Gå til innhold

2009 - året eg skal nå mål og forsunne kostholdet mitt!


Gjest bollemajen

Anbefalte innlegg

Gjest bollemajen

Eg må atter en gong få lovprise cottage cheese med eplesyltetøy på. Det er så godt! Eg har hatt meg to slike skiver til kvelds med to melkerasjoner for å komme i land med kcal idag.

 

Eg sliter med å få i meg 200 kcal til frokost. Blir vanligvis berre 110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar
Gjest bollemajen

I dag åt eg lapskaus "heime hos ho mor", og da er det ikkje sånn at eg veger kor mykje. Eg åt to skåler med lapskaus. Legger det inn som Fjordland lapskaus 900 g, så er eg sikker. Fjordland bruker ikkje vere så sunt, så da har eg nok gardert meg.

 

I kveld skal eg gå tur, og ta en liten kvelds. Eg kjenner det på kroppen at eg har gått ned 3 kg sidan jul. Håper eg går ned like mykje denne veka som forrige.

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Eg sykla 20 km på 50 min på trimsykkelen min som står i stova. Måtte ha ope døra ut, for eg vart rød og nærma meg kokepunktet. Det blei 550 kcal det :)

 

Flinke meg. No har eg drukke dei siste 0,5 l vatn og ei skål med store havregryn og rosiner med melk. yummy:)

 

Hittil denne veka: 5,1 tp

 

Viss noken ser den tråden som står fleire j-er i, så er det fordi eg trykte på feil knapp og klarte å opprette en ny tråd som ikkje skal vere der. Noken som veit korleis eg får det vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Hittil denne veka syns eg det har gått greit med mat og trening. Eg skal bort i helga og rekner da med at det blir lite trening på meg. Eg skal bu på hotell, men har bestemt meg for at eg skal ete "vanlig" frukost (dvs. sånn frukost som eg har i helga heime, to skiver m magert pålegg, egg, skumma melk, kaffi).

 

Middagen er eg litt spent på. Eg veit jo godt at middag er mitt store problem viss eg er ute eller hos andre der eg ikkje kan ta opp på mengde sjøl.

Eg skal velge en middag som er sunn med salat, kinamat?

 

Ellers skal eg smøre med meg niste på seminaret, så eg ikkje blir kjempesvolten og stikker opp på nærmaste butikk og nødhandler noke kjapt.

 

Det er slagplanen min.

Ellers så skal eg skaffe meg to trimpoeng før eg legger meg idag. Eg har ei fast rute som eg går kjapt med pulsklokke på, og da blir det litt over 2 tp. (Da er eg oppe i over 7 tp denne veka).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Etter ei travel veke der dagane har gått i ett, er eg litt pumpa idag. Eg fikk en reaksjon på jobb idag, der eg snakka med en mann på ei anna avdeling (sur gammal mann), der eg blei skjelt ut for noke som ikkje var min feil, og idet eg skulle prøve å forsvare meg, klaska vedkommande på røret! Makan til frekkhet.

 

Det har enda ikkje gått opp for meg ka som skjedde, og eg sitte her temmelig "forsuffa". Eg prøver å tenke at eg ikkje bryr meg og at han sikkert har en hemoride i ræva som plaga han noke jævlig som gjer at han må vere så sur og ufølsom, men eg er no en gang sånn lagd at eg tenker og grubler og lurer på koffor eg fikk den salva fra han..

 

Men no kjem snart samboern, for vi skal bort i helga, og da veit eg at alle negative tanker forsvinner når han er der! :) Eg er heldig med den mannen. Trur en del ting hadde vore vanskeligare å takle på jobb og ellers om eg ikkje hadde hatt støtta og humoren fra han.

