Gå til innhold

*MIN* Ned i vekt dagbok


jeg gir aldri opp

Anbefalte innlegg

Er (som vanlig) alene med begge to, så her blir det sikkert både tyrkleif og stikkord;)

I tre uker fremover har jeg en happening hver lørdag. Jeg har merket meg at dersom jeg har en dag i uken der jeg ikke teller kcal og bare spiser det hjertet lyster, så går jeg ikke ned.

Trenger en strategi for å komme meg gjennom disse tre dagene uten at vektnedgangen stopper opp...

Melis - eller andre- har du noen gåde råd?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Da må jeg bare notere ned noen Melis-råd før jeg glemmer de:

Jeg har tre utfordringer, fordelt på tre uker. Har bestemt meg for at jeg bare ha en frikveld fra slankingen. Skal på tapas-kveld med venninner og da vil jeg bare kose meg og spise og drikke det jeg har lyst på.

Neste utfordring er påskeaften. Da er det bare familie og ingen problem å holde seg innenfor dagsraten! 1. Påskedag er det middag/selskap med gode venner. Da må jeg spise magert hele dagen og forsøke å tenke kcal i selskapet og unngå unødvendig. Dessuten skal jeg bare bevilge meg ett glass vin!

Oh.. nå har jeg ikke tid til mere! Må hente prinsessen i bhg. Min mann jobber seint igjen, så her er det bare å samle seg sammen...:)

Ha en fin dag alle som gidder å lese på tråden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...