Gå til innhold

Ned 20-30 kg, 6.1.06


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Godmorgen!

 

Minus 14 grader i dag, og min plan som var å gå til jobben i dag også, ble droppet! Jeg fryser, brrrr!

 

Jeg synes jeg har så lett for å fryse etterat jeg har gått ned i vekt. Er det flere som har det på denne måten?

 

Uansett, ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter gjerne godt pakket inn i teppet mens resten av familien ser på med undring ;)

 

Det går over etterhvert, når kroppen får stabilisert seg på ett nivå.

Fikk ikke syklet i går, og fikk heller ikke gått til jobben som planlagt. -Ikke på grunn av kulda, for her er det ca -5, og det kan jeg leve med.. Neida, vi har en krabar som nettopp har sluttet å kaste opp, men han har fermdeles veldig vondt i magen om natten, og gråter endel. Dermed er vi altfor mange timer våkne, og jeg fikk ikke vært i kjelleren på sykkelm siden jeg ikke kan høre han derifra.. -Og i dag kom jeg sent på jobb igjen, og får dermed ikke tatt spinning timen jeg hadde planlagt. Det er tøft når man hele tiden går med søvnunderskudd! -Vi prøver å legge oss tidligere, men det blir noe feil ved å legge seg i 8-9 tiden. -Dessuten er det veldig kjedelig!

 

-Får se om jeg tør å stikke av til spinning timen allikevel!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalarina

Jeg startet for en uke siden, og veier meg på fredager. Etter første uka viser vekten 1,2 kg ned. Det er ikke dårlig med tanke på at nyttårshelgen har vært med. Da var jeg egentlig ikke så forsiktig - men skrev ned alt. Kun en knapp cm mindre rundt midjen (hvis jeg legger godviljen til), noe som er litt rart for her pleier jeg å minke raskest. Vel, vel. Magen er stinn av salat og fiber tenker jeg. ;)

 

Må dessuten komme i gang med trening igjen etter 2 måneders opphold. Så blir det vel fart på centimetrene. Skulle trene i forigårs, pakket med meg begge ungene - 2 åringen elsker å være på minisats (barnepassen). Hadde plassert begge der, skiftet - så oppdager jeg at noen har stjålet skoene mine! Så nå må jeg kjøpe nye... Ikke skjønner jeg hva noen skal med et par godt brukte nedslitte ekle tåfissko. Vel bekomme! Jeg trengte likevel nye sko, så ingen katastrofe. Men fryktelig dumt å måtte hale en hysterisk smårolling ut av barnepassen i tillegg til lillebror på 5 måneder som også hadde funnet seg godt til rette.

 

God helg alle sammen, så skal vi kose oss med måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var en tung dag å komme seg opp på. det fristet mest å bli liggende under dyna. Ble litt sent i seng i går også for jeg måtte se ferdig CSI og det tok jo litt tid da. Men bra var det iallefall. En stressa morgen har det blitt også. vanskelig å rekke alt med to barn nistesmøring , levering i barnehage og være på jobb før åtte. puh. Veldig glad jeg jobber skift så jeg slipper dette stresse hver morgen. to ganger i uka er nok......

 

Jeg har også tenkt meg på spinningtime i dag kl 17.00. Må være en deilig måte å starte helgen på??

 

Ha en fantastisk dag alle sammen

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Blei ingen trim på meg heller i går, etter som mannen min ikke gadd å skru sammen trimstykkelen min.

Haha var det faktisk noen som stjal joggeskone dine Zalarina (: haha er det mulig. Jaja sikkert drit for deg som hadde planer om å trene da.

Gleder meg til å veie meg, skal ikke veie meg før 1februar så det blir kanon spennende. Får håpe jeg greier å holde meg så lenge uten å snik veie meg.

Nå er det helg, flottis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...