Gå til innhold

Åh, jeg ble så lei meg! :(


Gjest Mrte

Anbefalte innlegg

Jeg steg på vekten i dag og hadde gått ned 2,3 kg! :P Gjett om jeg ble glad?

 

Men så skulle jeg registrere alt, og systemet regnet ikke ut for meg! På resultat står det 0 på kg og midjemålet mitt fra sist uke var forsvunnet! :'( Jeg ble helt satt ut, for jeg vil jo så gjerne se at de tallene forandre seg fra uke til uke, det er jo noe av inspirasjonen!

 

Greit, vektkurven viste heldigvis en nedgang - men ååh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefin nedgang.

men du, jeg tror det er hvis vi ikke går på GR-kurs/nettkurs at kun visse tall blir registrert. går du på kurs?? jeg begynte først å legge tall inn for en uke siden jeg også og opplevet det samme idag. har gått 5 GR kurs men da brukte jeg ikke registreringsiden her på nettet. nå går jeg ikke kurs men står på på engenhånd.

stå på uansett, mrte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal kunne følge nedgangen din selv om du ikke går på kurs: har du lagt inn startvekt- og mål, og startdato? Send en mail til support hvis du ikke får det til!

 

Og: gratulerer med kjemperesultater! :-)

 

Serene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Jeg steg på vekten i dag og hadde gått ned 2' date='3 kg! :D Gjett om jeg ble glad?

 

Men så skulle jeg registrere alt, og systemet regnet ikke ut for meg! På resultat står det 0 på kg og midjemålet mitt fra sist uke var forsvunnet! :'( Jeg ble helt satt ut, for jeg vil jo så gjerne se at de tallene forandre seg fra uke til uke, det er jo noe av inspirasjonen!

 

Greit, vektkurven viste heldigvis en nedgang - men ååh![/quote']

 

Var borti det samma jeg. Mener jeg gikk inn å "resultater - alle uker" i menyen til venstre og satte "S" bak den datoen jeg ønsket å som startdato. Prøv det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...