Gå til innhold

Operasjon minst mogleg vektoppgang på 9 mnd!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar
Gjest Huldra81

Det blei lite med vedhogst i helga då mannen har skada ryggen. Einaste mosjonen blei å hive ved opp i hengaren og ut av den når vi kom heim. Ikkje rare greiene.

Fekk meg ein lang tur i nydeleg veir i går, men gløymde å ta på pulsklokka. Tippar eg fekk forbrent rundt 500 kaloriar.

 

Sidan vi var med svigers i helga fekk eg ikkje vekt meg slik eg skulle om morgonen. Vekta på kvelden viste ein oppgang på 800 gram. Denne blir ikkje heilt rett når eg har brukt å vege meg om morgonen, men opp har det uansett gått. Total oppgang i på 16 veker er 1,5 kg. Det er jo ikkje så verst, men det som er gale er at desse kg har kome på siste 3 vekene :eek:

 

I dag er det sirkeltrening igjen. Planen er først snømåking også sirkeltrening. Det kan ikkje bli noko anna enn bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Ikke bekymre deg over vektoppgangen. Det går gjerne litt i rykk og napp når man er gravid. At det er kommet på 1,3 kg på 3 uker nå, betyr ikke at det vil komme 1,5 kg på de neste 3 ukene. Og du bør egentlig se bort fra siste veieresultat. Enkelte kan veie opptil 2 kg mer på kvelden enn på morgenen...

 

Du er så flink å holde deg i form og de grammene du går opp skyldes neppe overflødig fett. Det er nok en del av den naturlige vektoppgangen som følger med et svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje tenkje meg at eg har gått ned noko. Lar vekta stå som den er so kanskje eg slepp å gå opp denne veka :)

 

Var på sirkeltrening i går ein time, men hadde ikkje på pulsklokke. Skjønnar ikkje kor eg har gjort av den! Kjedeleg å trene uten nesten. Ser ikkje konkrete resultat i form av forbrente kaloriar :)

I dag skal eg møte nokre venninner på Peppes. Skal tru kor det skal gå. Trur eg skal nyte ein salat eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt, lett å ta av når det smaker så godt. Men en cæcar salat med kyllingbryst er deilig det og , samt mye bedre for bebissen :)

Jeg tjuvveide i dag (egentlig veiedag i morgen) og har gått ned 200 gram så det ser ut som det flater ut litt heldigvis. vil prøve å holde meg på 84/85kg de neste par-tre månedene og en total oppgang på 13kg. Fant en amerikansk nettside som tok hensyn til utgangsvekt/BMI og beregnet anbefalt vektoppgang i svangerskapet og den kom fram til 13 kg. Høres logisk ut, har gått opp ca.5kg nå, hvolder jeg denne vekta i 2.trimester kan jeg "bruke" de siste 9 kiloene i 3. trimester på baby, morkake, fostervann og vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So flott at du har gått ned litt Koala! Tippar du klare å halde deg i skinnet heilt fint.

Det blei ein koseleg tur på Peppes i går, og eg åt ein nydeleg salat. Vi skravla oss heilt vekk, so eg kom ikkje heim før tv-kvelden starta, so då blei det ingen trim. I dag har eg ein gå-avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men cm begynner å vise seg... Har økt masse overalt og snart kan jeg nok ikke lenger gå med de vanlige buksene lenger, selv ikke med splitten åpen. Har økt 7cm rundt rumpa og fått en find bilring rundt midjen (vanligvis mitt smaleste punkt) Så det er nok bare å innse at jeg ikke hører til dem som ikke ser gravide ut annet enn en "ball" på magen. Jeg har lagt vekten min inn på "nå skal vekten voktes"-tråden.

Hørtes deilig ut med en skravlekveld ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje målt cm på lenge. Burde kanskje gjort det for å sjekke? Merkar jo at klena har blitt strammare her og der.

Gå-avtalen min blei bytta ut med ein tur i bassenget. 1000 meter symjing og litt leik etterpå burde gje meg ein del forbrente kaloriar. Hadde ikkje klokka på, so får ikkje målt nøyaktig. I følgje sida her vil 1 time vere ca 780 kaloriar, men det er moglegeins litt mykje. Har funne igjen klokka mi no, so på spinninga i dag skal det bli nøyaktige tal :)

 

I kveld skal eg på venninne-treff. Det gledar eg meg til. Er ikkje alle der som veit at eg er gravid, men reknar med dei vert informert i løpet av kvelden. Alle dei andre har 1, 2 eller 3 ungar, så eg reknar med det blir litt babis-prat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ein god spinningtime før venninnetreffet i går, og forbrente 698 kaloriar i følgje pulsklokka. Seinare på kvelden blei det nok like mange kaloriar inn, so alt i alt trur eg det gjekk opp i opp.