 

Så, det var dagens utblåsning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Er det ikke bra irriterende med slike usaklige folk!!! Og jeg klarer ikke annet enn å tenke på det etter sånne episoder. Og blir selvfølgelig av "farge" tomat slik at alle ser at det er noe. Håper du klarer å slippe uggen-følelsen og ønsker deg ei skikkelig god helg :)

 

Sympatihilsen fra Trønder'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Denne siste veka synes eg at eg har vore flink med maten, men har ikkje fått trimma så mykje som eg ville. Delvis pga eg var bortreist og satt på kurs store deler av fredag og lørdag. Derfor kjørte eg meg frampå tidlig i veka.

Planen var å gå en tur seint i går, men viljen var ikkje sterk nok. Argh.

 

Eg har derfor planer om å hente meg inn igjen idag. Eg skal sanke ca 4 trimpoeng idag. Eg skal sykle en tur ute på ca 16 km, det forbrenner en del (mellom 450-550 alt etter om motving og fart). Så skal eg avslutte dagen med en spasertur på den faste løypa mi der eg forbrenner ca 400 kcal.

 

Da skal eg ha oppnådd ca 9,3 tp som eg hadde forrige veke. :)

 

Snikveging i dag tidlig avslørte 88,0 kg på vekta. Håper at min intense trimming idag vil komme under 88, et eller anna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

No har eg vore på sykkeltur og det blei 532 kcal og 2,7 tp!! :) yeih.

Eg har no 8,2 tp denne veka (veldig bra til å vere meg.) En tur i kveld vil gjere at eg kjem opp i 10 tp denne veka.

 

Vi skal forresten ha biffsnadder av hjort til middag. Magert og godt.

Eg må få kjøpt meg ei ny steikepanne som bruker litt mindre fett. I går lagde eg gryte og stekte kjøttdeig. Etter kjøttdeiga var ferdig og eg skulle helle det opp i ei anna panne for å koke med gryteposen, helte eg i vasken nesten to dl med fett fra kjøttdeiga og den lissje klatten med melange (mindre enn ei ss) eg hadde i panna. Trur nok eg sparte noken kalorier der...

 

Har litt lyst på sånn grillpanne. Noken som har prøvd å steike fisk i ei sånn? Blir det sprøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det action:D

Du er i full gang med kostomlegging og trim, så herlig å se:-)

Ja den kjøttdeigen er innholdsrik. Den blir veldig mye magrere hvis du tømmer av "sausen". Det går helt fint å steke kjøttdeig helt uten fett i vanlig stekepanne. Her i heimen har vi stort sett gått over til karbonadedeig eller svinekjøttdeig. Litt dyrere, men Rema og Kiwi har slikt til overkommelig pris.

Hjort...hmm.. sikkert herlig kjøtt. Jeg vet nesten ikke hva det er:D

Sånne ville skapninger lever ikke her i nord, vet du. Jeg har vel sett bilder av de i naturfagboka. Jeg er glad i annet viltkjøtt (rype, hare & elg) så dette hadde nok falt i smak hos meg også.

 

Jeg har ikke prøvd grillpanne, jeg skal følge med og se om du får noen respons. Jeg bruker teflonpanne, det meste kan stekes helt uten fett i den. Jeg har en boks 1kcal-spray pr. pump som jeg bruker til det som trenger smurning.

 

Kos deg videre med trimmen, kjempeflott jobba.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Trimpoeng: 9,5

Oppnådde målet mitt at eg skulle ha minst like mykje som forrige veke.

Er spent på veginga. Føler eg har ete akkurat så mykje som eg skulle, forrige veke låg eg litt under.

 

 

Oppdaterast mandag.

Vekt 26.01.09: 88,0 kg (-0,5) 18 kg igjen!

