Gå til innhold

7-8 kilo slankere til jul? BLI MED!:D


Gjest Ghambia

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært hos legen enda, drar dit dersom jeg blir dårligere. i går trente jeg spinning (selv om det var litt vanskelig med pusten) og styrke sammen med en venninne. nå er jeg kjempe støl i magen og brystmusklene, selv om jeg tøyde hele kroppen :)

 

Jeg er enig, når jeg hører om folk som har slanket seg nærmere 100 kg, og jeg ikke klarer de 5 siste, da blir jeg flau over meg selv. det blir nesten for dumt.

 

Dere motiverer meg folkens, keep up the goooood work! :)

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

hehehe, jeg kjenner meg igjen :)

 

Jeg skal ha 8 venninner over til meg i kveld, og jeg skal servere kyllingfiletter i crême fraise (ovnsbakt) noen som vet sånn ca hvor mye jeg kan spise av det, og om det er farlig mat ?? :S

 

Klem Ida, det er SÅÅ deilig med helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke hjelpe deg med den retten. Men du får "dele" den opp i de enkelte delene når du skriver det inn. Da får du en viss peiling på innholdet av kcal.

 

Jeg skal servere reinsdyrstek i kveld. Det er magert. har skåret av fettet og hengt det opp til fuglene:D De trenger fett, ikke jeg.

 

Har fått med meg 1 times hard spinning på Spenst. Nå skal jeg i dusjen!

 

God lørdagskveld til deg og alle andre som er innom:)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann hoppsann, i dag ble det 2,4 trimpoeng, selv om jeg verken gikk til eller fra skolen ;) det er jo ganske så bra.. jeg håper alle fortsetter å være flinke. jeg har gått ned 0,7 denne uken !! (YEEEAH)

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Ida:)

 

jeg går enten opp eller står stille.

Tror jeg må begynne å skrive ned ALT jeg putter inn. har lett for å utelate "de små tingene"

Sier ofte at jeg ikke skjønner at jeg ikke går ned. Men det er nok her forklaringen ligger:D

 

I går ble det 3,6 trimpoeng på spinning.

Kjenner det i dag, i hodet! Migrene.

men jobb er jobb, så her sitter jeg.

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,4 poeng i kveld, før håndballkampen.

 

men så ble jeg dyktig sliten, gitt!

 

Nå skriver jeg ned det jeg putter inn i munnen. Ble litt overrasket over hvor fort antall kcal går oppover.

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, gikk veldig fint, ned en kilo.

 

Vektnedgang fra 02.11 er 3 kg, men jeg har stått stille i 3 uker på 71,3 i løpet av tida! I dag veier jeg 70,0, håper å se 69 før julaften!

Må stikke unger skal i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag kveld.

jeg har vært borte fra pc og vekt flere dager,vært østpå.

 

Håper vekta er ok i morgen, men tviler litt:D

 

Synes ellers at denne tråden er litt "slapp" Ikke så mye inspirasjon å hente her, altfor få innlegg.

 

Kom igjen jenter.

 

Vi trenger hverandre i kampen for å komme dit vi vil!!!

Det nytter ikke å komme innpå og rapportere 1 gang i uka. Inspirasjon til hverandre krever mer innsats!

 

Ikke gi opp!!!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg har vært på vekta i dag og er storfornøyd! 1,3 kg ned, vekta stoppet på 68,7! (*klapper seg selv på skuldra*). Har også 13,1 trimpoeng!

Julestria tar meg igjen for fullt og nå må jeg løpe, skal ha fullt hus på julaften!

 

Håper det gikk bra for dere andre uka som var! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei,

Beklager at jeg ikke har vært her så mye i det siste. jeg har vært bortreist, og ikke minst opptatt med skole og arbeid. Ferien har hvert fin med sydentur. var faktisk ganske flink med isen :) Nå er det et nytt år med mye nytt driv, i allefall for meg.

 

Kom igjen jenter!

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...