Gå til innhold

Ekstrem diett. Les --->


Gjest Hanne65

Anbefalte innlegg

Hei :D

 

Dette er hentet fra nettet:

 

Skal du på julebord i helgen, også skulle du gjerne hatt av 3-5 kg?

Fortvil ikke. På denne ekstrem dietten kan du gå ned alt ifra 3 til 10 kg på en uke. Dette gjør du ved å nesten bare spise proteiner. Du må ikke ha en slik diett sammenhengende i mer en en uke, maks ti dager.

 

Egg, melk, kyllingfilê, rent kjøtt, makrell, tunfisk, kesam, cottage cheeze, og ja alt rent som kommer fra dyr.

 

I en slik diett skal du ikke trene mye. En tur på 30 min. 2 ganger i uken er nok. Den dagen du er ferdig med dietten skal du først spise så mye middag du greier. Etter dette er det bare å proppe i seg søtt. Dette er fordi at du skal gi kroppen et signal om at det er "back to normal" igjen. Dagen etter har du kanskje da gått opp 2-3 kg, men ikke tro at dietten er ødelagt av den grunn. Det meste av dette er bare vann.

 

------

 

Er dette verdt å prøve? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ny her og er nettopp gått over fra en slik lignende diett. Har holdt meg på atkins induksjon i ca 3 måneder og gått ned 14 kilo. Er svært gøy i begynnelsen men så sinnsykt ensformig, en får som oftest også i seg alt for lite kalorier på en slik diett og en risikerer å tære en del på musklene ved raske vekttap. Du kan klare en kilo på en uke, men vil ikke anbefale dette. Har hørt fra andre som har prøvd begge delene at Grete Roede er det greieste i forhold til å holde vekten.

 

Sist gang gikk jeg ned 5 kilo på atkins, holdt meg der en måned før jeg var der jeg starta:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del huske å ikke spise på det julebordet da, for da kommer du til å bli ordentlig kvalm siden kroppen ikke har fått ordentlig mat på ei uke. Og ikke drikk heller for du kommer til å bli ordentlig full siden du har kjørt kroppen på et minimum hele uka. Du kommer til å drite deg ut, før du snubler deg til drosjen før 24, og våkner opp med tidenes fylleangst dagen derpå. For all del, du ser sikkert dødslekker ut, men spørsmålet er jo om du vil ha det litt morsomt og... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jeg ser for meg en innhul dame på høye hæler, med blodskutte øyne, snublende til drosja:D

 

Ikke verdt et forsøk!!!!

 

Sakte nedgang ala GR er best, la kroppen tilpasse seg den nye vekta.

det er jo ikke kroppen som skal på julebord, men JENTA med hele sin person!

 

NESTE år er du lekker, med passe antall kg ned:)

Og da er kg borte for godt og kroppen din har det fint:)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...