Gå til innhold

Førstemann ned 5 kilo!


Gjest tustejenta

Anbefalte innlegg

Gjest tustejenta

Er det noen som blir med på en konkurranse? Jeg har som første delmål å gå ned 5 kilo, men trenger litt motivasjon på veien. Setter på startvekt i morgen. Vekt veiedag blir att inn om en uke og da også hvor mye tatt av.

 

Nick Startvekt vekt veiedag tatt av

tustejenta XX kg XX kg XX kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 504
  • Created
  • Siste svar

Blir gjerne med på den kampen jeg! Litt enklere å motivere seg når man er flere!

 

Får ikke muligheter til å legge inn vekt her i morgen, men min startvekt er 75,5 og jeg ønsker å gå ned til 67. Veldig fornøyd med 5kg også, så da går startskudde i morgen!

 

Er desverre bedt bort på ost og kjeks i morgen kveld, så jeg får en utfordrende start!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta

huff det blir en tøff kveld når det kommer slike gode ting på bordet. Det kan være lurt å spise deg mett før du drar dit, og heller småspise druene, osten og paprikaen. Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) vil gjærne henge meg på konkurransen jeg også :)

Jeg skal ned 5 kg før april, for da skal vi reise til Egypt (som betyr at jeg må på med bikini :S ) .

Jeg er ikke flink til å motivere megselv, så vekta mi har en tendens til å svinge... Er jeg flink et par dager sklir det ofte ut etterpå.. Så nå håper jeg at konkurranse instinktet skal "slå inn" :D

Mitt problem er helt klart å kutte ut søtsaker.. -så for at jeg skal lykkes med slankingen, og klare å det sånn i ettertid, har jeg "fri" i helgene.. (Da tenker jeg ikke på hva jeg spiser!) Vet ikke om det er lurt, men det er det eneste som kan fungere for meg..

 

mamma85 startvekt 67kg og midjemål 93cm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66

Tror jeg slenger meg med jeg også. Har som delmål å klare 6 kg før yngstedatteras konfirmasjon i slutten av april. Neste delmål blir vel å ikke gå opp igjen. Min startvekt er 74 kg og midjemål 86 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66

Hei alle sammen. Har de siste årene lurt meg selv til å tro at jeg ikke behøver å trene men har nå endelig tatt til vettet. Jeg begynte forrige uke med 5 min på (den nedstøvede) trimsykkelen og var i dag oppe i 15 min.

Min lille oppfordring til dere alle: bedre med 5 min enn 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta

konkurranse er bra! Det er først i uke 6 at vi får lov til å sette på ny vekt, så denne uken er det bare å melde seg på med den vekten man har i denne uken.

 

Får dere trent noe, og hva trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på kampen om de 5 kiloene. Har allerede holdt på i 14 dager ,og gått ned 1,8 kg fra 76 til 74,2 kg. Midjemål 78 cm .Ønsker å gå ned ihvertfall 5kg til og trenger litt støtte og konkuranse.

ER flink til å trimme så det er ikke mosjon og bevegelse det står på.Men spiser litt for mye sjokolade og er veldig glad i mat. Har regnet ut hvor mange kalorier jeg trenger pr dag utifra formel funnet i dikusjonsforumet her. 2200 kal pr dag er vanskelig å få i seg. Ender ved dagens slutt på rundt 1400. Kanskje ville jeg gått ned mere dersom jeg fylte opp kalori kvoten , ikke vet jeg.!!!!!!!!!!!!

Min veie dag er mandag . Gleder meg til å bli førstemann ?????????

 

 

GOD SLANKE KVELD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta

1400 kcal pr. dag trenger ikke være for lite. Hvis du vil gå ned raskere er dette helt ok. Jeg er 173 høy og ligger også på 1300-1500 kcal om dagen, og selv med trening hver dag, holder det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg gikk ned 10 kg i 2008 (fram til jul), men opp igjen 1 kg etterpå. Og der har jeg ligget den siste måneden. Jeg kom ikke helt i mål med slankingen, så jeg kunne trenge en dytt for å få fart på de siste kiloene. Jeg vil ned til 68kg.

Jeg er 170 høy. Startvekta mi er 73,0kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta

Det er blitt flere med i konkurransen, så nå må jeg skjerpe meg! Klarte neste 3 dager, men falt for en sjokoladebolle i dag. Er dere skikkelig flinke?

 

NICK - Startvekt

tustejenta - 74,5

mamma - 67,0

trollmor - 74,0

jutu - 75,5

solsikkene - 73,6

sbs - 66,2

smilie - 74,2

khh - 73,0

carinau - 57,9

down5 - 63,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66

Har funnet ut at et stort glass vann og en banan holder meg unna marsipanen som ligger og frister i kjøkkenskuffen, men jeg har lovet meg selv et glass rødvin til helga.

Ellers så anbefaler jeg å trene litt. Jeg trener mellom 15 og 30 min om dagen mens jeg ser på nyhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi barne bursdag her for minste jenta ble 7 år. Hadde laget pizza sjokolade kake skole- boller ogf gele . Ingen ordentlig middag altså. Veldig dumt for en som skal slanke seg jeg var så fysen og det ble stor utskeielse . En bolle en liten sjkolade kake. Var fortsatt sulten men da tok jeg to tykke ingersrugbrød skiver m magerost. Endelig mett. Huff dette var ikke bra ,men i går var i går og i dag er i dag. Nå skal jeg ut på skitur og har spst 200 kal til frokost. BRA. Skal jobbe nattevakter i helgen så har defor fri i dag.Litt ekstra tid til å samle trim poeng. HE HE. SÅ ha en fin slanke dag alle man.

 

 

SMILIE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta
Jippi !! Var på vekten i dag 64' date='1!! Minus 2,1 på en uke!!! Strålende fornøyd:):)Første uken,så kan vel ikke regne med sånn nedgang hver gang....[/quote']

 

misunnelig!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tustejenta

NICK - Startvekt

tustejenta - 74,5

mamma - 67,0

trollmor - 74,0

jutu - 75,5

solsikkene - 73,6

sbs - 66,2

smilie - 74,2

khh - 73,0

carinau - 57,9

down5 - 63,0

silye - 64,0

lenemalin - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...