Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Håper flere har lyst til å være med meg på kampen mot kiloene.

Jeg begynte på kursbok 1 for to uker siden.

 

Litt om meg selv: Jeg er 28 år, 1.72 høy og veide på første kurskveld 86,3 kg. Jeg studerer, er glad i å trene, aktivisere hunden min, være sosial og alt som er nytt og spennende!

Jeg ser for meg at ideal-vekten min er 70 kg, men målet mitt er i utgangspunktet 75 kg. Dvs 11 kg skal bort !!

 

Jeg har ikke noe problem med å unngå usunn mat, er glad frukt, grønt og sunne matvarer. Men jeg har lett for å hoppe over måltider, spise mindre enn jeg skal, for så å spise masse når jeg oppdager at jeg har fått i meg altfor lite kcal i løpet av en dag. Jeg har gått på lignende kurs tidligere, men der ble det ikke tatt hensyn til forbrenning av kalorier gjennom trening, og jeg gikk med et kjempekcal-underskudd. Ble nesten anorektisk etterhvert. . Muskler forsvant i samme slengen. De siste årene har jeg fått på muskler igjen, men også en del kg ekstra. Fikk helt sjokk når vekten viste så mye på første kurskveld.

 

Er ihvertfall kjempemotivert for å starte kampen! Er glad i å trene og har ca 2-3 trimpoeng hver dag. Men synes det går tregt for det, er utålmodig ! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har prøvd å finne ut hvordan man lager blogg i dag, men ser ut til at dette blir min blogg. Hyggelig om noen stikker innom :-)