Gå til innhold

Bryllup 18.07.2009


Gjest Tibia

Anbefalte innlegg

Heisann :-)

Ikveld er det kurs igjen, jeg føler abolutt ikke at jeg har gått ned i vekt denne uka, selv om jeg har fulgt alt til punkt og prikke. har til og med 15 trimpoeng...alt i form av rask gange da men, litt ensformig kanskje. Kcal har lagt på rundt 1500-1600. Føler meg så sinnsykt oppblåst :-(

Ettersom det ikke er så lenge siden jeg fikk nr 2 (4 mnd) er jeg litt usikker på syklusen min no...men skal ikke ta sorgene på forskudd :-) Har ikke gått inn i livet men 2 cm rundt brystet og 2 rundt overarmen. Resten er just the same.

 

Igår ringte presten og bekreftet at vielse den 8 august er i boks, klokken 14.00

:-) Hjelp! He he, blir nervøs med tanken på å gå opp det laaange kirkegulvet med alles blikk rett imot, huff huff. Bra eg skal ha slør foran ansiktet :-)

No er iallefall invitasjonene i trykk hos Optimalprint.no

 

Min kommende mann må ha seg en tur på brudesalongen han også, han er veldig høy (1,94) så vanskelig å finne dress som passer fint brukt, han har litt mage og så tror det må litt til for å finne den perfekte på finn.no men...eg kan ta feil? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Pokker ta at jeg ikke har lappen! Har enda ikke fått vært å prøvd brudekjolen min med mitt nye meg :) Jaja' date=' får bare vente litt til så viser vekta enda mer ned Nå har jeg gått ned 6,2 kg tilsammen og er bare 1,9 kg fra mitt første mål, å komme under 70-tallet innen 1. mars så jeg prøver å være flink med mat og trening. Hadde en vanvittig sprekk i går, spiste sikkert 500 kcal i sjokkis pga en puggekveld med to fra klassen min til en prøve vi hadde i går, joda, der ser du flink, øsj...

 

Har laget tre innbydelser i dag med nytt design, ble så fornøyd! Skikkelig fine, bare moro å lage flere nå...

 

Ha en fin kveld jenter, lykke til videre med vekta og planlegging[/quote']

 

Huffda, var jo kjedelig at du ikke fikk prøvd kjolen din :)

 

Min henger i skapet, men jeg tørr ikke prøve den enda, må ned noen kilo til slik at den blir penere på :)

 

Så flink du er som lager innbydelser selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ikveld er det kurs igjen' date=' jeg føler abolutt ikke at jeg har gått ned i vekt denne uka, selv om jeg har fulgt alt til punkt og prikke. har til og med 15 trimpoeng...alt i form av rask gange da men, litt ensformig kanskje. Kcal har lagt på rundt 1500-1600. Føler meg så sinnsykt oppblåst

Ettersom det ikke er så lenge siden jeg fikk nr 2 (4 mnd) er jeg litt usikker på syklusen min no...men skal ikke ta sorgene på forskudd :-) Har ikke gått inn i livet men 2 cm rundt brystet og 2 rundt overarmen. Resten er just the same.

 

Igår ringte presten og bekreftet at vielse den 8 august er i boks, klokken 14.00

:-) Hjelp! He he, blir nervøs med tanken på å gå opp det laaange kirkegulvet med alles blikk rett imot, huff huff. Bra eg skal ha slør foran ansiktet

No er iallefall invitasjonene i trykk hos Optimalprint.no

 

Min kommende mann må ha seg en tur på brudesalongen han også, han er veldig høy (1,94) så vanskelig å finne dress som passer fint brukt, han har litt mage og så tror det må litt til for å finne den perfekte på finn.no men...eg kan ta feil? :-([/quote']

 

Så du har bestilt innbydelsene :) Hvilke klokkeslett har dere valgt? Vi har vielsen kl 13.30, så tenkte vi å ha middag 16 eller 16.30, for så kaffe 19....men har ikke bestilt enda. Tenker vi må få de ut i midten av april, for så å få svar imot slutten av mai kanskje?

