Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Kristepine

Oj, du kan jo fort bli rik! :) Lykke til! Og ikke bry deg om vekta. Det går i rykk og napp, det vet vi jo.

 

Selv har jeg oppdaget intervalltrening. Det har virkelig hjulpet meg å røske løs i flesket. I dag er jeg veldig slank føler jeg. Kun 60,7 kg i dag tidlig! Juhu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest siissels

Annts2: du kan jo bli skikkelig rik til slutt jo, for du skal se at du klarer å sykle til jobb mange ganger, egentlig litt lur kjæresten din.

 

Kristinpine: Intervall trening er supert ja og så måtte det være herlig å være under 61 kg også. skjønner godt at du føler det veldig slank.

 

Hurra for oss som står på selv om det står på stedet hvil/det går opp og det går ned:) Vi er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

for jeg trenger litt motiavsjon om dagen.

 

Er 1.60 høy og veier ca 63.5. Målet er 55 kilo på sikt, men først 60.

 

Har stått stille på det siste kurset jeg har gått på, og begynner å lure på om jeg bare skal følge meny 1, i stedet for 2 som jeg har fått beskjed om. Kan virke sånn siden det ikke skjer stort med vekten. Har gått opp og ned de samme grammene i nesten to måneder, og det tærer på tålmodigheten merker jeg.

 

Jeg har begynt å trene 30ds, og er vel på dag 7 neste gang. I kveld er det vannaerobic, så da rekker jeg det ikke, nemlig.

 

Stå på, jenter! Dere er flinke som trener så masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Velkommen monicabebe. Du skal se at det plutselig løsner, kjenner meg så veldig godt igjen på stand by - men plutselig så er det der.

 

Det er ikke ofte jeg gleder meg til å gå på vekta, men denne uken gjør jeg det - så jeg håper ikke jeg blir skuffet i morgen tidlig. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gleder meg, men følelsen er der bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig godt igjen Monicabebe, jeg sliter med det samme for tiden, og har slitt i 3 - 4 mnd, opp og ned de samme grammene. Det står bom fast. Jeg gikk på GR kurs hele fjor og tok av 10kg, men på nyåret sa det stopp.

 

Jeg startet på meny 2, gikk halveis i kursåret over til meny 1, og holder meg fremdeles til denne, prøv å regn ut energiforbruket ditt på nytt så vil du se om det har blitt en endring.

 

Jeg må ta noen grep selv, men føler jeg gjør alt riktig, Jeg har fremdeles 5-7 kilo jeg vil bli kvitt, og jeg skulle gjerne blitt kvitt de til sommeren.

 

Vi får prøve å motiverer hverandre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

å høre at vi er flere som sliter med det samme, selv om jeg jo unner alle å gå ned.

 

jeg tror jeg skal legge meg på meny 1 framover, for å se om det kan gjøre susen. Mistenker at kroppen min må tynes litt mer for at jeg skal gå ned de siste kiloene. Vil jo helst ned 8 kilo til, sånn at jeg er der jeg var FØR-GRAVID-tiden.

 

Men gruer meg til kurset i morgen, for jeg vet jo at jeg ikke har gått ned noe særlig. SEr ikke for meg at kroppen min mister mye til imorgen,liksom. Men vi får se.

 

Stå på videre dere også, så skal vi nok bli lekre og smekre mot sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort mer å skylde på nå? Kom jo så klart ikke til London, og har hatt 18 skuffa elever på skolen i dag. I morgen skal vi på trøstetur til oslo. Det er da enda noe.

 

Men da er det bare å ta å bestemme seg for at man vil ned i vekt ,og begynne å jobbe litt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels
Ikke stort mer å skylde på nå? Kom jo så klart ikke til London' date=' og har hatt 18 skuffa elever på skolen i dag. I morgen skal vi på trøstetur til oslo. Det er da enda noe.

 

Men da er det bare å ta å bestemme seg for at man vil ned i vekt ,og begynne å jobbe litt for det.[/quote']

 

Kjempekjedelig, så jeg skjønner godt at det var mange skuffa elever - men godt at det blir en tur allikevel da selv om det ikke blir det sammen.

 

vi skal ut og reise neste helg så jeg er like spent jeg, men det virker som det går bedre nå.

Har syndet i dag, det ble ei marsipankule på meg;) men gleder meg fortsatt til å gå på vekta i morgen:) Håper ikke jeg blir skuffet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Her er det bare fryd og gammen og lutter glede og jul og 17. mai på en gang! :)

Rapport: 60,6 på veiedagen!!!!! Det er 0,9 ned på siste uken, og siden jeg har snikveid meg hele uka, så vet jeg at det ikke bare var blaff i går tidlig. Endelig! Etter å ha slitt på stedet hvil faktisk siden i fjor sommer. Juhuu! Det er takket være jogging og intervalltrening. De siste fire ukene har jeg klart å røske litt løs i flesket med hard trening. Så var det bare å fortsette mot målet.... :)

 

VELDIG hyggelig å se at det er litt liv her igjen! Velkommen dere nye!

 

Kjedelig med London, Doppler. Jeg vet du gledet deg minst like mye som elevene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Herlig kristinpine, moro når det skjer og det er :) juhu her hos meg også.

Jeg har gått ned 0.7 kg siden forrige uke (det er så godt når jeg har stått på stedet hvil lenge), og en halv cm rundt midja, så nå håper jeg virkelig jeg er godt i gang. Kunne ha tenkt meg å kommet meg ned i 64 kg før jeg skal ut å reise neste helg - det blir målet mitt nå, da må jeg ned nye 700 gram - det skal gå det:)

 

Kjempemoro at vi blir flere her inne, og jeg kjenner selv at det blir mer motiverende når man er flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det løsner for flere! Da går det an:-) I dag blir det hviledag fra trening og en liten utskjeielse, da jeg skal på konsert ikveld, det blir helt sikkert ett glass vin.. men men, har vakt til helgen så da blir det ingenting da.

