Suget er det. Å da er det viktig å bare ta litt og ikke alt. For en blir fort lei tror jeg hvis en ikke skal unne seg noen ting. Filosofien til GR er at du kan spise alt men noe av alt. De sier jo at en hamurger på mc går jo an å spise det men ikke hver dag og ikke flere i slengen. Det er noe å tenke på. Du må huske på at å snu en vond vane er vond å venne. Men det kommer etterhvert som en blir vant til nye vaner:-) Jeg må ta meg selv i nakke innimellom for å ikke skeie helt ut jeg også. Å gjør jeg det så føler jeg meg som en sperreballong. Det er hvertfall ikke godt:-)

 

Skitur hørtes bra og godt ut. Det er vel snart 20år siden jeg hadde ski på beina. Å ski må jeg kjøpe meg hvis jeg skal gå på ski. Hehe:-) Uff ja tiden flyr.

 

Til slutt så får jeg vel si at det ble mye moral dette her , Men jeg hvet hva du mener. Det går opp og ned på dagene. Mest opp og vekta skal gå ned. Sammen skal vi klare det vettu.

du får ha en god helg da og det gjelder dere andre som er innpå her:-) Men jeg kommer tilbake i morgen. Jeg slår av maskinene her nå. Jeg skal jobbe i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Bladde litt tilbake i loggen over resultater, for å sjekke hvor mye jeg veide og sånt förste gangen jeg meldte meg inn her sommeren 2007. Til mitt store sjokk var det 86-88 kg, 10 kg mindre enn jeg veier i dag!! Og 10cm mindre i midjemål. Var ikke klar over at jeg hadde gått opp så mye, trodde det var lenger siden jeg veide så "lite".

Uff. Håper jeg klarer förste delmålet om 10 kg til ferien i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld hadde nemlig mannen kjøpt sjokolade og lakris til meg etter å ha vært ute ett ærend.Hadde gått å drømt om sjokolade hele dagen,og jeg hadde sååå lyst å spise den,men jeg klarte å la være !!:) Jeg er nemlig også sjokoholiker ! Tror iallefall 10 av kiloene mine skyldes sjokolade.Fredag og lørdag har det vært en selvfølge med sjokolade på kveldene,og da ikke bare en enkel liten sjokolade heller..og sjokolade midt i uka er ikke ett ukjent fenomen heller,så her har vi nok ett felles problem ja,jenter ! :)

 

Skal ut en tur nå, Vi snakkes senere jenter ! Ha en fin lørdag så lenge ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Bladde litt tilbake i loggen over resultater' date=' for å sjekke hvor mye jeg veide og sånt förste gangen jeg meldte meg inn her sommeren 2007. Til mitt store sjokk var det 86-88 kg, 10 kg mindre enn jeg veier i dag!! Og 10cm mindre i midjemål. Var ikke klar over at jeg hadde gått opp så mye, trodde det var lenger siden jeg veide så "lite".

Uff. Håper jeg klarer förste delmålet om 10 kg til ferien i mai :)[/quote']

God dag jenter. Ja det er bare å stå på så klarer du delmåle ditt. Helt klart siljee. 10kg mindre er jo kjempebra da. Ja jeg har regnet ut hvor mye jeg har gått ned fra våren i fjord. Da veide jeg 91,1kg på lille meg uff det er mye det på en som er 150høy. Men nok om det . Nå veier jeg 80kg. Så det vil si at jeg har gått ned 11kg.

 

Å til deg tupp1. Hehe. Ja vi slitere stort sett med sukkersuget alle sammen tror jeg. Det er jo så mange fristelser rundt oss dagelig. Det gjør ikke noe bedre da at din bedre halvdel kommer hjem med snop til deg da. Du må be han slutte med det:-) Hehe.