 

Litt usikker på kva som skjer på mosjonsfronten i dag. I helga skal eg uansett UT I DET NYDELEGE VEIRET :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny søndag, og ny veging. Vekta viste 84,6 og det betyr ein oppgang på 200 gram sidan sist veke. Totalt ein oppgang på 1,7 kg. Er i veke 17 no.

 

Fredag blei det ny spinningtime på meg, og den var skikkeleg hard! Eg og ei venninne køyrde ein spinnaway vi ikkje hadde køyrt før, og pressa kvarandre gjennom heile timen. Kjekt ;) Hadde lagt igjen klokka i bilen so det blei ikkje nøyaktig måling. Eg gjer meg sjølv 600 forbrente kaloriar på den timen.

 

Laurdag vaska eg hus og måka snø. Daglegdagse ting som ligg i den daglege mosjonene. Det blir snømåking i dag og sidan det LAVAR ned med snø. Kanskje ein liten gåtur og om mannen vil vere med :) Mykje sport på tv i dag..hehe.

 

På jobb har eg fortalt det til sjefen, men trur eg skal klare å halde det skjult litt til for dei andre. Ellers so veit dei fleste av venninnene mine det no. Fortalte det på jentekvelden, og som venta blei graviditet, fødsel og ungar det store samtaleemnet! Ein veldig koseleg kveld. Fekk servert ein nydeleg salat med fersk foccatia til. NAM NAM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein time sirkeltrening i går. Også denne gongen utan pulsklokke :) Tippar på eit forbruk på ca 350 kaloriar. I forhald til tidlegare er det jalfal ikkje for mykje.

 

Usikker på kva mosjon det blir i dag, og OM det blir mosjon i dag. Utanom å vere veldig veldig trøtt so er formen heilt topp for tida. Herleg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trøtt! Synes du er kjempeflink til å trene! Jeg orker liksom ikke å komme meg ut, og nå er jeg forkjølt i tillegg. Bruker enhver anledning til å sove, til og med på do på jobben pleier jeg å duppe av litt i to-tiden. Det var ikke slik tidligere, for med førstemann kunne jeg jo sløve hele kvelden uansett samt i helgene og med andremann var jeg arbeidsledig så da leverte jeg i barnehagen, trente, spiste lunsj og sov mellom ett og tre hver dag :) Det var deilig! Nå er det opp kl.6 hver dag og full pinne til kl 18 og da sovner jeg til barnetv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er heldig og kan sløve på sofaen stort sett kvar kveld om eg vil. I går kom eg meg rett og slett ikkje opp av den!! I dag blir det spinning rett etter jobb, og då kan eg sløve på sofaen med god samvit seinare på kvelden. Har visst lovd meg vekk som barnevakt i heile kveld til fadderungen min. Ho er berre sooo skjønn, so vi skal kose oss veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går blei det som planlagt spinning, og 581 forbrente kaloriar. Timen i går var 15 min kortare enn den eg skal på i dag.

Kvalmen og brekkinga har kome tilbake igjen. Forstår ikkje korleis det har skjedd! Skal det vere mogleg når den har vore vekke i to veker for så å komme å "ta meg med storm" igjen??!!! sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinninga i går resulterte i 668 forbrente kaloriar. *klapp på skuldra* Det var tungt og hardt i går, og eg var faktisk glad for at eg klarte å fullføre timen. Planen var å ta ei spinning økt i dag og, men tida strekke ikkje til. Vi skal på hyttetur, so då får vi heller gå litt ekstra på ski i staden :)

 

Gledar meg veldig til ei avslappande helg på hytta saman med gode vennar. Det blir nok både litt aktivitet og litt kos kan eg tenke meg. Vi har endå mykje av "det leikande barnet" i oss, so eg reknar med det blir akebrettkøyring, snøkrig og andre kjekke aktivitetar :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg startar veka med eit SUKK!!

Sidan sist onsdag har eg tatt opp igjen "tradisjonen" med å spy uregelmessig gjennom dagen. Ringte til jordmor fredag for å høyre om dette er normalt. Ho meinte det var symptom på at eg var sleten og trengte kvile. Når eg tenkjer meg om har eg vore svært aktiv dei siste vekene etter at eg begynte å føle meg i tipp, topp form igjen, så det kan jo stemme at kroppen ikkje har fått all den kvilen den trenge. Ho føreslo å vere heime frå jobb eit par dagar for å sjå om dette kunne hjelpe.