 

Ja, jeg kjenner det knyter seg i magen når jeg tenker på at jeg skal gå det lange kirkegulvet, for så å se min kjære stå der fremme *sukk*

Har sett så mye på youtube i det siste, så jeg er jo begynt å bli stresset for at jeg skal svime av hehehehe

 

Er jo bra at du har klart å gå inn over bryst, spesielt hvis du kanskje ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

igår kveld skrev jeg det lange greiene her inne....så datt jeg ut av hele internetten....var så irritert at jeg ikke gadd skrive på nytt...

Veiinga igår gikk ikke bra...var det samme som sist, 80,3... det er SÅ irriterende å ikke gå ned altså, iallefall når jeg vet at jeg er superflink med både trim og mat. jeg har ikke brukt kosemerker denne uka engang....kurslederen mener jeg spiser for lite pga eg går lange raske turer og får endel trim poeng på det. Så no skal jeg tørre å prøve å spise litt i overkant av 1600 kcal pr dag, så får vi se :-)

 

Vi skal vies klokken 14.00, tenkte å ha middag 17.00 og kaffe 20.30 MEN dette har vi ikke bestemt enda. Jeg skal skrive klokkeslett for hånd, så tar det ut i uka igjen. Hadde håpet de lå i postkassen idag men nei... Vi må få de ut nå, vet at mange fam medlemmer planlegger ferie i august...så vil vi liksom overraske med invitasjon i posten, uten at noen vet noe :-)

 

Ikveld skal jeg på vinklubb, gleeeeder meg masse! Så vet jeg at hun som skal ha klubben skal servere salat. Snadder for min del :-) Jeg tar med noen gulrøtter tilfelle snacks suget dukker opp.

 

Går det bra med mat og trim da? Jeg er litt matlei...vrient å finne på middager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei :)

 

Tja, bra og bra. Jeg er jo så lei av all veiing av mat, så kurslederen min anfefalte å ha ei "friuke" nå, hvor jeg ikke veier maten, så er det jeg prøver på nå. Men er jo livredd for å spise for mye, så jeg får vell heller i meg for lite tenker jeg hehe

 

Trimmessig går det bra, men som deg så henter jeg alle trimpoeng i form av rask gange, men det er det jeg liker best. Jeg trives ikke på treningsstudio, har prøvd det flere ganger, men det er ikke helt meg. Trives mye bedre ute i det fri, hvor tankene bare kan vandre i takt med pulsen :)

 

Nå skal vi kose oss med taco og se tegnefilm sammen med ungene - gleder meg. Har laget en stor og god salat, så bruker jeg tortillas :)

 

Ha en strålende vinsmakingskveld - høres hærlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renatek, kom til å tenke på, når du bestilte innbydelsene, lagde du prikker der navnene skal stå, samt klokkeslett og om det er middag eller kaffe, eller har dere valgt å bare ha åpentrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-)

 

Vi valgte å lage prikker øverst til gjestenes navn..

 

ca sånn :

Renate og Roger

har den glede å invitere

 

 

..............................................................(navnene).

 

til vårt bryllup

lørdag bla bla

 

bryllupsfest i det sosiale rom

 

...............................(middag/kaffe) . kl ....................................

 

ble dette rotete forklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe, neida, jeg skjønte godt :)

Er sånn vi også har tenkt å gjøre det. Har dere fått innbydelsene nå? Spennende...... Vi har enda ikke helt klart å bestemme oss for hva som skal stå inni ringene. Vi har lyst å ha noe som sier mye, samtidig som det ikke blir klissete......

I forlovelsesringene står det bare: Din (navn) og dato.

 

Har undersøkt med et annet band også nå, så vi venter på bekreftelse, evt avkreftelse nå. Alle vi har vært i kontakt med skal ha 8000,- så der ser ut som det er prisen det går i her for tiden. Syntes jo det er veldig mye, men så syntes vi at band lager litt ekstra fres over festen, så vi ønsker jo å ha det. Er redd det kan bli litt tamt med bare cd....(?)

