Gå til innhold

angående kosemerker..


Gjest moii

Anbefalte innlegg

noe jeg synes er ganske vanskelig er når man får servert kake på besøk... særlig siden jeg ofte er på babytreff, og da går det i mat servering... tror jo kanskje personen som har baket kaken for treffet kansjke blir skuffa dersom man ikke spiser.. men går jo selvsagt ann å ta et bitte lite stykke.. hehe.. huff nei, litt pinelig akkurat det derr synes jeg.. men man kan kanskje spise litt søtt per dag?? har lest noe om kosemerker men vet ikke om jeg helt forsto hele greia med det...hvor mye er det da itilfelle prat om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har 2 kosemerker pr dag, som er på 25 kcal hver. De kan man bruke på hva man vil. Enten det er sjokolade eller epler. Man kan samle opp disse i løpet av en uke og bruke alle f.eks en dag eller fordele på f.eks to dager. Man kan ikke overføre ubrukte kosemerker til ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okei.. det var ikke stooort mye:) men nå skjønner jeg mere også:P 2 firkanter med melkesjokolade per dag da.. Tror nok jeg sparer alle kosemerkene til lørdagene ja:) eller trene ekstra mye dersom man faller for fristelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...