Gå til innhold

Veien vår til målet


thebomb

Anbefalte innlegg

Gjest chicago

Så bra Camkir... 1,2kg ned er kanonbra :D

Flink er du.. Klapper for deg :D Ta vare på den forelsket følelsen..Den er verdens beste :)

 

Ny uke i dag. Forrige uke ble det bare bittelittned så denne uken er det bare å stå på . Skal på spinning i ettermiddag, har ikke vært på den timen før med instruktøren er bra og tøff så jeg gleder meg..

 

I morgen er det styrketrening igjen, og onsdag er det spinning. Resten av uka får jeg sjonglere litt på trening etter hva som passer inn med mann og barn og fritidsaktiviteter som følger med disse barna.. Merker allerede at det blir mer kjøring til og fra ting, men samtidig så klarer de jo også flere ting alene. Hver alder har sin sjarm :)

 

Ha en fin dag.

 

Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 335
  • Created
  • Siste svar

1,2 er jo kjempebra Camkir. Så mye blir det nok ikke på meg, selv om helga har gått bra med maten, men jeg får jo ikke trent når jeg er syk hele tida.......(huff!) I morgen er det veiedag for meg.

 

Lykke til med spinningen Chicago. Synes du er tøff jeg, for spinning synes jeg er grusomt og vondt, men det brenner fett! ikke tvil om det.

 

Stå på jenter!!!:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

I dag er jeg super lykkelig :)

Spinningtimen min i går ble en super time! Instruktøren var helt fantastisk og hadde lagt opp en utfordrende og god time :D

Kjennes ut som kroppen begynner å komme i form og det er jo alltid en god følelse. Det satt ei tynn lita flis , undskyld uttrykket, ved siden av meg og da jeg satt meg på sykkelen kikket hun på meg og lurte nok litt på om "hu der " skulle klare dette.. Og det skulle jeg jo selvfølgelig.. Enden på visa ble at jenta ved min side måtte gi seg på slutten av siste pulstopp mens jeg tråkket glad og fornøyd på!! Deilig :) Det er ikke alltid kiloene det kommer an på altså!

 

Dagen i dag blir som planlagt med en kjapp og mager middag etterfulgt av styrketrening i kveld. Synes det er deilig men veldig slitsomt med styrketrening. Men det gjør jo underverker på kroppen sies det og det merker jeg jo også..Har trent styrke 1 gang pr. uke i snart 3 mnd i tillegg til en del spinning og merker det godt på armer,rompe og lår at de har blitt fastere og sterkere.

 

Hos meg smelter snøen ganske mye om dagen.Deilig. Gleder meg enormt mye til å få ut sykkelen . Vi går i møte en god og varm vår med slanke og lekre kropper og masse flotte vårfarger :D

 

 

Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kess: Hvordan gikk det med vekta? Syntes du er flink som klarer og holde stand gjennom helga uten og dytte i deg for mye usunt... Kan du gi meg noen gode tips?? Håper du snart blir frisk! Er ikke godt og gå rundt og være syk...

 

Så godt og høre at det går så bra for deg om dagen chicago! Nei det er jammen ikke alltid antall kilo som teller nei!! Så gøy! Gir jo litt ekstra motivasjon og glede og da! Og holde ut og klare ting!

Misunner deg litt om dagen jeg :)

 

Matmessig har det gått ille siden helga, det har vært mye snop og lite sunn mat:( Mensen i anmarsj gjør jammen ikke ting bedre! hehe

 

Men neimen om jeg gir meg! Håper og få trent i kveld istedenfor!!!

Men vegrer meg litt, for har ikke noe pent treningstøy... gleder meg til jeg får lønning og kan kjøpe meg en ok treningstrøye ihvertfall!

 

Tid for litt jobb her!

 

Ha en fin dag i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan gi noe råd jeg altså. Det er bare det at jeg av en eller annen grunn, som jeg ikke forstår helt selv, for tida klarer å gjennomføre det jeg har bestemt meg for.

 

Og det jeg har tatt en avgjørelse på er at jeg skal ikke spise godteri og kaker så lenge jeg er på vei nedover. Jeg har også en del andre ting jeg ikke spiser, sånne som det er kjempevanskelig å bare spise "litt" av, som f eks oster og pizza. Jeg er kjempedårlig til å ta "bare litt" så det må jeg ta konsekvensen av og heller holde meg helt unna.

 

I tillegg prøver jeg å bruke det jeg selv kaller for skylappteknikk; jeg går bare rett fram og gjør det jeg skal og spiser det jeg har planlagt og skyver resolutt vekk alle tanker som måtte melde seg ang "dette orker jeg ikke i dag" eller "jeg har så skrekkelig lyst på dette" etc. etc.

 

Men hvorfor jeg klarer dette nå, nei det vet jeg rett og slett ikke. Den hjernen er en merkelig mekanisme........