 

Eg må ærleg sei at eg har litt problem med å vere heime frå jobb fordi eg er sleten. Er jo ikkje sjuk sjølv om eg ikkje er i form. Føle meg som ein som utnyttar systemet om eg ligg heime ein dag eg streng tatt ikkje hadde vore nøydd til å vere heime. Eg har ikkje hatt ein einaste sjukedag i graviditeten, og ønskjer å unngå dette. Eg ser jo problemet med at det kan bli for mykje og at eg plutseleg "risikerar" ei sjukmelding. Det vil eg sjølvsagt unngå.

Dersom jordmora på ultralyden i morgon seier det same, skal eg prøve å senke terskelen for å vere heime om eg ikkje føler meg heilt i form.

 

Mosjon MÅ eg ha nærmast kvar dag, for vekta eksploderar. Sidan vi var på hyttetur i helga, fekk eg ikkje vegt meg før i dag. Den synte ein oppgang på 900 gram :eek: Totalt er vektoppgangen på 2,6 kg i veke 18+0. Det kan umogleg vere berre feitt! Dei to siste vekene har eg trent hardt 4-5 dagar i veka, og ikkje skeia ut nemneverdig. Las ein plass at det ikkje er unormalt for mor å gå opp 0,5 kg i veka i ein periode framover. Hadde berre håpa at det ikkje gjaldt meg :)

 

No er det full skjerpings på å bli kvitt kvalmen, ete sunt og mosjonere nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi nordmenn består av to typer, den ene som tar sykedager bare de hoster av rusk i halsen, og de som går på jobb med 40 i feber og pakker innpå med paracet og ibux og mener at så lenge man klarer å gå og snakke er man frisk nok...

 

Satt litt på spissen da... Jeg er nok også litt mer av den sistnevnte kategorien, men har lært litt mer å ta hensyn til min egen kropp og helse, og ikke vente til jeg er helt ødelagt før jeg tar affære. Sist var det et nederlag for meg å bli delvis sykemeldt de to siste ukene før permisjonen, målet hadde vært. Men innså jo i ettertid at det var nødvendig og at det ikke var noe alternativ.

 

Det er jo ikke å utnytte systemet, hvis det fører til at du kan bli i bedre form og kanskje yte bedre på jobben etterpå. Kanskje du bare trenger et par dager nå, men hvis du venter blir det så ille at du trenger en uke eller ennå lenger. Da er det bedre å ta de to dagene nå. For det andre er det ingen som takker deg for at du kom på jobb selv om du var i dårlig form, og fordi du satte jobben framfor deg selv.

 

Ta vare på helsa, det har du mye igjen for senere. Arbeidsgiver er også tjent med at du tar vare på helsa di!

 

Når det gjelder vektoppgang må du bare huske på at det kan gå i rykk og napp. Du er så flink å trene og hvis du stort sett spiser sunt er det ikke noe farlig å gå opp i vekt. Man skal jo ikke slanke seg i svangerskapet egentlig, og dersom du ikke går opp i vekt betyr det jo at du slanker deg.

 

Du er snart halvveis, og 2,6 opp er nå nesten ikke oppgang i det hele tatt. Tvilsomt at du blir av dem som legger på seg 20-30 kg i hvert fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ta vare på deg selv... Det er fint å trene men husk at kroppen jobber tyngre nå enn før og selv om graviditet ikke er en sykdom så er det faktisk en enorm belastning for kroppen, både hormonøkningen, blodtrykksendring, hjertepåvirkning osv. Jeg personlig synes IKKE at 2,6kg ved uke 18 er at vekta har eksplodert :) (selv har jeg gått opp 4,5 kg og er nå i uke 13 men de siste 3 ukene har det stabilisert seg) Kurslederen min på gravid/ammende nettkurs sier at det er så forskjellig men at hun selv gikk opp5-6kg i starten av alle sine tre svangerskap, så roet det seg litt før den største økningen kom på slutten igjen. Husk også at du snart er halvveis så at det begynner å øke litt nå er normalt.

Så til det med sykemelding, ingen lege vil sykemelde deg hvis de mener at du ikke er syk! Så om du kaster opp fordi det er for mye med full jobb nå så er det en god grunn for sykemelding. Er du ikke syk når du kaster opp kanskje? Hør på gode råd fra jordmor og ta vare på deg selv og den lille :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte og oppmuntrande ord Nikcii og Koala! Kjenner meg veldig igjen i det du skriv om at sjukmelding vart eit nederlag Nickii. Vil jo helst vere SuperWoman!!

