Gå til innhold

Bollearmer, rett og slett:P


Gjest Evi19

Anbefalte innlegg

Oki det har seg slik at eg har de bollearmene og eg hatar det! Eg trener masse armer og masse kondisjonstrening. Alt på kroppen blir mindre, bortsett frå de armene. Då eg veide 65 kg så hadde eg også de armene..!! Nå veier eg 69 kg og har like store bollearmer selv om resten av kroppen ser mykje bedre og veltrent ut enn då eg veide 65 kg. Skal eg ty til fettsuging eller?:) hehe.. Nei det var tull, men seriøst, noen som har samme problemet eller kan gi meg noen råd? Er lei av å se ut som ein ''modell'' med to fettpølser dinglende ved siden av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen gode råd, dessverre, men vil bare gi uttrykk for at jeg skjønner veldig godt problemet. Hos meg er det leggene som ikke minker en millimeter. Fleskelegger er vel en dekkende beskrivelse. Og jeg er ellers normalvektig, så det ser ikke akkurat lekkert ut.

Jeg trener og trener, men må være litt forsiktig, for det som skjer er at musklene vokser seg store og flotte,- under fettpolstringen. Og så har jeg ikke sjans til å få på meg støvlettene (som er med ekstra vidt skaft)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen gode råd' date=' dessverre, men vil bare gi uttrykk for at jeg skjønner veldig godt problemet. Hos meg er det leggene som ikke minker en millimeter. Fleskelegger er vel en dekkende beskrivelse. Og jeg er ellers normalvektig, så det ser ikke akkurat lekkert ut.

Jeg trener og trener, men må være litt forsiktig, for det som skjer er at musklene vokser seg store og flotte,- under fettpolstringen. Og så har jeg ikke sjans til å få på meg støvlettene (som er med ekstra vidt skaft)[/quote']

 

Har samme problem som deg der. Leggene mine er også eit problem men det er armene som eg føler er verst. Leggene og armene blir rett og slett aldri mindre, nett sånn som hos deg. Og eg er også normalvektig. Det første som forsvinner hos meg er magen. Magen er rett og slett kjempeflott! Man ser musklene og fine linjer. Så der de fleste sliter med, der sliter ikkje eg. Men armene og leggene, det som skal være slank og feminint på ei kvinne, vel det har ikkje eg. Så det er veldig deprimerende å trene hardt fleire timer kvar veke og allikavel ha bollearmer og kjempelegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, det er i hvert fall en trøst å vite at man ikke er helt alene om problemet. For i mitt søk på internett etter gode tips for å redusere omfanget på leggene, slik at jeg kan se elegant ut i skjørt, så er det bortimot null treff.

 

Jeg har som strategi å forsøke å gå ned i vekt for å se om leggene kanskje kan minke når det ikke er noen andre steder å ta fettet fra. Men faren er at pupper blir borte, ribbeina synes osv. For jeg er som deg, har en flott midje. Så i fotsid kjole med snørt liv ser jeg fantastisk ut. Født til feil tid, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

når det gjelder armene dine så ville jeg ha satset på tung styrketrening for overkropp og bakside arm. Da strammer du opp arm musklaturen.

 

Hilsen juliane

 

Hei. Har nok trent tung styrketrening i overkropp og armer i 1 årstid nå. Musklene har blitt større men armene ser like bollete ut uansett. fettet vil bare ikkje bort. Merkelig er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...