Gå til innhold

13 dagers kuren


Gjest Marlos

Anbefalte innlegg

Hei og hå

Jeg holder på med 13-dagers kuren, den som tar sikte på å endre stoffskiftet og som skal medvirke til at man ikke legger på seg i lang tid fremover. Jeg er kommet til dag 6 og den er knallhard, men satser på at jeg skal klare den. Har faktisk tatt av 3-4 kilo allerede.

Er det andre her som har gjennomført denne kuren og som evt. kan fortelle litt om resultatet - stemmer det at man ikke legger på seg etterpå?

Lurer også på hvordan dere spiste etter kuren, spiste dere mindre enn før og gikk enda mere ned i vekt, eller spiste dere normalt og sto på stedet hvil? Lurer altså litt på hvordan man best går frem etterpå for å komme ned i vekt.

Jeg er (var) 93 kilo og ønsker å gå ned til ca. 65.

 

Må også nevne at jeg har operert vekk halve skjoldbruskkjertelen og tar daglig thyroxin-tabletter for å holde stoffskiftet i gang, men det er vel noe som heter basalt stoffskifte som jeg selv kan påvirke.

 

Mvh Marlos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

og den funka ikke på meg... Raste ned flere kilo, og var sulten hele tida. Men alle kiloene + litt til kom på igjen da jeg begynte å spise normalt.

 

Jeg tar også levaxin, og tror det er vanskelig for oss med kunstig regulert stoffskifte. Har tro på den litt langsommere metoden med å spise mindre og trene mer! :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...