Gå til innhold

PÅSKEMÅL 05.01.06 jannicke, xena, mamz og gjerne flere!


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

God morgen til dere som skal ned 5 kg til påske, eller som skal finne 60tallet!

Tenkte vi kan legge inn litt info om oss selv-

 

Jannicke

Alder: 27 år

Høyde: 156cm

Startdato: 01.01.04

Startvekt: 85 kg

Mål: 56kg

Dagens vekt: 65kg

 

Ha en strålende dag.

 

----Den beste måten å bli kvitt kiloene på er å la de ligge igjen på tallerkenen----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er med i 20-30kg linken også, men trenger noen faste målsetninger med dato for å sjerpe meg ekstra. Har regnet ut at det er ca 13 uker til påske og har satt opp noe som for meg er ganske realistisk på 13 uker (Mye fra før, mye å ta av!):

 

Alder: 31 (fyller 32 før påske!)

Høyde: 1.80

Start dato: 31.August

Start vekt: 116,7

Vekt per 4/1: 98,1

Mål til påske: 87kg

 

Hvor ofte kommer dere til å legge inn link? Jeg har forresten veiedag på onsdager.

 

..Godt ordtak Jannicke! ;)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Jeg er innpå her daglig og legger ut en tråd hver eneste dag, slik at alle som vil har noe å titte på hver dag. Veldig koselig å få vite litt om dere, føler at jeg kjenner dere littegrann nå som dere har lagt inn noen facts.

 

Og gratulerer så mye med fantastisk vektnedgang camcam!

Min veiedag er herved endret til onsdag!

 

Ha en koselig kveld

 

Klem Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja, da er det på`n igjen med slanking !!! Dette er vel 4.gangen jeg skal ned en god del kilo, litt mer for hver gang....ca 20 kg denne gangen, regner med at jeg klarer 10-12 til påske. jeg har klart det hver gang før, så det går nok denne gangen også; jeg vet bare at dette blir siste gang, det er for dumt å gå ned så mange kilo og deretter legge på seg alt sammen igjen...gang på gang....

Er bare tøft å begynne på, men det går lettere når man har kommet inn i det etter noen uker. Det værste er at jeg ikke ser på meg selv som "stor"...men vekta tilsier at jeg veier ca 20 kilo for mye, er vel at man blir vant til å se seg selv slik da : (

 

Fifi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med..

 

Er også inne hver dag,så jeg henger meg på.. skal ned 8-10 kilo. men første mål er 5 til påske.

 

vekt:74,8

Midje:73

 

veiedag onsdag..

 

Ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirstily
Dere er velkommen til den "gamle" klubben 5 kg ned før påske også' date=' er en del av oss som var med i linken før jul som fortsetter. Vi legger ut en link i uka. Jo flere jo bedre![/quote']

 

 

Hei!

Hive mæ på den her æ å!

har meldt mæ inn i dag, kjempebra!

 

Vekt: 90,5

Høyde: 1,65

Midje: 97

Trivselsvekt: 79

 

Lykke til alle som ønsker å bli lettere!

Ser det er flere her med gode resultater. Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...