Gå til innhold

Ned 20-30kg 3.1.06


Gjest CamCam
 Share

Anbefalte innlegg

Da er iallefall jeg så vidt i gang med å trimme buken! Tok 40 sit-ups i går, og 40 back-ups, og prøver å stramme opp litt på overarmene også! Til i morgen vet jeg ikke om jeg rekker å trimme, ettersom jeg skal ut med noen venner ikveld.. Det blir sikkert litt sent! I morgen er jeg derimot i full gang igjen! -Og da er det veiedag også!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har startet med buk treningen;) Men hoster såpass mye at jeg får ekstra støle magemuskler av det:p Orker ikke mye trening i dag, men skal i hvertfall ta en liten sykkeltur og holde situps avtalen!

Skulle gjerne hatt noen "kjerringråd" om forkjølelse/influensa:) Ha en fin dag alle sammen!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Ja, å er det ca 2uker siden jeg var innom. Datt helt av lasset i julen. Gikk opp 3kg blææ..

Men nå er jeg tilbake igjen og det for fullt. Har bestemt meg for å kun veie meg en gang i mnd. Den 1 hver mnd, og har som mål å gå ned 2 kg i mnd. Tror jeg klarer mer, men når jeg ikke legger lista så høyt så slipper jeg nedturene hvis jeg ikke klarer det.

Hva med dere jeg leste gårsdagens link, ser at jeg ikke var den eneste som gikk opp. Vel, det er ganske vanskelig å holde seg i julen, alt den gode maten og sopet, kaker og brus. Det kan jo kun ende på en måte..

 

Uannsett kjekt å være tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet dagen med 50 min rask stavgang før jobb, og det var deilig og forfriskende! Stor sjokoladekake ble servert på jobben, men jeg sa nei takk, fordi jeg vil ha et lettere liv :-) Lykke til alle i gruppa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her på vektklubben! Jeg ønsker og gå ned ca.20 kg, og helst mesteparten av dem innen sommeren. Er det litt høyt mål?? eller?? Største problemet mitt er lite faste måltider og lite trim. Ellers så spiser jeg ikke så usunt ellers.Lite goddis osv. Eneste avhengigheten jeg har er alt for mye tab-xtra.....drikker mellom en 1/2 l til 1 l pr.dag. Vil helst bytte det ut med vann, men lett er det ikke. Dette var litt om mine vaner! Håper jeg blir litt motivert av å være her inne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trultetrine

Kan jeg få bli med også? Jeg er en jnte på 26 år, som er sånn ca 40 kg overvktig. Men satser på å klare 20 kg til sommeren... Har gått "1000" GR-kurs før, mistet da 20 kg uten pes, men la på meg 10 igjen... Nå bare MÅ jeg gjøre noe, men finner ikke motivasjonen....

Hadde vært godt å ha noen støttespillere som skjønner hva det dreier seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her på vektklubben! Jeg ønsker og gå ned ca.20 kg' date=' og helst mesteparten av dem innen sommeren. Er det litt høyt mål?? eller?? Største problemet mitt er lite faste måltider og lite trim. Ellers så spiser jeg ikke så usunt ellers.Lite goddis osv. Eneste avhengigheten jeg har er alt for mye tab-xtra.....drikker mellom en 1/2 l til 1 l pr.dag. Vil helst bytte det ut med vann, men lett er det ikke. Dette var litt om mine vaner! Håper jeg blir litt motivert av å være her inne;-)[/quote']

 

Hei dette hørtes ut som meg, bortsett fra at jeg drikker coke light lime istede for tab. Sammen skal vi klare dette.

 

Sommeren er langt unna enda, og med jevnt arbeid burde det være mulig å iallefall komme i nærheten av 20 kg.

 

Jeg har tenkt meg ned enda noen kilo til, men planen er å ta av mellom 15 og 20 til sommeren, deretter jobbe for å holde meg stabil ut resten av året og ta de resterende 10 til 15 til neste sommer. Slik greier jeg forhåpentligvis å holde på vanene og endre hele livsstilen min uten å gå lei underveis. Det er tungt å skulle innstille seg på 4 måltider + frukt og melkekvote når du er vant til en middag og kanskje litt løst i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få bli med også? Jeg er en jnte på 26 år' date=' som er sånn ca 40 kg overvktig. Men satser på å klare 20 kg til sommeren... Har gått "1000" GR-kurs før, mistet da 20 kg uten pes, men la på meg 10 igjen... Nå bare MÅ jeg gjøre noe, men finner ikke motivasjonen....

Hadde vært godt å ha noen støttespillere som skjønner hva det dreier seg om![/quote']

 

Jeg har også vært med på den runden. Gikk ned ca 17 kilo for noen år siden men la på meg 30 igjen. Planen nå er å få av alle disse kiloene i to runder med en pause i midten der jeg prøver å finne formelen for å holde vekten. Etter at alle kiloene er borte skal jeg melde meg på gr kurs igjen, nemelig hold vekten kurset. Der gikk jeg feil sist. Klarte å holde vekten i lange perioder, men gradvis gikk jeg tilbake til gamle synder.

 

Sammen greier vi ca 20 kg til sommeren. Hold motet oppe, her er vi mange i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...