Gå til innhold

5 kg ned til påske- uke 1


Jewel

Anbefalte innlegg

Ble foreslått å legge ut ukeslink for oss som er innom i blant, så blir det lettere å finne fram isteden for å legge ut hver dag.

 

Er ikke så mye aktivitet blant de som var med oss før jul... Vet det er noen som skal fortsette, og noen har kanskje nådd målene sine...

 

Ser ut til at det har blitt startet en ny link for 5 kg ned til påske, og hvis noen av de leser dette er de hjertelig velkommen til å slenge seg med her. Så blir vi en litt større gjeng!

 

For min egen del ser det ut til at vekten rører litt på seg denne uken, og det er positivt og gir motivasjon. Har veiedag på mandag. Lørdag er kosedag, så da kommer kosemerkene til sin nytte. Fortjener litt kos når man har vært flink hele uka!

 

Gifteklara: håper du får et uforglemmelig bryllup til helgen. Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med ukestråd! :-)

 

Jeg er på vei tilbake inn i de gode rutinene hva kosthold angår. Når det gjelder trening så er jeg nok mye slappere enn jeg var før jul dessverre. Men jeg er med her, altså! :-) Jeg har ikke fem kg. til jeg skal ned (sånn ca. 2,5), men med mitt tempo trenger jeg nok litt tid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag mandager, men måtte bare veie meg i går morges. Hadde gått ned 400 gram siden da, så det var bra.. Er nå nede på mitt første mål jeg satte meg : ) Jeg har nok spist litt lite disse første dagene i året for å hente meg litt inn igjen siden jul. Nå står snart helgen for døren og da har jeg lett for å komme opp i litt mer kalorier jeg bør ha tror jeg. Koser meg med rødvin og tar gjerne litt dessert (is) også i løpet av helgen. Jeg håper på å gå ned 5 kg til før påske, så det gjelder å være tålmodig. Har heller ikke kommet igang med trening etter jul. Har nå ikke trent på 3 uker. Har vært ute å gått turer og akt med ungene men ikke på treningsstudioet. Får komme igang fra neste uke eller i løpet av helgen...

Bra med denne motivasjonstråden : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på' date=' vet no ikke hvilken av linkene jeg har slengt meg på, men fem kilo skal bort!

Denne uka har vært rimelig bra. Dansa flere timer idag, det er faktisk 4 trimpoeng - ikke verst!

 

Er 69-70 kg no. Håper på noe under 65...[/quote']

 

Velkommen til oss. Vi på denne linken deltok også på linken 5 kg ned før jul. Endel av oss som har tenkt til å fortsette med nytt mål fram til påske. Finner mye motivasjon i gjengen her, og håper du gjør det samme.

 

Har du dansematte til playstation? Det har jeg og det er kjempegøy, får svidd av litt flesk da kan man si...

 

Ellers så er helgen her nå da, og da gjelder det å være flink. Veiedag mandag...God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne være med!

 

Har fulgt med her helt fra starten av, men har ikke deltatt i noen ”grupper”.

 

Jeg startet mitt ”nye liv” 1. september 2005. Begynte da på GR-kurs.

Gikk to kurs nå før jul.

 

Er veldig fornøyd med resultatet, minus 14,6 kg.

Men skal nå prøve å kvitte meg med litt til på egenhånd.

 

Kanskje jeg begynner på et stabiliserings-kurs etter hvert.

 

Har hele tiden hatt et mål om å komme under 70 kilo.

 

5 kilo til påske hadde jo vært supert. Kanskje jeg klarer det ved hjelp av motivasjonen her.

 

Litt personfakta:

 

Gift, 3-barnsmor.

Alder: 38

Høyde:165

Startvekt 1. september: 86 kg

Vekt uke 1: 71.8 kg

 

Jeg har veiedag torsdag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne være med. 5 kg til påske hadde vært supert. Nærmer meg 40 og har gått opp nesten 5 kg siden i høst, pga hormoner ol. Sliter med søthunger og metthetsfølelse, men nå må jeg bare skjerpe meg. Ser et tips med flere mindre måltider - det er en god idè tror jeg. Tok en runde på trimsykkel i kveld, håper å få det til fast min 3 ganger i uka.

 

Gode råd om søthunger mottas med takk, jeg tar krom, men synes ikke det hjelper nok pt.

 

Ivrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir med her, har veiedag på mandag jeg også.

Hadde spart kosemerkene mine til i dag, og gjett om de ble brukt da.....har nesten litt dårlig samvittighet jeg.....må ta en lettere dag i morra igjen, blir godt det.

Føles så mye bedre når jeg spiser sunn og frisk mat, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å stoppe når jeg begynner å spise sjokolade......føler meg tung og ekkel etterpå ;) Flere som har det sånn ?

 

Gift, 5 barnsmor

Alder: 38 år

høyde: 1.60

Startvekt: 68,4 kg

Mål: under 60 kg

 

God helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei,skal egentlig ned mer jeg,men setter meg delmål nå.Kan jeg være med i 5 kg til påske?Hvordan gjør dere det med raportering og motivasjon o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='skal egentlig ned mer jeg,men setter meg delmål nå.Kan jeg være med i 5 kg til påske?Hvordan gjør dere det med raportering og motivasjon o.l?[/quote']

 

Hei, vi bruker å legge inn ukas resultat den dagen vi har veiedag. Mange som har forskjellig veiedag. Vi bruker også å ta med ukens trimpoeng.

 

Med tanke på motivasjon prøver vi å holde hverandre oppe oppmuntre hverandre når det går treigt, kanskje har sprukket litt. Og når vi har gått ned og trimmet en del gir vi hverandre ros for det. Skriver kort og godt bare ting ned slik de er- uansett om det går bra eller dårlig, og du vet at gruppen er der for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hørtes greit ut ja.Følger litt med jeg da så legger jeg inn mitt mål og vekt når jeg har tvunget meg på vekta igjenn.

Har gått ned 6,5 kilo siden tidlig i sommer,og ble med vektklubben fra starten.P.g.a. sydntur og nyttårsfeiring her det sklidd ut for meg.har psyka meg opp for å komme tilbake til mine gode vaner før turen.Det går ikke så fort med meg,men hovedsaken er at det går den rette veg.Både på grunn av helsemessige årsaker og velvære!

Skal i første omgang ned 5 kg til påske tenkte jeg og 5 kg siden,vil se 60 tallet igjenn.Har også vært 20 kilo for mye,så jeg vet både psykisk og fysisk hvordan det er å være overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...