Har laget budsjett på det som gjennstår til bryllupet, og det kom på 40.000,- Så her spares det :)

 

Gikk det bra med vinsmakingen? Jeg har nok spist litt for mye snop i helga. Har vært så mye borte, kun kveldene jeg har vært hjemme, så da har det blitt til at vi har kosa oss litt ekstra...(kommer selvsagt til å angre på det når jeg skal plassere kroppen min på vekta *gulp* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, ja vinsmakingen gikk meget bra ;-) He he, klarte lett å kverke hele flasken...heeelt alene. MEN hun serverte "plukk selv" salat og spelt rundstykker så jeg henta meg litt inn igjen på det ;-) Og attpåtil klarte jeg å stå over Chips og en stooor skål full i smågodt (noe jeg elsker )... var flink da :-)

 

en venninne av meg har skrevet inni "bli gammel med meg, (navnet) ", det synes jeg var litt søtt da :-) Våre ringer blir sikkert bare pusset litt og satt i ny dato, vi og har " din (navn)" og dato inni. Standard...

 

Ingen invitasjoner i posten idag heller...begynner å bli meeeeget utålmodig he he.

men no er slør i havn, tiara, strømpebånd, kjolen bestilt og skoene i skapet :-) Litt er no unnagjort.

 

hvilken dag er din kursdag? jeg har torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var fint. Syntes også At "Mitt livs kjærlighet" er veldig fint :) Vi grubler og tenker som bare det....

 

Jeg skal låne sløret av venninna mi, er så fint det hun har! Hvor har du kjøpt diadem? Jeg håper å finne et i Bergen (og der blir det vinsmaking på meg også...) nå når jeg skal dit.....Har egentlig funne et inne på lisenett.no (art.nr BT04), så blir nok noe i den duren. Har jo fått det meste av undertøyet av ei venninne, så i dag måtte jeg ta ut strømpene å se på dem hahahahahaha, er ikke helt meg da :( Men får håpe min kjære mann vil like det hehehehe Er blonder oppe på dem, så skal de festes i hofteholderen hehehe, huff, kommer vell helst til å se ut som en klovn :) hihi

Forresten, hvilken kjole har du valgt? Min er en agape, en ren og stilfull en. Helt perfekt etter min smak. Gleder meg til å prøve den igjen, men skal nå enda ned noen kilo før jeg tillater meg å prøve den igjen....har ikke prøvd den siden i sommer :)

 

Skoene må jeg snart begynne å øve meg å gå i...er jo så høy hæl på dem...

 

Så kjedelig med innbydelsene.......er utrolig hvor lang tiden blir når man virkelig venter på noe...

Har dere bestilt konvoluttene også der? Syntes de var rådyre, så vi har tenkt å bare kjøpe konvolutter på bokhandel, for så å sette på sånne klistermerker som står "Bryllup" på, samt ring evt hjerte

 

Jeg har kursdag på Tirsdager, men kommer meg ikke på kurs i morgen.. Men jeg var på min egen vekt rett før kurset forrige tirsdag, så jeg skal gå på den i morgen ettermiddag også, så har jeg å sammenlikne. Vil jo da se om jeg evt har gått ned noe, noe jeg håper så inderlig. Har jo ikke veid maten i uka som har gått, og tenkte jeg skulle prøve denne uka også uten veiing.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, da var jeg endelig gått ned i vekt. Er tyngre på min vekt enn på den på kurset, og ettersom jeg ikke var på kurs i går, tok jeg utgangspunkt i hva jeg veide på min vekt forrige tirsdagskveld, sammenliknet med i gårkveld, og da hadde jeg gått ned 2,5 kg :) Så får håpe det begynner å løsne nå :(

 

Blir borte til over helgen nå, så dere får stå på og ha en superfin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

06.01.09: Jeg veier 82,1 kilo.

 

02.02.09: 80 kilo. 9.Februar er jeg 80,1 kg :P Henger litt etter, men skal ikke klage

 

02.03.09: 77 kilo

 

30.03.09: 75 kilo

 

04.05.09: 72,5 kilo

 

01.06.09: 70 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-)

Da var det en ny uke. Jeg synes egentlig helga har gått greit, men var på "tapas-fest" på fredag....Turte nesten ikke røre maten, redd det var for masse oljer osv

Men drakk iallefall det eg skulle OG enda mer he he, hmmm...tror alt i alt at det gikk ned halvanna flaske rødvin...fytti, altfor masse! Men gøy var det dog...

