Gå til innhold

Cruise i Karibien


Gjest Carinato

Anbefalte innlegg

Gjest Carinato

Hei her er jeg!!!

Så var jeg i gang igjen, det vil si er på min 3. uke på GR kurs. Jeg er 42 år, har 3 barn og er altfor tung...I fjor sommer veide jeg 92 kilo, er 170 cm, så det er klart jeg er altfor tung..Sluttet med sigaretter i November 2007, og da kom kiloene raskt!!!

Fra sommeren fram til jeg begynte på GR kurs gikk jeg ned 2 kilo sånn helt av meg selv, men så sa det bare stopp. Så et bilde av meg selv etter jula, og tenkte at herregud dette går ikke.....lengre..Så meldte meg på kurs da....

Skal på Cruise i April, og håpet var at jeg skulle klare å komme med ned i vekt iallefall lit til da...

Dagen jeg startet på kurs veide jeg 90,2 og har gått ned 2,7 kilo siden da.

Videre har jeg kommet godt i gang med trening, så dette går i grunn veien, selv om jeg skulle ønsket at de 15 kiloene bare kunne rase av over natten:-)

Så Onsdag er veiedag for meg. Tenkte jeg skulle skrive litt her sånn for min egen del, liksom...Ser det er mange her som jobber mot samme mål: nemlig å gå ned i vekt, så det er jo litt hyggeligere å veksle erfaringer, og litt moro å se at mange av oss tenker likt, sliter med det samme ifht at man så gjerne skulle gått ned i vekt......

Lett er det ikke men artig når man ser at det virker...sakte men sikkert....

 

Vel det var det for i dag-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Gratulerer med egen tråd!

Det skal bli gøy å følge deg på denne, og stikk gjerne innom min også fremover.

Supre resultater på deg allerede.

Du er flink!

 

Er litt i farta nå, og kommer sterkere innom senere.

Ha fin lørdag. :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carinato

Da var det søndag, sitter med min morrakaffe og vann. Har ikke kommet til frokosten enda, men har iallefall tenkt meg ut å gå en laaaang tur i dag. Lørdagen får jeg bare arkivere bort!!! Har hatt en stjernesprekk!!!!! :-(

Min mellomste datter var 14 år i går, og jeg hadde da virkelig planen klar; nemlig skulle ikke spise annet enn en liten flis kake. Men skulle jo både trene og spise "min" mat, så ikke fristelsen skulle bli for stor...

Men så er det disse planene da....Ble travelt i går, måtte bake, rydde osv osv, dermed ble det ingen spising, men masse "smake kake". Så kom det gamle trollet i meg fram igjen: "jaja har jo allerede ødelagt denne dagen så det spiller vel ingen rolle".......huff huff huff..

Så det ble altfor mye feil mat, og jeg var helt uvel når jeg la meg i går. Så dette blir jeg vel straffet for på neste veiing. Men det viktigste er; dette var en sprekk, ferdig med det!!!! Jeg fortsetter med friskt mot i dag, og håper jeg klarer å ta meg inn igjen!!!

OG DET SKAL JEG GREIE!!!

Ønsker alle en fin søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...