Gå til innhold

7-8 kilo slankere til jul? BLI MED!:D


Gjest Ghambia

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Jeg har trent 40 min med forskjellige styrkeøvelser på fredag, og i dag løp jeg i 25 minutter i raskt tempo :) Ellers har jeg det bra, bare at leggmuskelene mine "knyter" seg sammen tilstadighet :/ forstår ikke hva det kommer av!

 

Nå starter en ny uke folkens, skjerping til alle sammen :) dette klarer vi!

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da er det klart for ny uke ja. Jeg har gått 2 mil!!!!! på ski i helga!!! I går var det superknall men i dag var det tungt. Blåste endel. Men fint å komme seg ut uansett. Følte meg som en putt liten unge for jeg ville snu, men det ville ikke kjæresten. Dro meg med og godt var det, så ble jeg fornøyd da jeg kom hjem.Hihi. God natt og sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Det ble bare 10,7 trimpoeng på meg forrige uke, ihvertfall ofisielle med pulsklokke, MEN jeg har vært på jobb i helga (fre-lør-søn) og det har vært den mest slitsomme arbeidshelga jeg har hatt på lenge. Jeg jobber på en omsorgsbolig forøvrig. Vel, fredag så er en beboer som har blitt merkbart dårligere og vi regner med at det går kun en vei, jeg jobber da kvelden den dagen og det er slitsomt for vi er en mindre på jobb. Ingenting skjer med beboeren, men jeg stor i nesa sier til nattevaktene at de får en LAAAANG natt ettersom beboeren er så dårlig. Lite visste jeg da hva som ventet meg på lørdag kveld da jeg skulle på vakt igjen. Starter når vi skal servere kveldsmat, da fant vi en annen beboer som hadde fått slag, hjemmesykepleie og ambulanse ble tilkallt, og vi fikk han avgårde til sykehus, allerede da var jeg sliten. Kveldsmaten ble forsinket og de andre beboerene ble sure ( mennesker blir barn på ny når alderdommen slår til, det skal ingenting til før de furter).

Vel, senere på kvelden dør han som hadde vært dårlig en stund. Da var det bare å trøste pårørende, bestille lege, og ikke minst stelle avdøde. Når kl var 22 og vakta mi over var jeg skjelven i beina (var ikke alene om det, var en gjeng slitne mennesker på jobb den kvelden) , og hatet tanken på at søndag morgen kl 07.00 skulle jeg være på plass på vaktrommet igjen!

 

Tror jeg har rasket til meg en del uoffisielle trimpoeng på vaktene denne helgen, vekta har jeg ikke engang tenkt på, glemte å gå på den denne dagen også, tar det til fredag.

 

Hilsen en sliten *Daisy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille det er på denna sia om dagen. Er dere borte vekk? Det er ihvertfall ikke jeg. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det her. Går bra en dag også detter jeg utpå igjen.....Jeg kan ikke ha noe i huset for da driv jeg å lure i skapene. Å hvem går det utover????Meg sjøl. Blir litt frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. jeg kjenner meg så igjen. jeg kan bare ha riktige matvarer i huset, ellers bare snoker jeg rundt :/ jeg skulle egentlig ha veid meg idag, men har hatt så mye å gjøre, så det må bli en av de neste dagene. håper alle fortsetter å være flinke! Julen kommer fortere enn man tror!

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo vært inne før i dag, Andkali :D Ser du meg ikke???

 

men jeg er ikke så sprek som deg. Du imponerer:)

 

her sliter jeg fortsatt med "nesa", tør ikke trene, er redd for å bli verre.

 

Men SNART!!!!!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I dag var veiedagen her og i løpet av 11 dager har jeg gått ned 1 kg (ble ett vidt sprang ettersom jeg byttet veiedag til fredag), er greit fornøyd med det! Nå har jeg 6,3 kg igjen til målet mitt, klarer selvfølgelig ikke det før jul, men håper jeg blir kvitt 4 kg. Full fokus her! Har ikke fått trimmet noe særlig denne uka, driver og pusser opp kjøkkeninnredningen, så pussepapir og lakk er "mine beste venner", ikke pulsklokka.... Men tror jeg trimmer likevel, er ganske slitsomt å pusse.... Skal prøve å gå meg en tur i dag.... Er pent vær selv om det er kaldt.

