Gå til innhold

Annemors tråd!


Gjest Annemor4

Anbefalte innlegg

Gjest Annemor4

Heisann og hoppsann. Snart 37 år gammal 4-barnsmor her. Barn i alderen 4-17 år. Gift, og arbeider som sjukepleiar/koordinator. Var tynn som ei flis fram til eg fekk første barnet mitt. Etter det har kiloa sakte men sikkert snike seg på, og eg er no 30 kg tyngre enn eg var da eg hadde født eldste.

 

Målet er å komme ned på 80 kg, aller helst 75 kg.....

 

Vitale mål idag:

 

Vekt: 104,8 kg

Midjemål: 110 cm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare følge med og støtte hverandre. Jeg skal starte på kurs igjen på mandag og skal ned 22 kilo! Regner med å måtte gå noen kurs da.. Men denne gangen SKAL jeg i mål! jeg eier heller ikke så mye viljestyrke og er FRYKTELIG besatt av sjokolade..

Veier nå 89 kilo og har 98.5 cm rundt midjen... Dette er mye..

MEN LYKKE TIL TIL OSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Er 44 år, gift og har 3 gutter i alderen 10, 14 (snart 15) og 18 år. Har ikke veid meg siden før jul, skal gjøre det i morgen. Håper at jeg ennå ser 90 tallet, men frykter det værste. Er 169 cm høy. Ønsker å komme ned på minst 75 kg, helst ennå litt lengre ned. Men nå tar jeg ett skritt av gangen.

Snakkes i morgen :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekta i morges med nesten lukkede øyne - viste 99,0. Har aldri vært så tung før. Men nå skal det bare gå en vei - nemlig nedover :P Fant ikke målbandet, så skal ta magemålet i morgen.

 

Håper det går bra med dere andre - vi klarer dette sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er helga her igjen. Vi har som vanlig hatt taco. Har vært flink hele uka, men nå klarte jeg ikke helt å begrense meg. Før jeg viste ordet av det hadde jeg spist en tortillalefse i tillegg til de 2 skjellene som jeg hadde planlagt å spise... Ja, ja, droppa rødvinen, så helt gærnt ble det vel ikke likevel. Spiste masse grønnsaker og mindre av kjøttdeig. Deilig var det i alle fall :)

 

Ha ei fortreffelg helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...