Gå til innhold

bare tjukk...


Gjest baretjukk

Anbefalte innlegg

Gjest baretjukk

Ja...det er altså det jeg er.Det er kanskje flere enn meg(håper jeg nesten?!) som har blitt spurt om de kanskje skal ha en til??!:-)(jeg er en dame på noenogtretti med tre barn..)

Ehhh ..neida...jeg har bare blitt tjukk..eh-he-he..ho-ho-hoooo...kjempefestlig...

Greit..nå tror jeg folk skal få slippe! å lure på det lenger!Magen skal vekk og jeg skal i bedre form!

 

Dermed basta!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest baretjukk

Har bestemt meg!Takk for oppmuntringen!Det trengs!Har lagd en løperunde som jeg skal bruke ca 450 kcal på og eget gå/løpeprogram.

Da er det bare å holde seg SLAVISK til dette.Jeg må det,ellers renner alt ut i sanden...............

Jepp!

Solen skinner og kiloene svinner..ha-ha! Den var vel fiiin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Jotakk, jeg fikk det spørsmålet en gang, jeg også! Var på fest da det skjedde, stod med rødvinsglasset i ene handa og røyken i andre...er folk helt dum i hodet, eller??? Verste situasjonen jeg kan tenke meg! Endte med at jeg måtte "trøste" han som hadde spurt, før han rødmende og stotrende forsvant inn igjen på dansegulvet. Den festen ble aldri helt det samme etterpå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til:) Det går nok kjempefint

Har fått den jeg også.. En gang var det en varepalsserer på jobben som faktisk presterte å spørre meg 3 ganger i løpet av 6 mnd.. og en annen fra skoledagene har spurt meg en gang:(

Men nå er jeg godt i gang og denne magen skal bort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill1978

Joda, har blitt spurt ikke bare en gang men 2 ganger!!!

Det er bare utrolig kjipt!!!

Her skal også magen bort. Jeg skal ut å kjøpe meg ny bikini til sommeren og sprade stolt rundt i "ny" kropp...

....håper jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Jotakk' date=' jeg fikk det spørsmålet en gang, jeg også! Var på fest da det skjedde, stod med rødvinsglasset i ene handa og røyken i andre...er folk helt dum i hodet, eller??? Verste situasjonen jeg kan tenke meg! Endte med at jeg måtte "trøste" han som hadde spurt, før han rødmende og stotrende forsvant inn igjen på dansegulvet. Den festen ble aldri helt det samme etterpå! :D[/quote']

 

PS: Kjolen jeg brukte på den festen henger fortsatt i skapet og skal IKKE på igjen før magen er borte (eller så borte som den kan bli, da). Og jeg GLEDER meg til å ta den på igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...