Gå til innhold

30 kilo før 30 år


Gjest endelig79

Anbefalte innlegg

Gjest endelig79

Nåla stoppet på 99,7 i dag. Ikke så verst fornøyd med at jeg ikke har gått opp mer enn en halv kilo. Gleder meg til neste veiing på mandag. Jeg skal jobbe hardt denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feitnomore

Hei endelig79!

 

Vi har et veldig likt utgangspunkt og mål :) Jeg vil ned 30 kilo før jeg fyller 30, det er i sommer. Meldte meg på vektklubben i slutten av januar og da veide jeg 106,3 kg, har gått ned litt litt over tre kilo til nå - veiedag idag og nålen stoppet på 103,1 - det går nedover, men jeg skulle ønske det raste nedover. Gleder meg til å komme på tosifret jeg også, Gratulerer med så gode resultater!

 

Jeg heier på deg! Hadde vært moro å følge hverandre litt her inne, kanskje gir det ekstra motivasjon! Det motiverer iallefal meg å se at du allerede er under det forhatte 100 kg.

 

Og Hei :) til Mettemarie, Mavi77 og Fiolen!

 

Lykke til denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra mavi77...2 kilo!

 

Og du også endelig79...veldig bra at du ikke hadde gått opp mer! u må jo ha gjort noe riktig!!

 

Hei til feitnomore! God insats gir gode resultater! 3 kilo ned er en god begynnelse! :)

 

Nåla påmi vekt stoppet på 108,4...det er ikke mer enn 300g ned :) men,men...det er iallefall ned!

Bedre innsats denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiolen

I helgen var jeg veldig flink! Gikk lang tur på 2,5 timer....deilig!

 

Fikk dekket saltsuget med grønnsaker og dip til lørdagskvess! :) Lurt...og godt!

 

Ellers håper jeg på fortsatt nedgang under veiinga i morgen! Blir spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mavi77

hei hei ja her fortsetter det nedover er så happy 1 kilo - på mandagens veiing er meget fornøyd med det siden jeg drakk vin fred og lørd,påsøndag hadde vi besøk og da spiste jeg brownies og en lettis 99kcal så den var ikke så gale men brownies og vin er jo ikke akkuratt sunt men man skal jo leve litt og:)

hvordan gikk veiingen i går fiolen?

stå på jenter synest vi er flink jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiolen

1 kilo er jo supert! Iallefall med tanke på kaka og vinen! (Men noe må vel kunne unne oss innimellom også?!) :)

Jeg gikk ned 0,5 kilo...ikke like bra, men greit nok! :) Gikk iallefall ikke opp!!

 

Jeg var på trening i går for å trene kondisjon....ikke lett når den er på bånn! Men håper på å se bedring etterhvert! :) Gikk rimelig greit i går, da! Selv om tredemølle ikke er helt min greie!

 

Har et mål om å komme meg ut på tur mye mer enn jeg gjør. Har veldig lett for å holde meg innendørs dersom været er litt surt.... Til å begynne med skal jeg komme meg ut på tur iløpet av helgene. Og etterhvert flere kvelder i uka.

Er ikke så veldig motiverende å gå alene heller...samboer har ikke tid (prioriterer andre ting...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettemarie

Sitter og lurer på om jeg skal melde meg på et nytt GR-kurs. jeg fikk ikke med meg de to siste dagene av det forrige, men jeg har klart å fortsette å gå ned allikevel....er virkelig stolt over det :-)

 

Men samtidig tror jeg det hadde gått litt raskere om jeg fortsetter på kurs. Synes det er litt dyrt. Selv om det er jo penger investert i egen helse, og hva er vel egentlig viktigere enn det

 

 

Morsomt å høre om hvordan dere andre klarer dere så bra! Vi er i samme båt, og må lære hvordan vi kan leve LITT sunnere på en slik måte at vi klarer å fortsette med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mavi77

Hei hei da om uken da jeg skulle gå opp bare 200 gram da men hadde jo håpet på ned men sånn er det nå bare, har seff blitt syk og vond hals og tett nese :D så spørs om det blir trening denne uken...

 

 

stå på jenter, dere er flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei jenter er dere her? her går det bra er så stolt over meg selv er nede på 2 sifret tall nå tatt av 11.5kg tilsammen *jippi* i dag har jeg jogget/gått på fjellet i nydelig sol håper å kunne gjøre det i morgen og:)

 

ha en fin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...