 

 

I dag er det mulig jeg skal kjøre min mor til min mormor. Så det er mulig jeg blir borte litt. God dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nå er jeg ikke så stolt lengre..og har kjøpt meg litt mer sjokolade til ikveld..syntes lørdagskvelden virket så kjedelig uten :) Drikker svært sjelden alkohol,så det er ikke noe problem,men sjokoladen er det altså værre med ja..

 

11 kilo ned fra i fjor vår er jo kjempebra,dronninga ! Stå på videre så er det snart 11 kilo til ! :)

 

Ha en fin lørdagskveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei tupp1. Du er ikke alene om å bli frista. Dumme meg jeg kjøpte jo melkesjokolade med smil i.( Eventyrblanding). Jaaa. Jeg tok mere en 1 bit. Uff. Da kan jeg se bort fra å se 70 tallet på tirsdag. Jeg hadde noe vingummi i skapet også Og uffa mei. Der glei det ned litt av det også:) Men nå er det nok. Viljestyrken er blåst bort liksom:( Men da blir det hvertfall sykling og kanskje en gåtur hvis det er vær til det i morgen:D Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Ingenting å finne på når det er flere minus og jeg er alene hjemme med ungene, får vel true meg ut å gå en liten tur senere hvis det blir litt mildere. Brr... 7 minus og vind er kaldt gitt!

 

Veiedagen min kom og gikk på fredag uten at jeg fikk veid meg for jeg forsov meg en time så måtte bare løpe ut døra, veide meg i går istedenfor og da viste vekta opp 200 g men ned 3 cm til sammen. Har mensen så satser på det har noe med det å gjøre :) Hehe... Skal være kjempeflink uka som kommer med godisen som jeg ikke var sååå flink med denne uka. Spiste ikke sjokkisen min i går så den skal jeg kose meg med i dag, en liten bit bare. Får så fryktelig godissug når jeg har den forbanna tanta på besøk at jeg nesten stryker med noen dager føler jeg, hehe, da er det bare å ta en liiiiten bit med et eller annet nam så suget gir seg. Spiser masse gulrøtter, har med hvertfall 2-3 på skolen hver dag så jeg har noe å knaske på innimellom, det hjelper!

 

Hyggelig at du har kommet inn her Tupp1, jo fler jo bedre :) Som du sikkert ser er jeg ikke like streng i helga med godisen, jeg sparer også kosemerkene mine på 350 kcal til helga, da kan jeg spise litt fredag og litt lørdag. Bruker yoghurt og te med søtningsstoff i uka til å stille søtbehovet, også gulrot da. Sparer yoghurten min til kvelden også lager jeg med kveldsmat som jeg syns er god og fristende så da koser jeg meg med maten istedenfor godis. Har gått veldig bra, myyye bedre enn jeg trodde, å kutte ut godisen :)

 

Dere får ha er fortreffelig søndag jenter, jeg skal svinge meg rundt å lage hjemmelagede elgkjøttkaker til middag i dag, nam! Tenkte jeg skulle prøve å lage de grove vaflene som dronninga la ut her en gang også, til kveldsen. Godt med noe annet enn brød eller knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Ja nå er det stille her inne. Så koslig å høre fra deg elletine. Ja søndager kan være kjedelige. Men det blir vel ti hva en gjør det til selv. Jeg har ikke hatt besøk i helgen. å det er trist da. Jeg jobbet natt til i går. Så det var kanskje like greit:D

 

Så har jeg syklet litt i dag også. Måtte det etter en stooor utskeielse i går med melkesjokolade og greier. Mmmm... Ikke bra. Jeg hvet jo at det ikke skal skje. Men det klikker litt oppi hodet når det gjelder sukker og spesielt sjokolade. Det skulle ikke vær oppfunnet det. Skuddpremie på den som fant opp det. Hehe:-)

 

 

Men men jenter. Jeg får hoppe i dusjen jeg. Svetten renner i strie strømmer her:-)

Fortsatt en god søndag allesammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har värt ute en times tur med hunden i dag, har også planer om å sykle litt senere, etter middag :) Veiedag i morgen, så jeg står på skikkelig i dag ( vet at det ikke hjelper så mye på en dag fra eller til da men;))