 

Eg veit jo at ingen andre kjem til å takke meg for at eg møter på jobb dagar eg kanskje kunne vore heime, og at det kan komme til å virke mot si hensikt at eg blir sjuk over lenger tid. Dessverre er samvittigheita ofte litt for stor, sjølv om den av og til med fordel kunne vore gjekka ned eit par hakk. Sjølv om mannen min seier på tull at eg er blitt ein skikkeleg egoist etter at eg vart gravid, kunne eg sikkert vore det meir i andre samanhengar :) Eg har lovt han at eg skal høyre i med jordmor og eventuelt lege i morgon om alternativ.

 

Eg har rekna litt på det her med vekta. Om eg går opp 0,5 kg i veka resten av svangerskapet vil eg totalt ha lagt på meg 14 kg. Det trur eg var omlag der eg skreiv i starten at eg håpte å vere (maksimalt). Problemet mitt er at eg då nesten vil ha lagt på meg like mykje som eg har tatt av. Lovde meg sjølv at eg aldri skulle bli so stor igjen. Forstår jo at graviditet og feitt ikkje er det same, men det vil vere typisk min flaks at vektreduksjon ved hjelp av amming ikkje bite på meg. Trøsta er at har eg klart å gå ned 20 kg ein gong skal eg jaggu klare det ein gong til. Veit jo kva som krevst...

 

Ellers gru/gledar vi oss til ultralyd i morgon. Det blir utruleg spennande å sjå om den vesle har det bra. Også trur eg det kjem til å bli litt meir verkeleg at vi faktisk skal bli foreldre om ikkje so alt alt for lenge. Vi trur også at vi har lyst å vete kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du helst ikke vil gå opp de kiloene du har slitt av deg. Men husk at 3-4kg er baby, 1kg er morkake, 1kg er fostervann, ergo forsvinner ca.6 kg allerede ved fødselen! Og de neste dagene forsvinner endel vann i kroppen og blodmengden går ned så en kan regne med at 2-4 kg blir borte den neste uken eller to. Jeg har ikke hatt lett for å gå ned pga. amming, tvert imot har ammingen gjort meg mer sulten så jeg har spist godt :) Men de første 6+4 kg forsvant første måneden likevel, videre gled de neste 4-5kg bort over det neste halvåret men så var det stopp helt til jeg sluttet å amme (dvs.15kg gikk greit av seg selv) Problemet mitt var at jeg la på meg 26kg med første og 24kg med andre og hadde ikke nådd matchvekt i mellomtiden men lå 5kg i pluss begge gangene. Så jeg er altså 10kg overvektig før jeg ble gravid denne gang og har nå lagt på meg de 4-5 kg som jeg slet bort i høst (så jeg kjenner den følelsen igjen :) )

Jeg tror at om du klarer målet på 14kg (som du ligger godt an til) så vil du et par måneder etter fødselen veie mindre enn før du ble gravid. Håper dette var litt til trøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går opp 14 kg i svangerskapet vil du jo ikke veie 14 kg etter fødselen også da... Som koala sier, det er i alle fall ca 6 kg som forsvinner ved fødselen. Jeg gikk opp 16 i forrige, men da jeg kom hjem fra sykehuset etter fødselen var 12 borte, og 4 uker etter var jeg tilbake på startvekt uten å ha gjort noe aktivt for å ta av.

 

Så lenge du spiser sunt og trener sånn som du gjør så vil du neppe legge på deg unødige kg. Du må heller ikke ta sorgen på forskudd, det er jo sannsynlig at du ikke vil legge på deg 0,5 kg hver uke da. Det går jo i rykk og napp. Noen uker vil du kanskje legge på deg 0,5 andre uker vil du stå i ro. Men skulle du likevel legge på deg 14 kg så tipper jeg at du ikke trenger å kjempe noe særlig for å få de av igjen...

 

Og forresten, som koala ønsker jeg deg lykke til på ultralyd i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal prøve å ikkje vere så pessimistisk med tanke på vekta framover. Det som kjem på det kjem på, og av igjen skal det etter fødselen uansett :)

 

Trur denne dagen kjem til å bli laaaaaaaang. Det har sneke seg inn tankar om at babisen kanskje ikkje er frisk osv... tenk om, viss om osv... Skal bli godt å få stadfesta at det bur nokon inni der.

 

Var på sirkeltrening i går og det resulterte i 408 forbrente kaloriar. Kjenner det i låra i dag. Deilig i grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...