 

10.11 : 72,3 kg

21.11 : 71,3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG en trimtur igjen:)

 

1 times rask skogstur. Aldeles nydelig.

Håper jeg klarer å fortsette, at det ikke bare blir med denne turen.

Vanligvis trimmer jeg jo minst 3 ganger i uka.

 

God lørdag til dere alle!!!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager at jeg ikke har vært skrevet så mye i det siste.

Jeg har vært svært opptatt med fysikk, biologi, kjemi, matte og fransk prøver :/ Men nå er en god del av dem overstått.

 

Jeg har hatt 3 ordentlige kondisjonsøkter denne uken, samt styrkeøvelser. Desverre ble det litt rødvin igår, ettersom at jeg møtte gode venner igjen:( men utenom det har jeg vært nokså flink. har ikke fått veid meg denne uken, vekten har vært ødelagt. men den skal være i orden til mandag, så da sees vi da:)

 

Fortsett med å trene og spise sundt! det gir resultater! :D

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å være ferdig med eksamener, Ida? :D

 

jeg er glad det ikke er meg:D

 

2 kvelder med for mye vin for meg, ellers ok.

 

Regner med vekta ikke er snill i morgen, for jeg har spist reker de samme 2 kveldene. Da samler det seg væske i hele kroppen.

 

Time will show:D

 

Lang fjelltur i dag, oppfor og nedfor, svette og muskelbruk.

helt topp.

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg har drivi med tru? Tre innlegg og jeg fant ingen etter å ha sendt de! Jaja. Nå er det ny uke og nye muligheter. Feira dagen til "gubben" så det ble altfor mye kaker og mat. Gir liksom helt opp når jeg skjeier ut med noe ekstra. Vet jo det er dumt men har jo en spiseforstyrrelse når en gjør sånn. Putter inn alt jeg finner. Men får prøve igjen. Det er vist det som er hobby`n min. Går det bra med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt på samme vekt: litt ned og litt opp og litt ned..............

 

Lurer på når det blir et nytt jafs nedover.

Henger jo fast i håpet at det snart skjer igjen:D

 

Nå er det altfor lenge siden:(

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 kg igjen. Veier nå 71 og skal ned til 68.

det er ikke langt/mye. men akk, så vanskelig!!!

 

Det er:

godt med frokost

godt med lunch

godt med middag

 

:D

 

MEN SÅ ER DET GODT Å TRENE, OGSÅ.

 

Det er trøsten for å komme ned:D

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flink til å trene og holder meg til 1300 kalorier ved å følge vektklubbens side.

Synes det går langsomt, og det er vannskelig for mye selskapelighet foregår allerede nå.

Ikke så vanskelig midt i uken, mens helgene er vanskelig.

Vei deg før helgen og ha som mål og ikke gå opp på disse dagene, men bare holde den. Da går du sikkert ned også. Selv om det ikke blir så mange kg som en ønsker er det en god å følelse at de verste stedene som regel minker først.

 

Jeg har lenge nå trodd at jeg regnet riktig i hodet, men... nei det blir feil. Nå fører jeg inn alle måltidene på vektklubben og det er det eneste som gir riktig fasit. Er man supersulten,er en grønnsaksuppe med 2 buljongterninger ,kål, hemetiske tomat ,hvitløk,gulrøtter og litt chilli pepper godt å ty til. Lag en stor posjon og forsyn deg. Holder i noen dager i kjøleskapet. Ta med en boks på jobb og varm den opp i microbølgeovnen og spis før du går ut. Metter godt, smaker godt og gir lite kalorier.

Stå på vi går nedover om en bare holder på !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, nå er det bare 4 uker (!) igjen til jul! Det betyr at nå må vi virkelig gå inn for å være flinke! Fikk akkurat vite at en av mine bestevenninner har fått kyssesyken, jeg har også følt meg dårlig de siste dagene, så håper virkelig ikke at hun har smittet meg! :)

 

Det passer ikke bra med alle prøvene jeg har for tiden :/

 

Ida

 

VÆR FOKUSERT FOLKENS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...