Har spist alt for mye fredag og lördag, så planlagt inntak i dag er ganske lavt, til tross for masse trimpoeng... Blir sikkert litt sliten mot kvelden men, får heller legge meg litt tidlig, er ikke så dumt det heller=)

 

Har sittet en stund nå å lest tråder for å hjelpe på motivasjonen, jeg vil gjennomföre dette her! Jeg vil det så gjerne... Men tidligere mislykkede forsök får en liksom til å tenke at jeg klarer det ikke uansett, så det er ikke noe vits i å pröve. Men jeg vil og SKAL klare det denne gangen ! :)

 

God söndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei siljee. nei du får ikke lov til å gi deg nå. Du har jo kommet så langt så litt motbakker har vi alle sammen. tenk på det når du kommer i den vekta du vil holde da:-) Da kan du tenke på det du har skrevet. At det var ikke så dumt å fortsette. Nei du må bare stå på nå. Vi lever bare en gang. Å da er det greit å trives med seg selv:-):-) Å det blir jo spennende da når du skal veie deg i morgen. Å en ting til jo mere du trene jo mere mat skal du ha i deg. Ellers så går du på sparebluss. Ha fortsatt en god søndag. Jeg heier på deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Her er det mye liv som vanlig.

Ser du er i nærheten av 70-tallet Dronninga. Så utrolig bra. Jeg håper å komme etter ned dit, selv om det tar sin tid. :-) Krysser fingeren for deg på tirsdag; du får satse på at du trena bort utskeielsen din. Skeia ut litt igår jeg også; hos meg er det vin som er utfordringen. Så det ble et glass for mye; oops, men synes det skal være noe ekstra på lørdager, ellers så blir det litt for grått. Går vel bra hvis vi trimmer litt ekstra på søndag.

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er jammen ikke enkelt å holde seg unna godis,vin og alt mulig i helgene når en er glad i det og vant med det ! Alle har sikkert redusert forbruket sitt veldig i forhold til tiden før slankinga,og det er jo ikke dårlig bare det, selv om det ikke er nok for å gå ned i vekt!

Og Elletine; når man venter tanta på besøk må man nesten bare unne seg noe søtt, for da er jo søtsuget hel tuutholdelig noen ganger ! Da spiser jeg heller en sjokolade og hopper over litt mat noen ganger ! "Bare MÅ ha det " ! :)

Men kjenner jo at jeg også har kjempedårlig samvittighet etter helga..Fredag var jeg kjempeflink og holdt meg unna alt ulovlig, men igår ble det både sjokolade og "frukt og nøtter".Sistnevnte er jo sunt, men inneholder jo masse kalorier :)

Idag hadde vi en litt fet saus til kyllingen, så får sikkert svi for det også.

Gikk meg en lang tur idag, så det hjelper pittelitt på samvittigheita.

 

Veiedag i morgen..har ikke noe eksakt vekt fra forrige mandag siden jeg begynte midt i uka , så morgendagens vekt får egentlig bli startvekta.

 

Uansett,vi må ikke gi opp jenter ! Nå går det mot lysere tider(merkes godt her nord iallefall), og da er det lettere å komme seg ut og røre på seg :)

 

Ha en fin søndagskveld alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere ? Noen som har veiedag idag ? Jeg har..har gått ned 400-600 gram. Vekta mi er ustabil , så jeg vet ikke helt sikkert hva jeg veier. Irriterende!!!:) Idag viste den alt fra 77,7 kilo til 80,1 kilo. Viser deres vekt det samme om dere går på den flere ganger etter hverandre ? Eller er det bare meg som gjør det kanskje ? :)

 

