Gå til innhold

Cinderellas vei til et lettere liv:)


Gjest Cinderella1

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderella1

Nå er det nok, nå skal jeg ned til matchvekt igjen.

 

Føler meg super motivert, men tenker det er greit å ha en slags dagbok jeg "må" rapportere til.

 

Vekta i dag er 71,5 kg, og vil gjerne ned til 58 kg.

 

Skal ligge på 1600 kcal og ha veiedag på torsdager.

 

Skal frem med målebåndet i kveld, så legger ut tallene for det i morgen.

Her er tallene fra 1/1-09:

Hals: 32,5

Overarm: 32

Bryst: 96

Midje: 94

Rompe: 103,5

Lår:61

 

Vekta:

1/1:71,5

8/1:69,8

 

Dagen i dag har gått veldig bra, fulgt alle måltidene og vært masse ute og lekt med ungene, nå er det en halvtimes sykkeltur i stua som står på programmet:)

 

Cinderella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinderella1

Takk for det:)

Har hatt min første dag på jobb i dag etter juleferie, det var faktisk utrolig deilig på matfronten.

Mindre fristelser, og mye lettere å følge alle måltidene.

 

Ingen trening i dag, men har spist akkurat det jeg skulle I tillegg har jeg også renska godteskapet for alle julerester.. Får håpe det hjelper på impuls spising under middagslaging etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinderella1

Da er dag 4 over..dagen i går var vel egentlig den tøffeste..hadde sug hele tiden, eneste jeg tenkte på var noe søtt og hamburger. Men jeg klarte å holde meg unna, og er utrolig stolt:)

 

For å kompansere suget lagde jeg

hjemmelagd pizza med grov bunn til middag. 1/2 tok jeg mitt eget fyll på (mest grønnsaker) og minimalt med lettost. Spiste 2 biter og la resten i fryseren så har jeg liggende til neste gang. Fordelen med det var også at jeg ikke hadde noen mulighet til å putte i meg mere senere på kvelden eller til frokost i dag.

 

I dag har dagen vært noe lettere. Svigers ringte og lurte på om de kunne ta en tur innom. Siden jeg allerede hadde avtalt å gå tur med en venninne tilbøy jeg mannen å lage vafler til de kom.

Det gikk overasskende bra, tok ikke en bit, og gikk på tur i 1,5 time i raskt tempo mens resten av gjengen gafla i seg.

Deilig følelse da jeg kom hjem.

 

Er forberedt på at dagene går opp og ned, men kysser fingrene for flest gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinderella1

Da har jeg hatt min første veiedag, og den gikk jo rette veien. Ned 1,8 kg. Kjempe deilig å se at det går rett vei.

 

Regner selvfølgelig ikke med at nedgangen skal være like stor hver uke, men at det var litt av det jeg stappa i meg nyttårsaften som hang igjen litt på vekta første nyttårsdag.

 

Treninga går greit, går raske turer med en venninde 2-3 ganger i uka, og sykler 2-3 ganger i uka hjemme i stua.

 

I matveien er det jo mange fristelser, men jeg har bare bestemt meg for å være knallhard....og håper jeg fortsetter å klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Da har jeg hatt min første veiedag' date=' og den gikk jo rette veien. Ned 1,8 kg. Kjempe deilig å se at det går rett vei.

 

Regner selvfølgelig ikke med at nedgangen skal være like stor hver uke, men at det var litt av det jeg stappa i meg nyttårsaften som hang igjen litt på vekta første nyttårsdag.

 

Treninga går greit, går raske turer med en venninde 2-3 ganger i uka, og sykler 2-3 ganger i uka hjemme i stua.

 

I matveien er det jo mange fristelser, men jeg har bare bestemt meg for å være knallhard....og håper jeg fortsetter å klare det.[/quote']

Heihei. Jeg ville bare si at du har jo klar deg kjempebra da. 1,8kg ned. Å det er det ikke mange som har klar i jula. Da sier jeg mange. ikke alle. Hehe:-) Lykke til vidre på din vei ned mot et lettere liv:-) Jeg kommer til å titte innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...