Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Heihei. Så er helgen her igjen å jeg skal jobbe i natt.

 

Jeg var flink i går. Gikk 4 km på litt over 1 time. Det er lenge siden jeg har gått tur nå så det var på tide. Snart skal jeg ut å måke snø. Det har kommet litt i natt og det har bare fortsatt utover morgenen og formiddagen. Så nå er det bare å bette opp armene å begynne:-) Er godt å bruke kroppen litt nå.

 

I helgen kommer sønnen til samboern til oss. Så da blir det grandiosa i dag. Det er det beste han hvet:-)

 

God helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei. Så er helgen over og hverdagen er her igjen. I dag er det sol og kaldt. Brrr.... I natt var det -19 grader ute. Uff så har kulda kommet igjen.

 

Skal ut å måke snø snart. Det kom ned noe i går så....

Kanskje det blir tur på meg også. Får se hvor kaldt det er ute.

 

I dag blir det ertersuppe med brød til middag:-)

 

Snakkes:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Så er det snart helg igjen da. I dag er det overskyet og det blåser litt.

Mulig jeg går ut å måker igjen i dag. Jeg måkte i går også. Da hadde veien nesten føyket igjen her.

 

Vekta står stille. Hmmm.... Ja det er jo ikke noe bombe. Jeg veier ikke opp maten her. Men det skal jeg begynne med nå. For jeg skal klare 10kg ned hvertfall. I mars skal jeg på A huset å ha en utskrapning. Jeg gruer meg som fy. Mannen min skulle ta seg fri den dagen. Han er snill han:-) Men jeg gruer meg:eek:

Er det noen her inne som har gjort det før??? Hvordan er det i så fall???

 

I dag blir det egg og brød til middag.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Så er helgen over. Å trur dere ikke det ble ski tur på meg og gubben:-) Hehe. Å sååå støl i låra. Har vel ikke gått på ski på ca 25 år. Flaut å si det men... Hehe. Var fin tur da. Vi gikk i 1 1/2time. Jeg hvet ikke hvor lang den løypa er men.. Syns den var lang nok i første omgang. Hehe. Skal prøve å gå mere det var jo så gøy att.

 

I dag skal jeg besøke min mormor på hjemmet også skal jeg til fastlegen.

 

En tur til frisøren skal jeg innvilge meg i dag også. Må passe på så lenge jeg har bilen her. Mannen min pleier å ta den på jobb om morgen fordi han ikke får starta sin i kulden. Uff jeg føler meg litt innelåst her egentlig. Det går skjelden en buss her i ødemarken jeg bor så....:eek:

 

Men nå må jeg dra.

Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest dronninga

Heihei. Så var jeg plutselig her igjen da. Jeg måtte jo bli forkjølet igjen pluss at jeg har vært å besøkt min mormor 2 ganger i uken i 1 mnd nå. Min mor er i spania så jeg må besøke henne da hvet dere. Må jo stelle med de gamle:-)

 

Vekta ja. Hmmm.... Har ikke vært flink nei. så nå må jeg ta meg sammen ellers så rakner det totalt her. Skal på sykhus på tirsdag pga mensen. Blir en utskrapning tror jeg. Ufff jeg gruer meg. Mannen min skal bli med. Det er betryggende hvertfall. Nei jeg liker det ikke:eek:

 

Sol og sommer:-) Here she come:-) Kjempe vær i noen dager nå.

 

Snakkes da. Jeg må dra en tur til min mormor nå.

Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Lenge siden jeg har vært her inne hos deg, har vært rimelig stressa i de siste.

 

Skjønner det har vært mye for deg i det siste, og jeg håper du ikke gruer for mye for imorgen. Det går helt sikkert bedre enn du tenker nå :-).

Ta vare på deg selv, og ta en dag av gangen. Av og til blir for mye å tenke på, og da må man bare senke ambisjonene for å ikke bli helt oppgitt. Håper du skjønner hva jeg mener. :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest dronninga

Heihei. Undersøkelsen gikk bra men... Nå blir jeg operert på fredag. Dagen etter bursdagen min. Uff. Men det blir narkose. på dag kirurig på a-hus. Så blir jeg ferdig med disse plagene jeg har hatt i mange år nå. Skal bli godt å komme i gang igjen også med slanking:-)

 

Så nå er det snart påske også. Uff ja det er mange fristelser i hver krok.

 

I dag er det fint vær men blåser som pokker:cool:

 

Snakkes etter inngrepet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...