Jaja, uansett var det ikke det store vekttapet , får skjerpe meg kraftig denne uka !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Hvordan går det med dere ? Noen som har veiedag idag ? Jeg har..har gått ned 400-600 gram. Vekta mi er ustabil ' date=' så jeg vet ikke helt sikkert hva jeg veier. Irriterende!!!:) Idag viste den alt fra 77,7 kilo til 80,1 kilo. Viser deres vekt det samme om dere går på den flere ganger etter hverandre ? Eller er det bare meg som gjør det kanskje ? :)

 

Jaja, uansett var det ikke det store vekttapet , får skjerpe meg kraftig denne uka ![/quote']

Heihei tupp1. Det var et bra innlegg du skrev i går. nøtter er ikke allerværst da. Værre med sjokkis:(

 

Det du skriver i dag om vekiing. Ja det går litt opp og ned. Har lært meg til å veie meg bare en gang i uka. Ellers så blir en jo gal av opp og ned og ned og opp.Så beste er å veie seg en gang i uken ja.

 

ellers jenter jeg skal til legen i dag. Han skal sjekke blodtrykket og pusten min. Se om det har blitt bedre en sist jeg var hos han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Uff jeg var hos legen i dag. blodtrykket var ikke så bra og ikke pusten. Så der er vel nr før jeg trepperer her.Hehe:-) Nei da. Jeg skal til sjekk igjen om 8 uker. Evighetspasient kan en jo si. Ser ut til at jeg må leve med blodtrykkstabletter. Men så er livet.

 

Har fått syklet nå da. Godt å svette litt:-) Så er det veiing i morgen da. Det er jeg spendt på:-)

 

God kveld vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,for det synes jeg at du er, sykler og står på hver dag ! Tror ikke du at blodtrykket og pusten din blir bedre om du fortsetter som du gjør nå ? Det tror jeg, så bare fortsett å stå på ! Synes du er kjempeflink til å holde motet oppe også ! :)

 

Ha en fortsatt fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

God kveld jenter, i dag har jeg vært å gått en tur med unger og bikkje, 45 minutter ble det og 1,8 tp. Deilig :)

Nå har jeg akkurat stekt en ladning med de grove vaflene som det ble lagt ut oppskrift på her på tråden, de var kjempegode (måtte jo smake en liten bit av kantene), gleder meg til hotell cæsar og vafler med litt syltetøy på til kvelds. Nam nam! Pjokken på 2 år har spist en og en halv plate vafler og det var vist kjempegodt hvis jeg skal tolke apetitten hans, hehe...

 

Jeg tror også at blodtrykket ditt blir fint når du går litt mer ned i vekt og fortsetter å trene dronninga, da jobber jo hjertet ditt mye lettere tross alt :)

 

Ha en fortsatt fin kveld, nå skal jeg legge minsten før kveldsmaten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres godt ut ! Må prøve de engang !

 

Jeg prøver å endre startdato ! Skal egentlig ha startdato 26.januar, mens den står på datoen idag, 2 februar. Har prøvd å klikke og ordne både her og der, men får det ikke til !! Noen som kan hjelpe ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

har senket seg. Og alle er fornøyde. Hehe. Takk til alle som har og er innom tråden min. Er godt å få respons fra dere alle.

 

Legen mente blodtrykke og gå ned i kg ikke hadde noe å si. Men det tror jeg. Får se ette vært når jeg har gått ned godt og vel 10 kg til.

 

Vaflene skal jeg prøve til helgen jeg også. Har ikke fått gjort det enda. Men er godt med noen alternativer til sånn mat også. Håper det smaker Elletine:-)

Så flink du er til å gå tur da. Kjempebra det da

 

Start daton må du forandre inne på siden din. Du går inn på siden med rapporten din. Der skal det stå s trykk på den så forandrer du daton tror jeg. Jeg kan gå inn å se. Da har jeg gått inn å sett. Du får prøve det. Hvis du ikke har meldt deg på et turs fra før av da og det bare har biltt en dato. Nei du får bare prøve tupp1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. i dag som alle mandagene i partalluker har jeg proppet i meg lösvekt. Uten noen som helst hemning. Har en vanskelig vane og vende på der merker jeg! Fri tilgang til lösvekt, popcorn og snacks gjennom arbeidsdagen passer ikke for en som pröver å slanke seg! Hvertfall ikke som skal slanke seg med svak selvdisiplin!

