Gå til innhold

Bryllup 18.07.2009


Gjest Tibia

Anbefalte innlegg

Gjest Elletine

Jeg nådde ikke målet mitt til 1. mars, var på helgetur til danmark siste helga før mars begynte så da ble det aaalt for mye god mat, vin og godis fra taxfree på båten :) Men men, veiing i morgen så da blir det spennende å se hvordan jeg ligger ann.

 

Har ikke fått gjort en dritt mer av innbydelser eller noe, uff, må få gjort det snart for i løpet av maks 2 mnd må de sendes ut! Hjelp, nå går det fort fremover! Hehe :) Har sett litt mer på dresser til gutta boys, gleder meg til å kjøpe dress til de. Kommer sikkert til å begynne å grine når jeg ser de den dagen, bare 2,5 år og 9 mnd, snufs, nesten tåre i øyekroken bare jeg tenker på det gitt. Tror mor er litt emosjonell for tiden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Gjest Elletine

Vel vel, nå har vi bare 15 innbydelser igjen å lage og det er sååå deilig! I dag har jeg brukt flere timer på å skrive sangen til min kjære fra meg (istedenfor tale), ble skikkelig fornøyd :) Fikk sagt det jeg ville og fortalt hva jeg føler for han, det som er viktigst på en sånn dag. Nå ligger den godt gjemt på mailen min, mamma sin og forloveren min sin mail, hehe.

 

I kveld skal vi kose oss med biff, hjemmelagete potetbåter, lett-bernaise og brokkoligrateng, nam! Tenkte å begynne å skrive på navnene på innbydelsene også, de må sendes i løpet av maks en mnd nå, oioioi!

 

Hvordan ligger dere ann da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renatek

Hei på dere :-)

Huff, har helt falt ut herfra... det går bra med meg, men vekten snelger seg nedover. stod i ro litt, så ned 400 gram......ikke det stooore å skryte over akkurat.

ikveld lager jeg kesampletter til meg og min kjære :-) Håper de er gode.

 

Alt bra med dere damer ellers da?

veiing igjen her i morgen, gruer meg litt men krysser fingre for 500 gram ned eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Hei jenter, veiinga i går viste ned 700 gram de siste to ukene (skrev ikke opp forrige uke) og jeg har nådd mitt første mål!! Det var p komme under 70-tallet og i går viste vekta 69,9 kg, tilsammen gått ned 8,1 kg :P Veldig fornøyd nå ja, neste mål er 67 kg innen 2. mai, håper det går... Vil gjerne bli ferdig med nedgangen før londontur i slutten av mai, da blir det shopping!!

 

Vi må få opp farta her, skal sende innbydelser om et par uker og alle er ikke ferdig satt sammen enda, jaja, får ta et skippertak en dag. Skal bare skrive på navn og så på konvoluttene, da er det klart! 12 stk som må monteres sammen først men det går fort bare vi får satt oss ned med det, er det som er vanskelig, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...