Lørdagen var jeg ganske redusert og føler jeg har kommet litt ut av menyen min, i den form at jeg sikkert spiser altfor lite. Er redd for å spise for masse, derfor sparer jeg heller inn på alt, denne feilen har jeg gjort leeeenge og skal nå prøve å tørre å spise meg opp litt, det er skummelt det!!! Men idag har det gått greit. Har gått tur halvanna time og spist det jeg skal spise.

Spent på veiing torsdag.

 

Innbydelsene kom før helga så nå vet alle mann alle det :-) Deilig å slippe å skjule disse gøye forberedelsene. Familie og venner har blitt sjokka og glade over den kommende begivenheten.

 

No skal jeg prøve å sanke inn litt bordpynt...har du forslag til nettsider de selger forskjellig nips naps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen linker:

http://www.tilbryllupet.no/

http://www.lisenett.no/

http://www.konfirmasjonsdagen.no/festbord_servietter.html

 

Jeg har også vært på tapas for første gang, nå når jeg var i Bergen i helga :) oi, det var sannelig godt!!!!!!!!!!! Ble mye mat, men holdt meg bare til 1 glass vin...men ble flere iløpet av helga hahah...så ble paff da jeg så nedgang på vekta i morrest!

 

Kan tenke meg at det var gøy å få ut invitasjonene :) Vi skal bestille våre snart...gleder meg :)

 

Nå har vi fått band til bryllupsfesten, så nå begynner ting å ordne seg.

Så fikk jeg kjøpt meg diadem på en agape-brudesalong i bergen i helga...1200 kroner, så var litt dyrt, men passer perfekt til kjolen! Så nå begynner ting å falle på plass!

Skal selge klærne, sko og diadem etter bryllupet tenkte jeg...kommer jo aldri til å bruke det igjen. Og er jo for galt å ha slike dyre klær hengende i skapet!

 

Har jo tenkt å ha eføy på bordet for å få litt grønt å friske opp med, men vurderer om vi skal ha levende eller uekte????? Er litt redd for at levende blir "visne" iløpet av kvelden...vet ikke jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstand på vekta her.. Men fortsatt ved godt mot!

 

Høres ut som du har hatt en flott tur til Bergen!

Mm, høres lurt ut å selge det etterpå.. Tror nok jeg og kommer til å gjøre det, ihvertfall kjolen..

 

Angående eføy, så tror jeg de holder seg friske en hel dag, selv om de bare står i vann.. Og ikke i potte.. Du kan jo prøve det ut.. Det er ihvertfall veldig fint og frisker opp bordet! Og så er det ganske grei pris på de også.. Skal dere ornde blomster selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med vekta, men så lenge motivasjonen er på plass, så er det bestandig håp :) Slik tenker nå jeg.... Jeg er motivert til å gå ned i vekt, men det går så sabla sakte......og det har jeg egentlig ikke tid til *hihi*

 

nei, tror egentlig ikke vi skal ordne selv....jeg er ikke noe flink til å lage blomsteroppsats, men skal lage en prøve for å se. Har funnet noen søte små blomsterpotter i hvitt, men med en sølvkant øverst, så tenkte det ville passe fint inn med resten å pynte en slik med noen offwhite roser, litt grønt, samt litt sølvtråd over - helt enkelt egentlig. Men som sagt, må lage meg en prøve først for å se hvordan den blir utseende.

Et annet alternativ vi har, er å ikke ha blomsteroppsatser, men kun eføy liggende på bordet, samt stearinlyset som jeg har laget "ring" på (nevnt tidligere) og disse sandkakeformene med lys. Tror det også blir meget stilfult.... Så vi får se.

Det siste vil jo også bli et mye billigere alternativ...

 

Har fått bestilt hvite sko til brudepiken nå, venter dem om noen

dager...http://www.brandos.no/wildflower/hjarta-white-08670170-01-4500/

299,- var jo en meget overkommelig pris, med tanke på at hvite sko er vell ikke noe hun kommer til å bruke så ofte, bortsett fra til bryllupet.