 

Eg er fornøgd i og med at eg gjekk ned så mykje forrige veke :)

Tok på meg jobb-bukse idag som eg ikkje har hatt på meg på 2 veker, og skal seie den var slakk rundt livet!! yes! :)

 

cm-fordeling på kroppen:

 

Hals: 35

Overarm: 34,5

Bryst: 107,5

Midje: 103

Rumpe: 107,5

Lår:65,5

 

Altså: null utvikling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grillpanne som jeg kjøpte for noen år siden her i GR- butikken. Brukte den først til å steke laks og pølser, men oppdaget raskt at det smakte laks av pølsene så nå blir den bare brukt til laks. Men er fornøyd med den alt i alt. Det blir litt stekeskorpe på fisken, imotsetning til når jeg baker den inne i stekovnen. Bruker ellers aldri smør når jeg steker kjøttdeig, pølser, karbonadedeig ol. i vanlig stekepanne. Det går som regel helt fint uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Takk for nyttig informasjon, rut! :)

 

Eg har no vore på tredje samling siden eg begynte på kurs, og har gått ned 0,5 kg. Det er eg godt fornøgd med. Eg åt to skuleboller (heimelaga) i går og to heimelaga blåbærmuffins. Klarte å holde meg innafor kcal-budsjettet, men kjenner det i magen (eller kanskje det er innbilning?). Sikkert magen min som syns det var dårlig mat. Skulle greid meg med 1 bolle og 1 muffins.

Jaja, skitt au!

 

Eg har laga meg havregøt med kruskakli, det var godt! Med rosiner.

I måra skal vi ha sjølfiska nysalta ruse-torsk til middag. Gleder meg allerede. Magert og godt :D

 

Mål for veke 5

Trimpoeng: over 10 tp

Vekt: ned 0,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sprayen har jeg nok ikke snekra sjøl, nei;)

Den heter fry light og selges i de fleste matvareforretninger av en viss størrelse. Jeg har kjøpt den på coop mega, men har sett den flere steder.

Datteren min trodde visst det var vanlig spray-fett og brukte den til vaffeljernet sist hun lagde vafler. Og det funka:-)

 

Du har nok rett i at magen kan klage på maten. Du skal ikke gå lenge på sunnere kost før kroppen reagerer på andre ting. Og det er jo bra. Litt sjølforsterking i at kroppen blir litt urven av kosemat.

 

Flott å se at du trener så mye, du spreke tomat.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Den sprayen høyrest fin ut! Den skal eg få tak i.

 

Eg har for første gang hatt lettere nøkkelost på skivene mine på jobb, og det er kjempegodt! Eg hadde nok aldri komt på å kjøpe det viss det ikkje var for at det stod som eksempel i GR-boka, og da tenkte eg: "skal tru om det er godt?". Og det var det.

Eg har alltid syns det ser litt merkelig ut med dei prikkane i osten, men er det karve? Godt i alle fall.

 

Vi har hatt fersk torsk til middag, og så har eg planer om å ha havregrøt med kruskakli til kvelds. Med eplesyltetøy på :D

 

Kjekt å planlegge måltid egentlig. Litt rart at en kan gå og glede seg til neste måltid når en nettopp har ete, men sånn har eg alltid vore: matfiksert, matvrak, matglad (det siste ordet er atskillit meir positivt laddda :))

 

Til kvelden skal eg ut på spasertur igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med planlegging vet jeg mye om:p

Jeg har nå hatt mat på hjernen i ett år. Faktisk mer enn før jeg begynte på dette prosjektet. Nå gleder jeg meg til alt jeg skal spise, jeg tenker på hva jeg kan spise i mårra...

Jeg spiser en del lette produkter, helst av de som er naturlig lette. Min favoritt for tiden er kavli lettost m/kylling (smøreost i eske)

Masse paprika, ruccola eller tomat på toppen gjør dette til et festmåltid.

 

Eplebiter er godt oppi havregrøten også, has i før servering/ikke koke. Med masse kanel. Andre variasjoner på grøten kan være vanilje, banan-skiver, litt kardemomme, allslags bær & syltetøy.

Mmmm. tror jammen jeg skal ha grøt til kvelds, etter spinn3- da trenger kroppen litt energi.

 

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

I går og idag har eg slitt skikkelig med halsbrann, dvs. det svir konstant i halsen, men ikkje sånn forkjølelse-svie. Kjennest meir ut som halsbrann.

