Gå til innhold

1 uke på GR =) Jeg skal ned 17 kg.


Gjest Maija

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Nå håper jeg det går efter flere forsøk på trening, sultekur og andre fantastiske eller mindre fantastiske dietter og piller.

Jeg har BMI på 27 :o Fikk barn for snart 5 år siden og da gikk jeg mye opp i vekt, så gikk jeg ned ganske mye men jaggu snek det seg tilbake. Efter å ha veid rundt 56 -62 kg i mange mange år veier jeg nå 80 kg.

 

Håper jeg har valgt riktig diett for meg :/ jeg går på meny 1 prøver å skal få til 7-8 trimpoeng i uken. Det vanskeligste er alt jeg må spise ........... Jeg kunne spise bare noe frukt på dagen, moderat middag men min felle er GOTTERIER ( minner meg på at jeg må sende skriftlig beklagelse til Freia og Nidar i løpet av uken ... ha ha ha )

 

Blir litt overrasket over de som "bare" går ned 2 -3 kg på disse 8 ukene. Har en veninne som gikk fra str 42 til 38 på 8 uker (som alle vet er cm viktigere enn kg ofte )

 

Heia oss alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei! Jeg ser du har problemer med søtsaker. Jeg har det sånn jeg også.

Et tips!! Ta noe som heter Crom. Får kjøpt på helsebutikk/apoteket.

Ta en tablett hver dag så skal du slippe det suget. Virker på meg hvertfall.

Og ikke gi opp.

Hilsen dronninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingaiskaffi
Hei! Jeg ser du har problemer med søtsaker. Jeg har det sånn jeg også.

Et tips!! Ta noe som heter Crom. Får kjøpt på helsebutikk/apoteket.

Ta en tablett hver dag så skal du slippe det suget. Virker på meg hvertfall.

Og ikke gi opp.

Hilsen dronninga

 

Hei :o vet du om det går ann å ta krom bare av og til? Et par dager i uken ved behov f.eks? Har det en umiddelbar virkning eller må man ta det jevnlig for at det skal virke?

Godt å finne noen som har peiling :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Du må nok ta det hver dag er jeg redd. Hehe. DEt er stoffer som er viktig for omsetninger av fett og karbohydrater og er nødvendig for at insulin i kroppen skal kunne få normale virkning. Jeg anbefaler å bruke det. Jeg får sukker dilla når mensen nærmer seg og da jeg gikk på kurs for noen år siden, sa kurs lederen at jeg skulle bruke Crom. Suget blir borte men lysta på blir ikke borte. Hehe. Ellers så har jeg vel ikke mye peiling jeg. Og takk for svaret ditt ingaiskaffi på tråden min. Håper vi snakkes igjen.

dronninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for krom tipset - jeg drar på helsekosten idag.

Meny 1 ble satt opp i samarbeid med min grete roede lærer så jeg tror nok hun mener den er riktig for meg. Og jeg greier jo ikke å dytte i meg all maten heller =/ he he ... ikke så rart med daglig inntak av 2 -3 sjokolader hver dag i 5 år da blir man kusina til Flode :) Savner savner sjokoladen min - stakkars produsentene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Det er derfor vi er her å bakke opp hverandre. Sjokoladen må jo bort . Sånn er det med alt som er godt det. Jeg er også veldig på sjokolade. Men har gått over til gulrøtter. Jeg kjøper de småe. Er veldig kjekt å ha i bilen og stort sett over alt. Fyser du på noe så ta det i stede for sjokolade. Blir ikke det samme, men da stilner fysinga. Da har du god samvittighet etterpå. Det høres kanskje ut som jeg er flink og sånn. Jeg har mine dager jeg også.Hehe. Men stå på ikke gi deg. Dette skal vi klare. Kan god skrivet med deg jeg. Hvis behovet er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...