Gå til innhold

deppe dag !!


Gjest katty

Anbefalte innlegg

hei alle sammen, jeg må bare skrive ut frustrasjonene mine, jeg synes jeg har vært så super flink, også har jeg veie dag i dag og dä viser vekten + 0.7 kg, selv om cm er på - er det utrolig kjipt at vekten viser oppgang, uff og uff.

 

håper på bedre resultat neste uke !!

ha en fin fin kveld folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen' date=' jeg må bare skrive ut frustrasjonene mine, jeg synes jeg har vært så super flink, også har jeg veie dag i dag og dä viser vekten + 0.7 kg, selv om cm er på - er det utrolig kjipt at vekten viser oppgang, uff og uff.

 

håper på bedre resultat neste uke !!

ha en fin fin kveld folkens.[/quote']

 

Heisan!

Syns du har vært flink jeg! Selv har jeg akkurat begynt, men har jo vært med på dette før. Det er flott at du har gått ned på cm. Neste gang vises det helt sikkert på vekta også. Stå på!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for støtten, det er utrolig bra med disse sidene her, føler seg ikke så ensom. Jeg går mitt første internettkurs etter to barnefødseler og tanken på en ny sommer med for mye kilo orker jeg bare ikke....

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy come, easy go. Dersom det har kommet på 0,7 kg på så kort tid som ei uke forsvinner de super fort igjen. Dette kan skyldes mange ting, som menstrasjon, vann i kroppen eller kanskje du har bygd nye muskler???? Nye muskler er det samme som å ta av. Muskler tar mindre plass enn fett, men veier mer. Men musklene ser ikke bare mindre ut, de ser strammere og penere ut. Cheer up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde man ikke veie seg bare gå etter hvordan man føler seg, men det er jo litt for naivt. Det ligger mye motivasjon i å veie seg, men det er viktig å tenke før man går på vekten hva resultatet vil bli.

 

Er du fornøyd med innsatsen i uken som var så bør du være fornøyd uansett hva du veier.

 

Noen ganger er ting urettferdig og selv om du ikke har vært like flink til å planlegge og følge programmet vises det ikke på vekta. Da kan det være lett å tro at du kan fortsette å slurve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !!

 

I dag måtte jeg bare gå på vekten for å sjekke,og nå er den på vei ned igjen, og mensen er på plass og ja , jeg har mye vann i kroppen, får ikke på meg ringene mine......så nå drikker jeg vann og går på do om hverandre !!

 

Stå på folkens og takk for støtte !!!!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...