 

Sjekk disse søte her: https://www.lovehearts.com/searchresults.asp?search_type=prod_cat&prod_cat_id=10

Vurderer å kjøpe for å putte i sånne småesker eller liknende til gjestene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Nå har sykdom herjet meg noen dager og vekta viste ned 0,8 kg i dag. Ikke dårlig det (eller rart når jeg nesten ikke har fått i meg noenting) :) Har levd på french fries, cola og sjokoringer de siste dagene så er fornøyd med det. Bare 0,7 kg til første målet mitt er nådd nå, gleder meg vilt til jeg ser 60-tallet!!!

 

Nå har vi laget 19 av innbydelsene, tar litt tid på hver gitt. Bruker limpistol og det er jo så sinsvakt mye tråder og møkk å fjerne etterpå, hehe. Men utrolig moro da. Grøsser bare litt med tanken på at det enda er masse bordkort, sanghefteforsider og takkekort som også skal lages i samme stilen :S Men men, får bare henge i! Er alene hjemme i helgen så tenkte å kanskje få laget noen flere invitasjoner sånn at vi kommer litt lenger. Er jo ikke så mye annet å finne på en kjedelig kveld når ungene sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du går ned :)

Jeg har gått opp 0,2 kg den siste uken...er jo ikke mye, men når det er nedgang man er ute etter, så er det så alt for mye...*sukk*

 

Kan tenke meg til at det blir litt "kjedelig" å lage så mange like, er nok det som er hovedgrunnen til at vi skal kjøpe ferdigtrykte hihi, tar den lettvinte løsningen. Men det er jo så absolutt mye koseligere å få et kort som er hjemmelaget og som noen har gjort seg flid med ;) Så jeg syntes du er kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har ikke vært så aktiv her inne i det siste, men idag har eg lagt inn alle måltid for fire dager, tenk...jeg husker alt jeg har putta i meg. :-)

Dert går kjempefint med matinntaket, følger alt til punkt og prikke. Det er verre med trimming denne uka, max drittvær og syke barn har holdt meg innendørs, pluss turer til brudehus osv. Resultatet er 4,4 trimpoeng. Jaja, kommer sterkere tilbake fra i morgen av. Jeg har faktisk gått ned 18 cm fordelt jevnt over sålangt på dette kurset, og i kveld er det veiing...gruer meg.

Var forresten å prøvde brudekjolen min igjen, og den var blitt enda større!!! Skikkelig motivasjon å se! Så no bestilles den i enda en str mindre enn de hadde tenkt.

 

Ellers holder vi på å bestemme oss for inn- og utmarsj til vielsen. vanskelig.

I helga skal vi på brudeshow, gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei :o

 

Har vært litt fraværende jeg også, mye å holde på med for tiden :)

 

All nedgang er bedre enn oppgang vet du :)

 

Vi jobber også med inn og utmarsj for tiden. Jeg har en innmarsj som jeg vil ha, men min kjære er litt usikker enda...håper han blir enig med meg!!! Vi er begge enige om at vi ikke skal bruke de vanlige som nesten alle har, men samtidig så er det jo også de alle forbinder med bryllup, så sånn sett kunne det jo vært fint.

Vet ikke om du har linken fra før, men her:

http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/

så får du lytte til ulike brudemarsjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

Hur det går? Bra med dietten og trimmen? Her går det greit, sliter med å tørre å spise nok....velger det magre i alt for er redd jeg ikke tar av hvis ikke. Ikke lett dette her. Trimmingen har gått svært tregt de siste to ukene, skal hente meg inn igjen men kommer ofte noe i veien liksom.

Synes dette kurset har gått tregt med tanke på vektnedgang. men jeg gir meg ikke, skal rett på neste kurs og går helt frem til sommeren. Da blir det Hold Vekten for resten av livet ha ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så flink du er!!!!! Jeg er ferdig på kurs, og ble ned totalt 2 kg *gjesp* Ikke noe å skryte av nei, men jeg skal mer ned. Syntes ikke kurset ga meg noe denne gangen - syntes rett og slett det var kjedelig, og jeg kan være så frekk å si det, men jeg skal fortsette framover. Måååå ned iallefall 5 kg til bryllupet!

 

Har kjørt slalom i dag, og sannelig er det enormt med trimpoeng å hente der ;)

Nei, nå er det kosekveld med film og litt snop - kvalitetstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...