 

Hadde en kjempeøkt på trening i går med høypuls trening, den kjennes i dag, men det er bare godt, da vet man at man har tatt i. Siissels; du har helt rett, jeg kjenner at jeg blir mer motivert nå når jeg har hengt meg på forumet, godt å høre at flere kan stå stille over lengre tid, og at det faktisk kan løsne:-)

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hei igjen!Nå må jeg skrive litt for nå merker jeg at jeg er så fornøyd at jeg er i ferd med å ta et lite hvilesteg i kveld. Det kan jeg ikke, for ukens frimerker skal brukes på lørdag, da jeg er ferdig med å løpe Sentrumsløpet! Så nå må jeg motivere meg selv litt og finne på noe godt som ikke har for mange kalorier. Det blir for kjedelig om jeg spretter opp i vekt til uken igjen. Jeg vet jo at det nå kommer til å ta lang tid før jeg går ned mer, men jeg kan i hvertfall begrense oppgangen i mellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Supert så se at det har løsnet litt for dere her inne. Da får jeg jo håp om at det kan skje meg også. Herlig altså!!

 

Jeg står på stedet hvil, men har nå bestemt meg for å prøve meny 1 en stund. Og så har jeg trappet opp treningen. Håper det hjelper på.

 

Nå på lørdag skal jeg ut å spise med venninner. Så da blir det god mat og vin. Men får bare legge det inn i regnskapet og satse på det beste.

 

Stå på, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med og rapportere her jeg også, hvis det er greit:) ?

Var litt inne på en annen tråd etter nyttår, men greide ikke å holde oppe motivasjonen etter at GR-kurset var ferdig....det er jo så typisk meg:(

Her inne virker det som om de fleste har omtrent samme utgangspunkt og mål som meg, og det er jo veldig motiverende!

Litt om meg selv: 36 år (37 i sommer..), 158 cm lav, vekt 64,5 kilo. (Startet på 67,8 kilo i januar). Målet mitt er 55 kilo. Skal på sydenferie 9.juli, og til da har jeg et ønske om å komme ned til 58.

Er veldig glad i å trene, spesielt jogging og spinning, men med 3 unger og travel jobb er det ikke bestandig så lett å få tida til å strekke til.

Kommer til å ha veiedag torsdager. Skal ikke gå kurs, men bruke GR-bøkene aktivt, og beregne kalorier. Legger meg på meny 1, ca. 1300 kcal pr dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

til Oktava2. Her er det alltid plass til en til! :) Det er lett å havne i tidsklemma, Tenk at det er bedre med en liten joggetur på 20 minutter enn ingen i det hele tatt. Kan det passe for deg å jogge til jobben?

 

Her hos meg fortsetter gledeshoppene om dagen. I dag tidlig så jeg 59-tallet for første gang! Det er nok et blaff grunnet lite kveldsmat, men veldig gøy allikevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

med gjennomført sendtrumsløp, Kristinepine. Og hurra for 59-tallet!!

 

velkommen, Oktava2!!

 

Jeg veide 62.5 på lørdags morgen. Jippi! Så det virker som om det er riktig å ligge på meny1. Så da fortsetter jeg med et. I dag var det en kilo mer, men jeg håper det er midlertidig. Satser på at det er på 62-tallet på onsdagen i allefall.

 

Stå på, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Takk og takk! :)

 

Så bra det løsnet litt, Monicabebe! Jeg har av og til følt at det hjelper å variere litt mellom menyene. Kroppen vår er fantastisk tilpasningsdyktig og lærer seg å leve med lite inntak. Krysser fingrene for veiing på onsdag!

 

Selv skal jeg på vekten i morgen, og er veldig spent på det offisielle resultatet. Jeg har snikveid meg hele uka og vet at det ikke er gått opp noe særlig i hvert fall. Spennende!

 

Men nå kom akkurat en kollega inn av døra med sjokolade for å feire at jeg er ferdig med Sentrumsløpet... Sukk! Han vil jo bare være snill. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med flott gjennomført sentrumsløp, Kristepine:)

Og for en herlig følelse det må være å få se igjen 59-tallet!!! Det må bare være helt fantastisk, gleder meg sånn til at jeg selv (forhåpentligvis) snart skal få oppleve det...begynner å bli noen år siden sist..!

Merker at jeg blir skikkelig motivert nå:D Skal ha meg ei 45 minutters joggeøkt på tredemølla i kveld, og litt styrke etterpå!

Lykke til med ei ny uke alle sammen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det rette veien for flere, så gøy! Gratulerer med gjennomført sentrumsløp Kristepine, og flott vektnedgang, monicabebe, så flott at meny 1 virker:-)

Her har det vært ett par travle uker, med askeproblemer som har gjort at jobben min har vært ekstra hektisk, og som ikke det var nok så ble det jammen ennå mer travelt når flyene igjen kunne gå:-)

Jeg tror jeg har gått ned i vekt, men har ikke veid meg på en stund, men i morgen så skal jeg på vekten igjen.

Samboeren og jeg har funnet frem syklene og i helgen var det sykling om kapp ett par runder rundt store stokkavann ( stavanger)det har vært mye aktivitet, passe mengder med mat, og den generelle følelsen er grei, men er veldig spent på veiing i morgen. Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels
Den offisielle veiedagen viser 60' date='4kg som er ned 200g fra forrige uke. Jeg har også tatt inn 0,5 cm i livet, så jeg er kjempefornøyd![/quote']

 

Gratulere så masse med vektnedgangen og livmålet:)

Spent på morgendagen jeg, forhåpentligvis gått litt ned iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...