Gå til innhold

5-7 kilo frem til jul


Gjest Olivia2

Anbefalte innlegg

Hei alle slankeglade folk! :-D

 

Tiden flyr virkelig frem til jul. Men siden det er så mye annet som gjør at tiden går fort, går også tiden da man går ned i vekt fort. Her er det bare å være ekstra oppmerksom med all julekos som kommer. Selv er jeg svak for julegodt som pepperkaker og andre julekaker, så jeg må virkelig være skjerpet!

 

ER DET NOEN SOM VIL BLI MED PÅ INNVEIING FRA NÅ TIL 22. DESEMBER? Det er jo virkelig i denne perioden man må passe på. Jeg ønsker hvertfall å ha gått ned så mye som mulig. Og selve romjulen ønsker jeg å kose meg litt før det er på'n igjen i januar. Det endelige målet er til sommeren.

 

Nå veier jeg 74 kilo, og ønsker å komme under 70 k før jul.

 

Kom igjen folkens! Her kan vi virkelig motivere hverandre til å klare målet vårt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med. Jeg er 172 cm og startet på 70,6 på mandag og målet er 60 (tror jeg). Håper på en skikkelig nedgang før jul slik at jeg kan ta juleferie med god samvittighet og så fulføre over nyttår. Har kommet greit i gang med trening, selv om det ikke ble så mye som jeg hadde planlagt. Har 11,5 trimpoeng så langt.

 

Er du ny på dette eller har du holdt på en stund slik som meg? Og hva er det du sliter mest med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg vil veldig gjerne bli med!

Jeg har faktisk ikke tenkt å veie meg før 5. Desember, og håper på et bra resultat da.

 

For tiden har jeg ingen jobb, 2 barn (3 år, og 5 år)

Har barnehage til Anne (3) på Tirsdager, og Onsdager, og Lisa (5) på

Tirsdag og Torsdag. De er på barnehage fordi de synes det er morsomt å være litt sosial med andre ;)

 

Jeg går på Tirsdag, Onsdag og Torsdag med barna til og fra barnehagen (ca. 2 km) en vei. På søndager leier jeg et lite treningsrom, også er jeg i bassenget med barna på fredager. Det er vel alt .. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å ikke veie deg på så lenge. Jeg er for nysgjerrig til å holde ut en hel uke :-)

 

Hehe .. :-)

Først å fremst så har jeg ikke vekt hjemme ..

Jeg drar til fysioterapeuten en gang i uka, og der står det ei vekt.

Jeg blir ikke nysgjerrig fordi jeg vet at jeg blir utroolig skuffet om det ikke viser noe resultat, om du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager meg en treningsliste, som jeg forhåpentligvis følger :) :

 

Mandag: Gå fram og tilbake fra jobb (3 ++km) og så skal jeg på "Gym-kveld" med barna mine :)

Tirsdag: Gå til og fra jobb, en 20-30 min tur :)

Onsdag: Gå til og fra jobb, pilates.

Torsdag: Gå til å fra jobb.

Fredag: Gå til og fra jobb, 1 t. svømming.

Lørdag: Kosekveld :)

Søndag: 1 t. på treningsstudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...