Gå til innhold

805 kcal for lite?


Gjest marthemora83

Anbefalte innlegg

Gjest marthemora83

på en dag om man ønsker og gå ned i vekt?

har til nå nådd 805 i løpet av dagen?

bør jeg ta meg noen skiver for å få det opp?

 

er redd for at jeg skal ta for lite?

hvor mye må det ligge på igjennom en heil dag?

noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Mange spørsmål du har her. Jeg kommer nok ikke til å svare på riktig alle, men i alle fall noen, håper jeg.

 

Dette er nok altfor lite kalorier på en dag! Med så lite får kroppen faktisk ikke helt nok til å fungere slik som den trenger for at du skal leve sunt. Den vil helst også unngå å gi fra seg energi, og da blir det vanskelig å gå ned i vekt på så lite over litt tid. Jeg vil anbefale deg ålese på tråden som heter 'Så mye skal du spise...' under 'Ny i vektklubben'. Der står det veldig mye lurt. Det er også en formel der som forteller hvor mye det er lurt å spise for å gå ned i vekt på en sunn måte. Ta en kikk, eller jeg kan regne ut for deg. I så fall må jeg vite alder, hoyde, vekt, om du sitter mye stille til daglig eller beveger deg mye og omtrent hvor mye du trimmer.

 

Det er bedre å fordele mer jevnt utover dagen enn å fylle opp på kvelden, så litt planlegging er lurt. Mange små måltider (feks 5) om dagen gir deg bedre metthet og jevnere blodsukker. En yoghurt kan godt regnes som ett av disse, så det trenger ikke bli så mye styr.

 

skriv gjerne igjen! ...og lykke til! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...