 

Hvis jeg ellers skulle nevne noe som jeg tror hjelper meg er det følgende:

 

A: ordet "slanking" er helt ute hos meg, jeg bruker det ikke og grøsser når jeg hører det, her tenkes det KUN varig livsstilsendring

 

B: planlegging og systematikk; både når det gjelder mat og trening og både til hverdags, helg og fest, også når det gjelder utskeielser, har f eks allerede planlagt at på fredag skal vi lage god (men mager) mat og drikke vin (jippi!)

 

C: være her inne, snakke med andre, utveksle erfaringer og ikke minst; skrive opp alt jeg spiser og trener, hver dag!

 

D: tålmodighet og atter tålmodighet!!!!

 

--------------------------------------------------------------

 

Det gikk ok med vekta her. Ned 0,5. Har 0,6 i uka som mål, men får være fornøyd ettersom jeg fikk trent så lite, dessuten har jeg 0,8 i snitt siden jul, så jeg ligger "foran skjema".

 

I dag skinner sola også!

det er jo ikke til å tro!!!..........:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ordet slanking eksisterer egentlig ikke hjemme hos meg! Jeg prøver og innprente varig vektnedgang :)

 

Har tenkt til og spanderere på meg PT!

Tror jeg kommer til og ha mye igjen for det! Tror også det kan gi meg mye motivasjon og glede! Og masse utfordringer! Vil jo møte sommeren bra da!!! :)

 

Gratulerer med nedgangen kess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

Ja da var denne uka nesten over også..

Fredag og veiedag og i dag viste vekta 600 gram opp!!

Ikke bra men egentlig forventet. Venter tante rød denne helgen og kjenner at kroppen holder på masse vann. Jeg får nesten ikke av meg gifteringen en gang :)

 

Det er første oppgang siden jul men alikevel så er det ganske så surt..Har trent 3 ganger denne uka pluss en time maling av vegger på soverommet i går kveld.

 

Hele huset mitt er nå ett eneste rot da hele soverommet er revet ned og på vei til å bygges opp igjen. Akkurat nå har jeg senga i stua, klær i gangen oppe og ramma til senga i gangen nede..Detta blir en fin helg :) I morgen blir det spinning og legging av gulv. Søndag blir det å legge gulvet ferdig. Få på plass gardinene igjen. På mandag kommer en kompis og skal liste og da endelig skal jeg sove på rommet mitt igjen...JUHU!!! Skal ha skyvedørgarderobe der men siden vi har skråtak må den spesialbestilles og det tar visst litt tid. Men vi skal på Ikea og kjøpe innredningen sånn at den kommer på plass om ei ukes tid.. Det viktigste er iallefall å få sove i sin egen seng på sitt eget rom igjen :)

 

Ha en strålende helg alle sammen

 

Chicago , som har ett håp om stor nedgang neste uke.

Synes det hadde vært en fin bursdagsgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Camkir. Lykke til med PT, det skal nok bli bra. Da blir du kjempesprek til sommeren vet du!

 

Lykke til med soverommet Chicago. Og får håpe du får nedgang neste uke da, med bursdag og alt. Gratulerer!

 

Nå er det snart helg, og jeg skal kose meg med god (men mager) mat og vin.

JIPPI!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer!

 

Hvordan er det med dere??

Hvordan har helga gått for dere??

 

Jeg går fortsatt og venter på at PT skal ringe meg... Det tar tid ja! Eller så er det bare jeg som er utålmodig :) Mest sannsynlig! hehe!!

 

Vekta viste atter en gang opp, men det kan jeg kun skylde meg selv på! Dermed basta! Bare og ta tak! Fra i dag av!

Har meldt meg på stram opp time i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

Hos meg er det strålende vær i dag og da kan man jo ikke unngå å bli glad :P

I går ble det ikke noe trening på meg men jeg var i aktivitet hjemme i hele ettermiddag. Vi pusser jo opp soverommet så da jeg kom hjem kom "snekkeren" for å liste litt , og fikse en del annet småttri..Veldig deilig å få det gjort.

 

Mens de andre holdt på med det bakte jeg to kaker, gulrotkake og Oreo kake. Klarte å gjøre det nesten uten å smake på "deigen". En liten tskje ble det bare! Jeg elsker nemlig kakedeig B)

 

Da snekkeren hadde dratt og kakene var ferdig bakt, og fiskemiddagen fortært skulle soverommet flyttes inn på igjen. Seng, kommode, klær osv. Veldig deilig å flytte inn igjen da :)

 

I dag er det bursdagsfest. Skinkesnurrer og kaker står på menyen! Håper det smaker.

 

I morgen blir det spinning igjen!! Juhuu..

 

Kos dere i solskinnet.

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

Fredag og veiedag..Ned 800 gram denne uken. Det var godt altså. Da forsvant iallefall de grammene jeg gikk opp forrige uke og 200 ekstra gram :P

Selv med ett relativt stort inntak av kake forsvant noen gram.

 

I helgen skal jeg på fjellet og det gleder jeg meg utrolig mye til. En helg i god luft , mye ute i det flotte været, en skitur og aking.. Boblebad på verandaen er det visst også i hytta vi har leid..Deilig.. Været er meldt til å bli strålende..

 

Håper dere andre har hatt en flott uke og at helgen blir bra :D

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...