Eg lurer veldig på ka som gjer det. Er det mat eg har ete?? Eg føler meg fort veldig tørr i munnen, sjøl om eg har drukke det eg skal om dagen.

 

Det einaste eg har ete idag som eg ikkje har ete dei andre dagane er havregrøt i går og nøkkelosten idag. Skjønner ingenting.

 

Eg skal no fylle meg opp 0,7 liter vatn i flaska mi og sprette rumpa mi opp på min eminente trimsykkel i stova, akkompagnert av junk-tv a la FEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

En sykkeltur på 50 min gav meg 2,7 trimpoeng. Etterfulgt av havregrøt med eplesyltetøy og rosiner og kanel. For en himmelsk avslutning på dagen. Litt sein kvelds, men...

 

Dette går strålande. Ved snikveging glytte 87-talet fram på vekta og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Eg sitter på jobb og slurper i meg vatn fra mi 0,7 l flaske. Overraska over kor lett det går ned :D

Eg merker ikkje noke til halsbrannen min idag. Men eg tenkte på om det kunne vere fordi det er for lang tid mellom måltid??

 

Er rimelig fornøgd med at buksa mi går an å sitte normalt i uten å få groper og dalsøkk i magen etter bukselinningen. Det er ikkje lenger enn to veker sia, da denne buksa (med en åpen knapp.. hehe. Så tragisk!!) var en lidelse å sitte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det er flere som har det som meg: er det snop i skapet er det vanskelig å stå i mot. selv pleier jeg å kjøpe en sånn liten porsjonspose når jeg har lov, men går ikke det fordi de bare har større i butikken er saken grei:

ta en neve, fyll posen med vann, og kast den. å bare pakke den vekk går ikke, så her er det rask prosess. fyll med vann og få avgårde.

prøv det, det føles ikke verst å "drukne" kalorier på den måten heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Hehe.. Godt tips!

 

Eg burde idag tatt affære og drept og destruert et par heimelaga blåbærmuffins. Eg tenkte i går at eg burde putta dei i frysen, for ellers kjem eg til å ete dei. I tillegg fikk eg en litt tøff beskjed idag, og da merka eg at "sjokolade-frotseren" kom fram.. Eg skal ikkje ete sjokolade, tenkte eg. Og den er grei. Eg har ikkje ete sjokolade.

 

Meeen.. eg åt altså 2stk muffins på under 0,5 min. Så unødvendig. No er eg oppe i 1900 kcal..... Huff. Eg som såg 87,7 på vekta idag tidlig.

 

Men gjort er gjort, og spist er spist. Eg må berre ta dagen idag for det den var og lære av den. Eg skal trene vidare og ete sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Eg har ikkje vore flink den siste veka.. Hittil ligger eg på et snitt på 1690 hittil denne veka.. Huff Huff! Idag har eg ete 1550 og klokka er snart åtte :)

 

Eg må berre ta meg sjøl i nakken og sjå framover mot mandagen og veging.

Eg må finne tilbake til min gode motivasjon. Grunnen til at eg kom opp i så mange kalorier idag, var at eg åt 5 frukter på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Eg har sykla 50 min i 25 km/t (da kom eg 20 km langt), og fekk 2,7 trimpoeng :)

Ender opp på 1550 kcal, men da har eg ikkje ete noke sia kl 1640. Kjem nok til å snikvege meg i måra, ja. Hehe.

 

Så blei ikkje dagen så verst likevel :)

 

No skal eg sjå Criminal Minds

 

Til alle som er innom her, ha en riktig fin kveld til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Eg har fått 4,5 trimpoeng på litt graving og bæring av diverse materialer. Det var tungt og eg blei skikkelig svett (og litt irritert innimellom, men det er berre sånn eg er når eg skal gjere sånt gårdsarbeid..).

 

Vi skal ha kylling grilla i ovnen til middag med ris og masse god salat!! Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...