Men men... Maten jeg spiste i dag ble ikke SÅ ille da. To skiver grovbröd med banan til frokost, grov baguette med kylling, mais og salat til lunsj. Til middag på jobben spiste jeg grove rundstykker med rökt laks=) Men så var det alt dette godteriet da! *sukk*

 

Men men, gjort er gjort og spist er spist. Jobbet dobbelt i dag, så ble ikke tid eller ork til noe trening. Vi får se hvodan det blir i morgen, skal bare på tannlegesjekk klokka 17, så da finns det muligheter resten av dagen:)

 

Veiedag hadde jeg i dag og, Vekta stoppet på 95,1, ned 100gram bare... Men det var min egen feil, hadde ikke hemninger i helga! Kommer sterkere tilbake neste mandag;)

 

Og det höres ut som om du bör investere i en ny vekt Tupp1;) Min kosta 200kr eller noe på clas ohlson. Er veldig fornöyd med den, digital og stabil=)

 

Lykke til med veiing dronninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Da er dommedagen her da:3/2-09

Vekt:79,6kg

Hals:37cm

Arm:32cm

Bryst:108cm

Midje:94,5cm

Ende:112cm

Lår:59cm

 

 

Jippi!!! Endelig på 70 tallet. Har gått ned 1/2kg og 3cm til sammen. Med utskeielser i helgen. Å nå er jeg sååå glad att:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Da er dommedagen her da:3/2-09

Vekt:79' date='6kg

Hals:37cm

Arm:32cm

Bryst:108cm

Midje:94,5cm

Ende:112cm

Lår:59cm

 

 

Jippi!!! Endelig på 70 tallet. Har gått ned 1/2kg og 3cm til sammen. Med utskeielser i helgen. Å nå er jeg sååå glad att:cool:[/quote']

 

GRATULERER!!!!!!!

Kjempebra! DU HAR vært flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
.. i dag som alle mandagene i partalluker har jeg proppet i meg lösvekt. Uten noen som helst hemning. Har en vanskelig vane og vende på der merker jeg! Fri tilgang til lösvekt' date=' popcorn og snacks gjennom arbeidsdagen passer ikke for en som pröver å slanke seg! Hvertfall ikke som skal slanke seg med svak selvdisiplin!

Men men... Maten jeg spiste i dag ble ikke SÅ ille da. To skiver grovbröd med banan til frokost, grov baguette med kylling, mais og salat til lunsj. Til middag på jobben spiste jeg grove rundstykker med rökt laks=) Men så var det alt dette godteriet da! *sukk*

 

Men men, gjort er gjort og spist er spist. Jobbet dobbelt i dag, så ble ikke tid eller ork til noe trening. Vi får se hvodan det blir i morgen, skal bare på tannlegesjekk klokka 17, så da finns det muligheter resten av dagen:)

 

Veiedag hadde jeg i dag og, Vekta stoppet på 95,1, ned 100gram bare... Men det var min egen feil, hadde ikke hemninger i helga! Kommer sterkere tilbake neste mandag;)

 

Og det höres ut som om du bör investere i en ny vekt Tupp1;) Min kosta 200kr eller noe på clas ohlson. Er veldig fornöyd med den, digital og stabil=)

 

Lykke til med veiing dronninga![/quote']

Du er ikke alene om å ha hatt en sånn helg med snop. Var så godtesjuk at jeg måtte bare kjøpe meg en påse eventyr med smil. Usj. Men jeg har klart å gå ned fordet. Å jeg er så glad:-) Men du klarer nok å komme over det. Bare stå på vidre ikke gi opp nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...